Kukaan ei rakasta mua
Kommentit (14)
Jopa peppureikäsi myös? Kamalaa...
Miksi ne vihaa sua? Oletko ollut ilkeä?
Joo Jumala rakastaa. Ihmisrakkaus on aina vähän niin ja näin. Vaikka sitäkin toki on.
Voisin tykätä sinusta💗
Kaikkea hyvää.
Kokoomus vihaa kaikkia ja oikeisto, mutta ei siitä kannata masentua vaan äänestää.
Minä rakastan sinua ihmisenä ja olet tärkeä jos joku ei sinun arvoa ymmärrä se on hänen ongelma. Rakasta itseäsi ensin myös.
Sama tilanne täällä. Minua vihataan, koska olen ruma. Kumppanista tai työpaikasta on turha edes haaveilla. Opiskelupaikka olisi mahdollinen, koska siinä ei katsota ulkonäköä, mutta turha minun on istua koulun penkillä monta vuotta kiusattavana, kun työpaikkaan se ei koskaan tule johtamaan. Onneksi sentään itsemurha on asia, jonka pystyn itse päättämään.
Jos oot kok rikkaiden kakara tai PS niin et tule rakastamaankaan. Joten älä hanki lapsia sillä heistä tulee robocobin mukaisia robotteja. Jos rakkautta ei ole kokenut ei sitä voi tilata tai siirtää oli rahaa kuinka paljon tahansa. Ne kun ovat muistoja helyydestä
Jospa aloitat itsestäsi, aloita rakastamaan itseäsi, niin silloin ainakin yksi ihminen rakastaa sinua.
Ja kun oikein hyvää esimerkkiä näytät niin muut seuraavat kyllä perästä.
Kukaan ei rakasta kilttejä miehiä. T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei rakasta kilttejä miehiä. T: kiltti mies
Kaikki rakastavat kilttejä ihmisiä, oli sitten mies tai nainen.
Selkärangatonta miellyttävää jotka valheellisesti mielletään kilteiksi, heitä ei kunnioita eikä rakasta kukaan.
Sellainen joka on kiltti, joka ei pysty tekemään pahaa kenellekään, ei oikeastaan ole kiltti.
Hän on ainoastaan heikko ja uhri jokaiselle joka kehtaa hyväksi käyttää.
Ollakseen kiltti, ihmisen täytyy kyetä olemaan paha, tarkoitan todella paha jopa ihan silmittömään väkivaltaan asti paha.
Silloin kun pahaan kykenevä ihminen itse valitsee että ei tee sitä pahaa mihin aivan hyvin pystyy, hän on hyveellinen ja oikeasti kiltti.
Tämänkaltaista ihmistä rakastavat ja kunnioittavat kaikki, pahaan kykenemätöntä uhria ei kukaan, sillä uhri ei valitse hyvää vaan on kiltti kun ei muuhun pysty. Ollakseen oikeasti hyvä, hyvä pitää pystyä valitsemaan.
Ei minuakaan. Tai ehkä vanhempani. Mutta ei edes sisarukset, ei edes oma mies.
Jumala rakastaa