Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystynkö 30-vuotiaana kuittaamaan ulosottovelkani myymällä itseäni?

Vierailija
02.04.2025 |

En vain keksi muuta keinoa. Masennuksessa tein äärimmäisen huonoja ratkaisuja ja nyt on useita kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa. 

Normaalilla työllä en maksa noita varmaan koskaan? Ellen saa yllättäen perintöä tai muuta. Minun on ehkä pakko alkaa myymään itseäni. 

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö alvia 14 % vai 25 %? Jos ei ilmoita itseään alv-velvolliseksi, niin saa tienata vuodessa alle 20 000 €. Ei ehkä kannata tienata enempää. 

Eipä ole ilokaunotar koskaan mitään kuitteja kirjoitellut, eikä ole koskaan muuta hyväksynyt kuin riihikuivaa. Mitään ylärajaa ei tienaamiselle ole tässä suhteessa.

Vierailija
102/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja ihan ok näköinen niin Dubaissa tienaa myymällä itseään. Porta potty bileissä sheikki maksaa 10000€ illasta kakkaleikeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin asioiden ei pitäisi ikinä olla kaupan, ei mistään hinnasta eikä missään tilanteessa.

Jos tuolle tielle lähdet, niin jälkeenpäin kyllä ymmärrät miksi ei.

Normisuomalainen muija jakelee toosaansa ilmaiseksi kaikenlaisille afrikkalaisille, lähi itäläisille ja jännille tatska makeille. Taudit hoidetaan ja lapset elätetään yhteiskunnan rahoilla.

Normisuomalainen nainen ei ole tuollainen. Ei todellakaan. On vain pienen vähemmistön toimintaa tuollainen. Olet vastenmielinen ja harhainen ihminen.

N45

Vierailija
104/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit masennuksessa äärimmäisen huonoja ratkaisuja. Nyt olet korjaamassa äärimmäisen huonojen ratkaisujen aiheuttamia ongelmia, uudella äärimmäisen huonolla ratkaisulla.

Milläköhän tavalla olet ratkaisemassa tämän äärimmäisen huonon ratkaisun aiheuttamat ongelmat tulevaisuudessa, uudella äärimmäisen huonolla ratkaisulla? 

Tässä kohdassa voisi olla hyvä hetki pysähtyä miettimään, vaikka ihan pidemmäksikin aikaa. Ei ne velat katoa siitä mihinkään vaikka parikin kuukautta nyt vain miettisin asioistasi uudestaan.

Vierailija
105/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole rumapainoinen, etkä ole pahasti pilannut ihoasi tatuoinneilla, niin 30v ikäisenä sinulla on vielä melko hyvät markkinat. Kannattaa aloitta riemutalossa, strippaamalla, siinä saat tuntumaa ja hyviä tarjouksia.

Rumapainoinen ei edelleenkään ole oikea sana vaan on sun itse keksimä lapsellinen muka-sana.

Vierailija
106/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin eiköhän se onnistu. Miehelle vaikeampaa.

Vierailija
107/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljonko sitä velkaa on?

Mulla on ulosotossa n.40 000€ ja ihan tavallisella työllä aion maksaa velkani. Ei ole koskaan käynyt mielessä alkaa itseään myymään. Hyi stana. En ymmärrä miten joku pystyy tuollaiseen. Mä en ainakaan pysty seksiin ties kenen tuntemattoman kanssa. Mä otan kyllä suihin, suostun välillä anaaliseksiin ja haluan sitä itsekin, mua saa panna vähän rajummin, mutta mä teen tuon kaiken nautinnon vuoksi. En rahan. Mulle seksi on nautinto eikä mikään kauppaväline.

Vierailija
108/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahommat maksetaan yleensä käteisellä. Ongelmaksi tulee miten käteisen muuttaa velkojen maksuksi. Jos alat tallettaa pankkiin isoja määriä käteistä, pankki ja verottaja alkaa kysellä perään. Tietysti jos saat jostain tukia tms. maksa niillä velkoja ja käytä kaupassa yms. paikoissa käteistä. 

Vierailija
109/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olemaan selkeää jo ja oikeastaan olen kovin tyytyväinen ratkaisuuni. Olen myöskin laittanut kuviani eteenpäin alustoille ja täytyy sanoa, että kysyntää riittää ja paljon. Todella monet ovat olleet valmiita maksamaan. Perustan oman toiminimen ja alan säätämään asioita kokoon. Olen hyvin innoissani jopa eikä minua ahdista ajatus pätkääkään. Uskon olevani hyvä siinä mitä tulen tekemään. -ap

Vierailija
110/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olemaan selkeää jo ja oikeastaan olen kovin tyytyväinen ratkaisuuni. Olen myöskin laittanut kuviani eteenpäin alustoille ja täytyy sanoa, että kysyntää riittää ja paljon. Todella monet ovat olleet valmiita maksamaan. Perustan oman toiminimen ja alan säätämään asioita kokoon. Olen hyvin innoissani jopa eikä minua ahdista ajatus pätkääkään. Uskon olevani hyvä siinä mitä tulen tekemään. -ap

Olet päästäsi viallinen kun sun mielestä seksi myyminen muka pikkujuttu. 

Vierailija
111/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljonko sitä velkaa on ulosotossa?

Vierailija
112/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiminimi on hyvä ratkaisu koska sitten saat erilaisia korvauksia ja avustuksia kun liiketoiminta loppuu, mutta veloita 80% riihikuivana. 

Vierailija
113/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen ja ihan ok näköinen niin Dubaissa tienaa myymällä itseään. Porta potty bileissä sheikki maksaa 10000€ illasta kakkaleikeistä.

Ei maksa.

Vierailija
114/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet päästäsi viallinen kun sun mielestä seksi myyminen muka pikkujuttu. 

Olen kanssasi samaa mieltä, tämä nainen on sisältä täysin rikki. Sisällä oleva trauma on sitä luokkaa että tilanteen korjaamiseksi ei ole paljoa tehtävissä ja nyt menee sitten loputkin.

Kaikilla jotka myyvät tai ostavat seks!ä, heillä on vähintään jonkinasteinen ongelma korvienvälissä. P0rnon kanssa puuhailijoilla on mielenterveyden kanssa ongelmia ja yleensä massiivinen päihdeongelma.

Veikkaan jälkimmäistä tällekin naiselle jollei jo ole valmiiksi, prostituoitu kun ei selvinpäin elämäänsä pysty katsomaan.

Toivon todella että kukaan mies ei erehdy rakastumaan häneen.

Vierailija
115/115 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljonko sitä velkaa on ulosotossa?

Ei ap halua vastata tähän. Joko velkaa on sen verran, että sen pystyisi maksamaan ihan normaalin työn tuloilla tai sitten velkaa on todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi