Puheenjohtajatentti mtv3 klo 20-22
Juuri alkamassa. Vuorossa jälleen kiihkeää väittelyä. Saa nähdä mihin suuntaan toimittajat ohjaavat keskustelua.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra näyttää siltä että voisi räjähtää hetkenä minä hyvänsä
Purran olemassaolo puoltaa tiukkoja aselakeja.
Purralla voi Suomi korvata kaikki itärajan miinat. Varsinkin vaalituloksen jälkeen... Suomen oma nuke, voi tosin pamahtaa omiinkin :DDDDDD
-winner-
Riikasta tanssivat hologrammit rajalle. Minä ehdotan tällaista
Puheaika jakautuu todella epätasaisesti. Tässä olisi tarvittu kaksi juontajaa pitämään homma koossa. Hjallis varmaan protestoi ja lähtee kohta studiosta ulos. Tällaisessa keskustelussa 9 keskustelijaa on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta tekee erinomaista työtä puoleensa eteen. Olen niin kyllästynyt huonosti käyttäytyviin aikuisiin, että Virta ja Oras Tynkkynen ovat suorastaan raikkaita tuulahduksia.
Sofia on tosi sivistynyt ja käyttäytyy hienosti.
S Virta toistaa aina samaa mantraa, olen kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että meillä on niin tyhmä pääministeri ja valtiovarainministeri.
Ei kai pääministeri muuten olisi kahtatoista vuotta viettänyt opiskelujensa parissa? :D
Tai valtiovarainministeri 15 vuotta Scriptassa...
-winner-
Näinkö väärin vai pilkottaako Purralla sakset taskussa.😬
Jokaiselle keskustelijalle olisi voitu antaa vaikka 10 minuuttia puheaikaa keskusteluun ja sitten kun puheaika loppuu niin se on voi voi.
Purra: minähän leikkaan, lääkärit hoitakoon likaisen työn eli valkkaavat ketkä hoidetaan kun ei oo rahaa.
Jaa, ketju olikin jo perustettu. Tänne siis
Petteri Orpo=Hillityn valtiomiesmäinen
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo=Hillityn valtiomiesmäinen
Petteri Urpo, ketku jo syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta tekee erinomaista työtä puoleensa eteen. Olen niin kyllästynyt huonosti käyttäytyviin aikuisiin, että Virta ja Oras Tynkkynen ovat suorastaan raikkaita tuulahduksia.
Itseä lähinnä kyllästyttää tämä "mutku edellinen hallitus" mantra. Kuinka monta vuotta aikuiset ihmiset käyttää vielä tota? Ja kuinka monta vuotta äänestetään noita pellejä, jotka vuodesta toiseen toistelee "mutku edellinen mutku mutku"
Miksi Petterin puvun hartiat ovat kostuneet siltä puolelta jossa Riikka istuu? Sylkeäkö sieltä lentää? ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petterin puvun hartiat ovat kostuneet siltä puolelta jossa Riikka istuu? Sylkeäkö sieltä lentää? ;DDDDD
-winner-
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Toivottavasti ainakin Riikka putoaa eduskunnasta seuraavissa eduskuntavaaleissa. Petteri toki lähtee sinne eläkevirkaansa EK:n johtoon. Riikalle voi olla vaikea löytää uutta työtä. Hakee sitten Kirkkonummen, Kouvolan ja Keravan johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä lähinnä kyllästyttää tämä "mutku edellinen hallitus" mantra. Kuinka monta vuotta aikuiset ihmiset käyttää vielä tota? Ja kuinka monta vuotta äänestetään noita pellejä, jotka vuodesta toiseen toistelee "mutku edellinen mutku mutku"
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo toimittaja puhuu koko ajan päälle, eikä nuo väittelijät saa puhua loppuun.
Eihän niiden mainospuheet muuten loppuisi ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra näyttää siltä että voisi räjähtää hetkenä minä hyvänsä
Purran olemassaolo puoltaa tiukkoja aselakeja.
Purralla voi Suomi korvata kaikki itärajan miinat. Varsinkin vaalituloksen jälkeen... Suomen oma nuke, voi tosin pamahtaa omiinkin :DDDDDD
-winner-
Riikasta tanssivat hologrammit rajalle. Minä ehdotan tällaista
Kustannusarvio 88 miljardia...
-winner-
Solisalirattien potran pojan kädet heiluivat epäilyttävän lähelle nassetervehdystä.
Riikka ei halua, että köyhät, työttömät, vanhukset jne. nyt aluksi eivät enää saa hoitoa.
Juusolta?
-winner-