Puheenjohtajatentti mtv3 klo 20-22
Juuri alkamassa. Vuorossa jälleen kiihkeää väittelyä. Saa nähdä mihin suuntaan toimittajat ohjaavat keskustelua.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta tekee erinomaista työtä puoleensa eteen. Olen niin kyllästynyt huonosti käyttäytyviin aikuisiin, että Virta ja Oras Tynkkynen ovat suorastaan raikkaita tuulahduksia.
Oras on maamme fiksuin poliitikko, kaikin tavoin.
Näiden kahden takia saatan ääneni antaa Vihreille joku kerta. Harmittaa kun Suomen luonto on vain joku poliittinen keppihevonen jota käytetään Vihreitä vastaan. Miksi ihmeessä luontoa ei voisi suojella sen takia, että meillä on täällä ainutlaatuinen luonto.
Heräsin näille asioille kun yläkoululaisen kanssa kerrattiin bilsan kokeisiin
Toivon että Oras nousee joskus puolueen johtoon. Virta on liian populisti minun makuuni.
Sofia Virta on kyllä täysi sekopää. 🤪🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja Petteri vaan hoitamaan vanhuksia.
Mielellään Hjalliksen hoitajiksi, eivät varmasti pääse 15 minuutissa seuraavaa hoitamaan, koska Hjallis haluaa paremmat perustelut ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon omahyväisyys ja ylimielisyys paistaa läpi. Kusipää.
Huoneen viisain henkilö ja Suomen seksikkäin mies ;DDDDDDD
Eihän sille huikealle karismalle ja johtajuudelle mitään voi ;DDDDDD
-winner-
Tykkään kun on rauhallinen ja oikoo asioita rauhassa, ei sorru piikittelyyn. Kertoo faktat. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
jan anderson on hyvä tyyppi.
Tykkään Anderssonin juonnosta, osaa pitää puhujat aisoissa, mutta on myös huumorimies Eikä virallinen eikä tärkeä. 10 pist/ 10 pist.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jan anderson on hyvä tyyppi.
Tykkään Anderssonin juonnosta, osaa pitää puhujat aisoissa, mutta on myös huumorimies Eikä virallinen eikä tärkeä. 10 pist/ 10 pist.
Ilo silmälle myös.
Marin oli mitä oli, mutta hänen hallituksensa aikana työllisyys oli korkealla koronasta huolimatta.
Nykyinen hallitus taas..jätän sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Höh, tämän tentin piristys ja ainoa väriläiskä.
Vierailija kirjoitti:
Purran pää pamahtaa, ei hallise hermojaan
Onko joskus hallinnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, tämän tentin piristys ja ainoa väriläiskä.
Huh miten kaunis poliitikko.
Purra näyttää siltä että voisi räjähtää hetkenä minä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Purran olemassaolo puoltaa tiukkoja aselakeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon omahyväisyys ja ylimielisyys paistaa läpi. Kusipää.
Huoneen viisain henkilö ja Suomen seksikkäin mies ;DDDDDDD
Eihän sille huikealle karismalle ja johtajuudelle mitään voi ;DDDDDD
-winner-
Tykkään kun on rauhallinen ja oikoo asioita rauhassa, ei sorru piikittelyyn. Kertoo faktat. Arvostan.
Riikka istuu turvallisesti vieressä. Jos Riikka ja Petteri istuisivat porukan laidoilla, niin kumpikin olisi jo pimahtanut. Riikka tunnetuista syistä ja Petteri koska ei tiedä onko hymy vai itku tulossa koko ajan.
Vertaa Hjallista ja Adlercreuzia porukan laidoilla, kumpikin on nimenomaan rauhallinen ja perusteleekin miksi ajattelee noin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Purralla koko ajan raivo sykkii pinnan alla. Kohta sen kaula ja pärstä on samanväriset kuin Essayahin jakku.
Riikka on kuin Raivoisan Rolandin naispuolinen versio, mutta on jämäkkä ja asiantunteva ministeri joka toimii Suomen hyväksi nyt ja aina.
Saksipurra ei sitten uskaltanut sanoa keneltä hän eväisi hoidot.
Harmi, että meillä on niin tyhmä pääministeri ja valtiovarainministeri.
Vierailija kirjoitti:
Virta tekee erinomaista työtä puoleensa eteen. Olen niin kyllästynyt huonosti käyttäytyviin aikuisiin, että Virta ja Oras Tynkkynen ovat suorastaan raikkaita tuulahduksia.
Sofia on tosi sivistynyt ja käyttäytyy hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran olemassaolo puoltaa tiukkoja aselakeja.
Purralla voi Suomi korvata kaikki itärajan miinat. Varsinkin vaalituloksen jälkeen... Suomen oma nuke, voi tosin pamahtaa omiinkin :DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että meillä on niin tyhmä pääministeri ja valtiovarainministeri.
Ei kai pääministeri muuten olisi kahtatoista vuotta viettänyt opiskelujensa parissa? :D
Orpolle tutti suuhun.👶