Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olipa ihanaa, kun tuli sellainen ahaa-elämys, että TÄMÄN takia minä aikoinaan tein näin ja noin
02.04.2025 |
Olen kyseisestä päätöksestä itseäni soimannut, kunnes mieleeni iski taas kirkkaasti se ajatus, että TÄTÄ minä yritin välttää, NIMENOMAAN tätä, ja siksi päädyin siihen ratkaisuun. Taidan olla soimaukseni soimannut :) en tehnyt mitään tyhmää, päinvastoin yritin parhaani mukaan välttää ongelmia tekemällä tämän asian. Minä en itseäni rankaise enää!!
Kommentit (2)
Niinhän se on. Olen monta kertaa tajunnut pitkän ajan, vuosien tai jopa vuosikymmenien, jälkeen, että se aiemmin huonona juttuna tai epäonnistuneena tekemäni asia onkin ollut ainakin yritys, jos ei onnistuminen asian oikeanlaiseksi ratkaisuksi. Joka kerta tulee huojentunut olo, kun tajuaakin olleensa oikeilla jäljillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hieno oivallus. Ihminen kasvaa ja kehittyy koko elämänsä ajan, turha muistella sellaisia asioita, jotka menneisyyden sinä teki. Luultavasti se on ollut silloin paras ratkaisu toimia niillä tiedoilla, mitä sinulla oli. Aurinkoista ja mukavaa alkavaa kesää sinulle!