Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän ei kestä nikotiinipusseja. Pitäisikö lopetaa?

Vierailija
02.04.2025 |

Yli 20 vuotta tupakoineena ei ollut ongelmia röökin kanssa. Vaihdoin pusseihin ja tykästyin. Käytän 10mg pusseja eli ei vahvimpia.

Pumppa muljahtelee. Erityisesti nukahtamisvaiheessa koen muljahdus/sydäri tuntemuksia, mutta menevät nopeasti ohi, kun säikähdän. Sydämestä ei löydy vikaa ja lääkäri epäili noiden johtuvan ahdistuksesta, kun esiintyy pääsääntöisesti nukahtamisvaiheessa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lopeta. Luultavsti runsas nikotiini saa hermostosi ylivierystilaan ja siksi koet noita tuntemuksia nukahtamisvaiheessa. 

Vierailija
2/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nikotiini on myrkkyä sydämelle. Kannattaa lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin lopeta. Luultavsti runsas nikotiini saa hermostosi ylivierystilaan ja siksi koet noita tuntemuksia nukahtamisvaiheessa. 

Mutta sydänsairautta ei ole löydetty.

Ap

Vierailija
4/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sydänsairautta ei ole löydetty.

Ap

Ei siinä välttämättä vikaa olekaan, mutta se oireilee nikotiinista. Vika on siis nikotiini jos ei sairautta löydy.

Vierailija
5/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää käyttöä. Kolminkertaista vaikka.

Vierailija
6/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta tulee nikotiinia noin 1-4 mg, joten tuo 10 mg on hätävarjelun liioittelua. Olen polttanut kohta 40 vuotta, enkä tuollaisia kestäisi

Vierailija
7/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes uskaltaisi käyttää jos tulisi tollasia.

En kyllä käytä muutenkaa D:

Vierailija
8/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata lopettaa. Kannattaa mielummin odottaa sitä sydänkohtausta.

Vierailija
9/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ainakin miedompiin. Nicotinell tms. tabletteja saa esimerkiksi 2mg, ja eivät maksa paljoa.

Vierailija
10/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakasta tulee nikotiinia noin 1-4 mg, joten tuo 10 mg on hätävarjelun liioittelua. Olen polttanut kohta 40 vuotta, enkä tuollaisia kestäisi

Netin mukaan tupakasta tulee 10mg ap

Vierailija
11/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kauhulla seuraillut noita nikotiinimääriä, ei kyllä yhtään ihme että pumppu ottaa kierroksia.

Vierailija
12/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josta imeytyy noin 2mg.

Vierailija
13/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netin mukaan:

Yksi savuke sisältää noin yhden gramman tupakkaa ja yhden milligramman nikotiinia. Itse käärittävät savukkeet, joissa kääritään paperiin hienoksi leikattua irtotupakkaa, sisältävät vähemmän tupakkaa kuin teollisesti valmistetut savukkeet (eli noin 0,40,75 grammaa).

Vierailija
14/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 10mg pussi vastaa noin 5 poltettua savuketta kerralla.

Jos käytät pusseja 5-7 pussia niin se tarkoittaa 25-35 savuketta päivässä. Mieti miksi sydän oireilee?

Vierailija
15/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nikotiinipussit ja ala taas polttaa tupakkaa. Ongelma ratkaistu. Nikotiini on karsinogeeni, niin että saat kyllä jonkin kivan syövän ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
16/16 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla sydän kestäisikin, niin ikinä en tuollaista huulen ja ikenen väliin pistäisi. Jo nikotiinipussin ulkonäkö ällöttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi