Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
18801/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkamuki 🤣

Vierailija
18802/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein että Helenan mielestä siis avioehtorahat maksettiin väärin, kun niitä ei maksettu kertasuorituksena tilille, vaan menivät asumisen kuluihin ja luottokorttilaskuihin? Mutta asia meni siis sen takia tällä tavalla, että helena riitautti aviehdon, eikä suostunut muuttamaan suomeen? Seurauksena avioeron pitkittyminen ja kalliit oikeuskulut. 

Seurauksena myös se, että oikeuden määräämä elatus eroprosessin ajalta tälle päähenkilölle katsottiin mukaan siihen avioehtomilliin. Tästä tuomari varoitti monta kertaa kun juttu oli kesken. Ja tietenkin se meni niin. Ei kukaan (tahallisesti) eroa pitkittämällä voi saada avioehdossa sovittua summaa moneen kertaan. Mutta näin tämä päähenkilö kuvitteli eikä hyväksy oikeuden päätöstä millään. Onhan tässä toki muutakin kuin raha, niinkuin tääl

Heluna venytti eroa tahallaan. Tietenkään sitä ei palkita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18803/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Glenn Close, elokuvassa "Vaarallinen suhde"

Tästä laitoin joskus vinkin, nyt toinen. Piirretty elokuva LUMIKKI. Anteeksi vaan mutta nykypäivän tarinahahmomme näyttää aivan elokuvan noidalta joka tarjoaa Lumikille omenaa.. hiukset ja syylä.... pyöreät silmät...

Oletko omasta mielestäsi hauska

HAUSKA, HAUSKEMPI, HAUSKIN🤪

Vierailija
18804/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä Helenan asioiden vatvomista edestakaisin täällä ketjussa. Satuja ja solvauksia.

Asiat ei teille mitenkään kuulu ja tällainen yksipuolinen vatvominen on aivan turhaa. Eiköhän asianosaiset parhaiten tiedä itse miten asiat ovat oikeasti mennyt. 

Joo se on kauheeta kun täällä uteliaat keskustelee, vaikka Helena on ihan kaikin voimin yrittänyt pitää omat asiansa yksityisinä 😂😂😂

Vierailija
18805/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Helenaa harmittaa kauheasti se, että hänen mahdollisen miesystävän täytyy maksaa asumisestaan, jos olisivat muuttaneet Mikon omistamaan asuntoon? Eikö tuo nyt ole päivän selvää, että Mikon ei kuulu maksaa miehellekin elatusta?

Kun sitä rahaa on!

Vierailija
18806/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei! Enää Hellu ei kerro, että omistaa puolet kakskerrasta. Eikä myöskään MUN kodista. 

Niinpäs, mihinkäs se omistajuus yhtäkkiä katosi? Eikö hänen pitäisi nyt vaahdota joka päivä, että hän omistaa puolet Kakskerrasta ja hänet poistettiin sieltä laittomasti!

Samaa asiaa kateellisina  jauhatte keksikää jotain uutta

Vierailija
18807/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa silmukka kiristyä Hellun ympärillä ja totuus valjeta ihmisille. Lueskelin tuossa Tiktokista nimimerkin bettaoona juttuja. Hienoa kun jotkut tuovat totuutta esiin omilla kasvoillaan! 

Aivan mahtavaa, että löytyy tällainen tili. On jo aikakin, että Helena Koivun valheita tuodaan esiin. 

Hoo oli kärppänä TikTokissa kommentoimassa, että julkaisija valehtelee hänen asioistaan.

Taas kaikki valehtelee hänen asioistaan ja vain hän kertoo totuuden ;)))

Vierailija
18808/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä tiktokissa oli?

Helena jakanut sen oonan tiktok tilin kai instaan? En tiedä onko oikeasti. Helena syyttää valheiden levityksestä ja kannattajansa siellä puolustaa helenaa. Helenaa puhutellaan nokkamukiksi ja teamia mukilaisiksi. 

Vierailija
18809/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokkamuki 🤣

Eiko mielikuvituksesi muuhun riitä kun täällä  papukaijana rooikut

Vierailija
18810/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa silmukka kiristyä Hellun ympärillä ja totuus valjeta ihmisille. Lueskelin tuossa Tiktokista nimimerkin bettaoona juttuja. Hienoa kun jotkut tuovat totuutta esiin omilla kasvoillaan! 

Aivan mahtavaa, että löytyy tällainen tili. On jo aikakin, että Helena Koivun valheita tuodaan esiin. 

Hoo oli kärppänä TikTokissa kommentoimassa, että julkaisija valehtelee hänen asioistaan.

Joku mukilainen siellä raivokkaasti Helenaa puolustaa ja Mikkoa haukkuu ja samat on fraasit että ette tiedä mistään mitään ja ottakaa asioista selvää. Helenan Instasta löytyy totuus. 

Vierailija
18811/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei! Enää Hellu ei kerro, että omistaa puolet kakskerrasta. Eikä myöskään MUN kodista. 

Niinpäs, mihinkäs se omistajuus yhtäkkiä katosi? Eikö hänen pitäisi nyt vaahdota joka päivä, että hän omistaa puolet Kakskerrasta ja hänet poistettiin sieltä laittomasti!

Mut ku mä omistan tästä puolet. Tää on mun koti, me asutaan täällä MUN lasten kanssa. Mä en lähde täältä mihinkään. Tää on mun koti. 

Vierailija
18812/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä laitoin joskus vinkin, nyt toinen. Piirretty elokuva LUMIKKI. Anteeksi vaan mutta nykypäivän tarinahahmomme näyttää aivan elokuvan noidalta joka tarjoaa Lumikille omenaa.. hiukset ja syylä.... pyöreät silmät...

Hah hah todella vitsiniekka 

Vierailija
18813/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein että Helenan mielestä siis avioehtorahat maksettiin väärin, kun niitä ei maksettu kertasuorituksena tilille, vaan menivät asumisen kuluihin ja luottokorttilaskuihin? Mutta asia meni siis sen takia tällä tavalla, että helena riitautti aviehdon, eikä suostunut muuttamaan suomeen? Seurauksena avioeron pitkittyminen ja kalliit oikeuskulut. 

Ja avioehdossa todetaan mustaa valkoisella, että miljoonaa indeksillä korotettuna aletaan maksaa Helenalle kuukausi siitä kun avioeroa on haettu. Tästä avioehtosopimuksen kohdasta Helena on hiljaa.

Ei hän ole siitä hiljaa eikä hän sano että olisi pitänyt kertasuorituksena maksaa vaan siitä että se maksettiin Amex-laskuilla ylipäätään. Kerro miksi Mikko ei kuukausieriä maksanut? 

Vierailija
18814/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä tiedä yhtään mitään hänen tai heidän elämästään.

En tiedä yhtään mitään, paitsi sen mitä hän instassaan kertoo.

Tiedämme kaiken 7 ja puolen kk ajalta.Etenkin suihku on mainittu usein.Litra kaupalla vihermehua ja satoja liikoja lastensuojelu ja oikeus papereita.Lapset kaikkia mahdollisissa tilanteissa jopa kylpylän saunan lauteilla Talommies juosten perässä ja salaa ikkunasta.Turun poliisi kymmeniä kertoja.Tietenkin ex mies niin usein kun vaan on tontille tullut.Ei paljon ole kuvaamatta jäänyt.Tuntien monologeissa sitten Helena kertonut ex miehestä tämän vaimosta ja suvusta.Veikkaan että aika kattavaa settiä on nähty ja kuultu

Vierailija
18815/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku mä omistan tästä puolet. Tää on mun koti, me asutaan täällä MUN lasten kanssa. Mä en lähde täältä mihinkään. Tää on mun koti. 

Ei näy äly muuhun riittävän

Vierailija
18816/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Helenaa harmittaa kauheasti se, että hänen mahdollisen miesystävän täytyy maksaa asumisestaan, jos olisivat muuttaneet Mikon omistamaan asuntoon? Eikö tuo nyt ole päivän selvää, että Mikon ei kuulu maksaa miehellekin elatusta?

Samaa nauroin:)

No mutta kun Mikko maksoi Troyn asumisen hänen Edinan kodissaan, niin Helenahan luulee saavansa samat oltavat myös seuraaville poikaystävilleen :D

Vierailija
18817/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaska petolinnun perseinesi

Vierailija
18818/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako koville?

Vierailija
18819/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan lokin nokka on kyllä kuin pinokkiolla sivusta, siksi tuo lempinimi nokkamuki naurattaa. 

Vierailija
18820/55669 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mukilainen siellä raivokkaasti Helenaa puolustaa ja Mikkoa haukkuu ja samat on fraasit että ette tiedä mistään mitään ja ottakaa asioista selvää. Helenan Instasta löytyy totuu

Huomenna taitaa joku ottaa selvää totuudesta koulutuksesta ja toteutuneesta tutkinnosta markkinointi-instituutin (kauppaopisto) jälkeen. Mielenkiintoista.

Ketju on lukittu.