Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava itku on menetetyt elarit. Mielestäni ne kumminkin täytyy Helenalta ottaa pois, ettei jatka tätä ainakaan niiden tuella. Puhelin, netit maksettava, bensat yms. Onko hän niin rahaton kuin väittää. Elatusmaksut pous, kerta ei ole suunnitelmia lasten ja asunnon suhteen, vaan aikomus jatkaa instakiusaamista.
Tosi hyvä äiti. Järjestää lastensa elämän
Mistä kiikastaakin niin saada apua ja en tarkoita rahaa
Sinäkö ne elatusmaksut maksat
Me kaikki maksamme hulluhellun ja mukijenginsä apukoulupudokkaiden elatuksen sataprosenttisesti kun kukaan heistä ei koskaan elämässään tule kykenemään itsenäiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että kun on tarpeeksi tyhmä pää mutta fyysisesti lahjakas ja onnistuu ammattiurheilijana ja rikastuu, tekee kuitenkin monia tyhmiä valintoja menestyksestään huolimatta. Yksi mittari on naisten kanssa pelaaminen. Jos olisi viisautta ja älyä, jättäisi monet teit tekemättä. Tai jos ei jätä, ei ainakaan perusta perhettä ja hanki lapsia!
No aivan varmasti katuu sitä että meni munansa hulluhelluun työntämään, mutta se juna meni jo.
Katuu varmaan kun joka päivä katselee inhoamansa naisen lapsia. Joka päivä. Vaimonsakin joutuu näitä katselemaan. Ovat kaikki lapset yhtä iloisia kuin äitinsä, sitä on varmasti vaikea katsoa. Varsinkin kun eivät ole iloisia kun isän ja bonusäidin kanssa.
Oon eronnut ja mulla on poika ja en inhoa lapsen isää, tosin poika ei juuri muistuta isää 🤣 eiköhän oo
No sinulla on asiat sitten hyvin.
Nyt on kuitenkin vaikeasta tilanteesta kyse eikä sinun esimerkkisi auta tässä.
Minullakin on tytär, hän on ilmetty isänsä. Mutta itse olen antanut anteeksi exällw kaiken paikan mitä teki. Ja tytär on saanut itse muodostaa käsityksensä isästään. Onneksi on fiksu ja osaa laittaa tunnemyllerryksen taka-alalle kun isä toimii vastoin tyttärensä arvoja. Taitava nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Helena kuvittelin järjestävänsä lasten päivittäisen koulun, erskarin ja harrastukset Helsingistä käsin Turkuun, kun tiukkaa teki jo 2x:stakin käsin. Vai oliko taas yksi; en ajatellut, en tiennyt, en voi ymmärtää, ei tartte, en haluuuuuuu.
Tai lapsilla kaikki hyvin, mitä te tarkoutatte näillö. Ihan sairasta kuinka joku voi helenalle tehdä kiusaa, sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Helena voisi vaan nyt nauttia elämästä muutaman vuoden. Sitten isot lapset jo aikuisia. Tapaamisia, elämää ja olemista äidin kanssa ei voi sen jälkeen mikään estää enää. Mikko jää kuin nalli kalliolle. Lapset aina kaipaavat sitä, joka heidän elämästään poistettiin.
Kummallinen ajatustapa sulla Helena. Et tee nyt siis mitään sen eteen että saisit lapset luoksesi, koska heistä on liikaa vaivaa. Ja ajattelit että he tämän jälkeen haluaisivat enää aikuisina olla tekemisissä? Ja milläs nautit elämästä, kun sulta lähtee huoltajuuden mukana ne elaritkin? Täytyisi mennä sit töihin. Ellei sulla sitten ole niitä jemmarahoja.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelua on kritisoitu siitä, että lasten henkiseen kaltoinkohteluun ei puututa. Minusta on hyvä, että case-Koivussa se tehdään.
Hellun oman instan perusteella on ihan selvää, että H ei pysty takaamaan turvallista ja vakaata kasvuympäristöä. Se, että hänen päivät kuluu haukkuessa exää julkisesti ja mitä ilmeisemmin yksityisesti myös lapsille, todistaa tämän. Vihan ilmapiirissä eläminen, vieraannuttaminen ja manipulointi ei mahdollista hyvää kasvua.
Lisäksi H on osoittanut, että hän ei pysty turvaamaan normaalia arkea lapselle, siis sellaista arkea, jonka rakenteet Hellu on luonut itse ja joista hän huolehtii itse.
Minusta on täysin kohtuutonta, kuinka Mikkoa syyllistetään. Helena on vastuussa itse omasta elämästään. Jos hän olisi todella halunnut rauhan ja eroon vaikeasta exästä, Hellu olisi ottanut rahat ja jatkanut elämää rauhassa. Sen sijaan hän valitsi riitelyn ja vihan. Se oma valinta
Ei kukaan syyllistä Mikkoa mistään, paitsi nuo ÄO40 vajukkimukit mutta ei kukaan heitä vakavissaan ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielistä käyttää turvakotien resursseja tähän tuohuun. Turvakoti on tarkoitettu oikeasti suojaa tarvitseville ihmisille, ei sitä varten, että kiukuttaa, ettei ex-mies kustanna luksuselämää.
No ei ne seinät kulu jos siellä yksi nainen on pari yötä. 😀 Ei sisään olisi päässyt jos ei olisi ollut tarvetta.
Turvapaikoista on pulaa. Ehkä se seuraava hakattu nainen käännytetään ovelta, kun rouva merkkilaukku olalla meikit mintissö päätti olla menemättä hotelliin.
Kelatkaa mikä huuto tulee siinä kohtaa, kun tuoltakin ohjaavat ulos.
Ei ole sellaista pulaa ettei olisi huonetta saanut pariksi yöksi, joten älä jankkaa ja mustamaalaa tuota naista.
Onhan se dramaattisempaa mennä Turvakotiin kun hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi Mikon vanhempienkin jo neuvovan poikaansa paremmin toimimaan ja kunnioittamaan lastensa äitiä. Sen ikäiset monesti ovat viisaita ja ymmärtävät hyvien asioiden merkityksen kokonaisuudessa elämää nähneinä. No niitäkin valitettavasti on, jotka eivät ole oppineet mitään vuosien varrella. Heille onkin ihan omanlainen tulevaisuus edessä.
Onko Helenan vanhemmat neuvoneet Helenaa kunnioittamaan lastensa isää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielistä käyttää turvakotien resursseja tähän tuohuun. Turvakoti on tarkoitettu oikeasti suojaa tarvitseville ihmisille, ei sitä varten, että kiukuttaa, ettei ex-mies kustanna luksuselämää.
Helena vihjaa Mikon olevan väkivaltainen ja on manipuloinut myös lapset tähän narratiiviin. Hän hakee uskottavuutta hakeutumalla turvakotiin ja oli perustamassa sinne kotiaan. Hän haluaa vain rauhaa lapsilleen. Lol! Nyt nämä latvasta lahot mukilaiset iskevät instaan lauseita #standwithhelenakoivu# ja haukkuvat Mikkoa väkivaltaiseksi. Tämä käy jo vaaralliseksi, koska 90% Helenan kannattajista on oikeasti hulluja. Milloin Helena ja faninsa joutuvat vastuuseen? Miksi poliisi ei tee mitään?
Todella moni on ilmiantanut Helenan Instan mut
Ajatelkaapa jos jollain miehellä olisi vastaava some, jossa pelkästään aamusta iltaan haukkuisi lastensa äitiä ja olisi perustanut aatetta varten vielä vihakerhonkin ja myös nämä klubilaiset tuuttaisivat joka päivä vihapuhetta tästä äidistä joka ei puolestaan olisi julkisuudessa omasta halustaan ollenkaan. Kuinkahan kauan toiminta saisi jatkua? Ajatelkaa kuinka sairasta tuo oikeasti on.
Tai että ex-mies muuttaisi luvatta naisen vierasmajaan ja tulisi aina iholle kun äiti saapuisi tontille tarkoituksena mennä omaan päärakennukseen. Mies kyselisi äidiltä "Minkä ikkunan sä haluat että mä rikon?" ja postaisi nämä kaikki someen.
Olen aika varma että poliisi olisi reagoinut samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo outoa, että Mikko eristää lapsia ja tekee kiusaa ja draamaa. Ei ajattele miten pelottavaa tuo on lapsille. Miten aikuiset voivat olla näin typeriä?
Miksi viedä lastensa äidin koti?
Älä mieti liikaa, nämä on sulle aivan liian vaikeita asioita ajateltavaksi. Käy vaikka kattomassa olisko siinä sun kehitysvammalaitoksessa jotain kivaa päiväohjelmaa tänään!
Vierailija kirjoitti:
On asioita joita emme tiedä. Helena teki virheen menemällä Hkiin Turvakotiin ja lapsilla koulu. Ei noin toimita. Eikä isänsäkään ymmärtänyt, olisi hankkinut vuokrakodin Turusta ja sinne tarvittavat kun tytär ei oo tehnyt. Ei tosin ole vanhempien tehtävä. Itse olisin niin tehnyt ja ellei olisi halunnut niin nostanut kädet pystyyn että en voi sitten auttaa.
Näin muuten olen itse tehnyt eli hankkinut asunnon pulassa olevalle lapselle ja auttanut eteenpäin ja nyt on asiat lähtenyt hoitumaan muutenkin. Tarvittiin vain vakaat olot jonka oma asunto toi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha ihminen exälle vain pahaa haluaa. Kyllä on mennyt maku Mikkoon toivottavasti ei ikinä tarvitse edes nähdä missään. Yök!!
Älä huoli, ei hän tule sinua sinne itsemurhayksiöösi katsomaan.
Oon asunut nuorena yksiössä ja mukavalta tuntuu, muutettiin siitä kaksioon . Ei ehditty muuttaa isompaan kun ero tuli.
T. Eri
Kohtuuttomia vaatimuksia Helenalla alunperinkin. Millä ihmeen oikeudella hänen olisi pitänyt saada jäädä Mikon omistamaan taloon ? Mikko sai ja saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa. Avioehdon mukaan Helena on osansa saanut ja paljon enemmän.
Toinen juttu on tämä Helenan julkisuus ja lasten kärsimykset. Kukaan, ei kukaan lastensa parasta ajatteleva vanhempi toimi noin. Missä on lohtu ja tukeminen lapsille. Erottu on, sitä tapahtuu. Eteenpäin elämässä.
Helenan julkinen loanheitto on kamalaa. Mukilaiset hänen tukenaan ?? Miettikääpä sitä. Tilanne vain pahenee ja lasten pahaolo. Auttakaa ystäväänne Helenaa muilla keinoin. Tämä, valitsemanne sota on rumaakin rumempi. Ettekö vieläkään huomaa kuinka tässä on jo käynyt ?
Hellun instassa joku kannattaja vertaa Mikon pelkoa viedä lapset Viroon Helenan pelkoon viedä lapset Jenkkeihin. Helena on Viron kansalainen ja hän pääsee Viroon ihan milloin vaan. Ja tähän niissä lasun papereissa todennäköisesti viitattiin, kun siellä vedottiin Helenan kansalaisuuteen. Helena ei tätä vaan tajunnut. Mikon on todella paljon vaikeampi - etenkin tässä tilanteessa - kaapata lapset Jenkkeihin kun ei hänellä itselläänkään ole siellä oleskelulupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaisia ihmisiä on täällä ja Helenaan puratte kiukkuanne? Vaihevuosivaivoja vissiin...
Ai joko väsyit hienovaraisempiin trolleihin?
Joko pian päästään takaisin mahojankutukseen?
Ainakaan minä en ole täällä mistään mahoista jankuttanut, mutta kun ilmeisesti viittaat Natalieen, se olisi todella hyvä ratkaisu tähän tilanteeseen, että hän saisi oman lapsen. Silloin toisen naisen synnyttämät lakkaisivat kiinnostamasta. Mikkokin keskittyisi uuteen rakkauslapseen.
Ei ihme, että Helena on yllytettynä ajautunut tuollaiseen umpikujaan menettäen jopa lapsensa, kun te hänen kannattajat olette noin tyhmiä. Helenalta puuttuu ennenkaikkea sellainen aarre elämässään kuin viisaat ystävät.
Sosiaaliviranomaiset ovat kokeneita näissä asioissa. Ovat kuitenkin tekemisissä näiden asioiden kanssa päivittäin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelua on kritisoitu siitä, että lasten henkiseen kaltoinkohteluun ei puututa. Minusta on hyvä, että case-Koivussa se tehdään.
Hellun oman instan perusteella on ihan selvää, että H ei pysty takaamaan turvallista ja vakaata kasvuympäristöä. Se, että hänen päivät kuluu haukkuessa exää julkisesti ja mitä ilmeisemmin yksityisesti myös lapsille, todistaa tämän. Vihan ilmapiirissä eläminen, vieraannuttaminen ja manipulointi ei mahdollista hyvää kasvua.
Lisäksi H on osoittanut, että hän ei pysty turvaamaan normaalia arkea lapselle, siis sellaista arkea, jonka rakenteet Hellu on luonut itse ja joista hän huolehtii itse.
Minusta on täysin kohtuutonta, kuinka Mikkoa syyllistetään. Helena on vastuussa itse omasta elämästään. Jos hän olisi todella halunnut rauhan ja eroon vaikeasta exästä, Hellu olisi ottanut rahat ja jatkanut elämää rauhassa. Sen sijaan hän valitsi riitelyn ja vihan. Se oma valinta
Tämä. Jos Mikko on niin kauhea ihminen, olisi ottanut rahat ja jatkanut elämäänsä Mikkoa miettimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena vihjaa Mikon olevan väkivaltainen ja on manipuloinut myös lapset tähän narratiiviin. Hän hakee uskottavuutta hakeutumalla turvakotiin ja oli perustamassa sinne kotiaan. Hän haluaa vain rauhaa lapsilleen. Lol! Nyt nämä latvasta lahot mukilaiset iskevät instaan lauseita #standwithhelenakoivu# ja haukkuvat Mikkoa väkivaltaiseksi. Tämä käy jo vaaralliseksi, koska 90% Helenan kannattajista on oikeasti hulluja. Milloin Helena ja faninsa joutuvat vastuuseen? Miksi poliisi ei tee mitään?
Todella moni on ilmiantanut Helenan Instan mutta tarvitaanko siihen oikeuden päätös että Meta
Milloin nämä Helenaa nimittelevät ihmiset joutuvat vastuuseen kunnianloukkaus on rikos täällä koko ajan huoritellaan haukutaan hulluksi ym Helenaa katsokaa lakikirjasta mikä on kunnianloukkaus
Vierailija kirjoitti:
Monet asuu vain yhdessä huoneessa useampi perheenjäsen. Vähän on rikkaat menneet liian pitkälle ahneuksissaan helposti häätävät muut pois, jotta saavat itse kaiken.
Sanopa muuta. Tee sinä toisin ja päästä Helena ilmaiseksi asumaan sinun luoksesi. Ai et? Miksi? Ahneuttasi ja piheyttäsikö? Vaiko silkkaa pahantahtoisuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Helena kuvittelin järjestävänsä lasten päivittäisen koulun, erskarin ja harrastukset Helsingistä käsin Turkuun, kun tiukkaa teki jo 2x:stakin käsin. Vai oliko taas yksi; en ajatellut, en tiennyt, en voi ymmärtää, ei tartte, en haluuuuuuu.
Tai lapsilla kaikki hyvin, mitä te tarkoutatte näillö. Ihan sairasta kuinka joku voi helenalle tehdä kiusaa, sairasta.
Onko kiusaa olla huolissaan lasten koulunkäynnistä?
Mainitse nyt vaikka yksi, jos kerran valinnanvaraa on...