Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
13001/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinttiniinku siellä hellun instassa postaa naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Eikö tämä ole se Tiina joka sai potkut kun työpaikalla vähän liian kärkkäästi arvosteli Mikko Koivua?  Mokomakin öykkäri. Entäs miehiin kohdistuva väkivalta, erityisesti henkinen? Eikö se kiinnosta yhtään?

Mikon pitää varmaan nyt elättää myös tiinatiik.

Vierailija
13002/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Helenalla ei ole sitä ajokorttia enää. Onkohan se jodelin huhu totta, että sairaalassa oli otettu verikokeet ja promillet olleet 1,7?

Helena oli sairaalassa tunteja? autolla ajamisen jälkeen. En suuresti ylläty promilleista viinitonkkapaljastuksen jälkeen, mutta poliisin pitäisi kaiketi pystyä osoittamaan, että on ajettu kännissä eikä vedetty känniä ajon jälkeen. 

Jos suihkuhuoneessa oli jemmatonkka ja sammui sinne 😂

Shampoopullo on kai aika yleinen jemmapaikka alkkiksilla, btw. Ei liity kyseiseen tapaukseen, vaan noin niinku yleisenä huomiona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13003/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinttiniinku siellä hellun instassa postaa naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Eikö tämä ole se Tiina joka sai potkut kun työpaikalla vähän liian kärkkäästi arvosteli Mikko Koivua?  Mokomakin öykkäri. Entäs miehiin kohdistuva väkivalta, erityisesti henkinen? Eikö se kiinnosta yhtään?

Ne oli tiintatiik instassa. 

Vierailija
13004/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeesti potkuja saanu tiinatiik?

Vierailija
13005/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvakotiin ei saa lapsia. Asuntolaan ei saa lapsia. Sossun hommaamaan asuntoonkaan on vaikea saada kun siinä vaiheessa osoite on vankila.

Turvakotiin saa lapsia. Itse olen äitini mukaan asunut hänen kanssaan turvakodissa puolivuotta kun olin alle vuoden ikäinen. Silloin tosin oli oikeasti pelko että isäni tappaisi minut ja äitini. Tästä tosin on aikaa jo 39vuotta

Turvakotiinhan pääsee myös aluutin kriisin vuoksi, jos ei ole kotia. Ei kait kukaan yhdessä illassa kotia saa. 

Helena ei hommannut asntoa vaikka tiesi että lähtö tulee.

Vierailija
13006/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Helenalla ei ole sitä ajokorttia enää. Onkohan se jodelin huhu totta, että sairaalassa oli otettu verikokeet ja promillet olleet 1,7?

Kukakohan huhun on laittanut liikkeelle? Onko oikeaa tietoa?

Faktaa on, oli samaan aikaa päivystyksessä tuo tyyppi.

Herranen aika. Tämäkin vielä. No onneksi paljastui ennenkuin suurempaa vahinkoa sattui. Isot viinitonkat pöydällä ja vielä kaksin kappalein. 

Vierailija
13007/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvakotiin ei saa lapsia. Asuntolaan ei saa lapsia. Sossun hommaamaan asuntoonkaan on vaikea saada kun siinä vaiheessa osoite on vankila.

Turvakotiin saa lapsia. Itse olen äitini mukaan asunut hänen kanssaan turvakodissa puolivuotta kun olin alle vuoden ikäinen. Silloin tosin oli oikeasti pelko että isäni tappaisi minut ja äitini. Tästä tosin on aikaa jo 39vuotta

Turvakotiinhan pääsee myös aluutin kriisin vuoksi, jos ei ole kotia. Ei kait kukaan yhdessä illassa kotia saa. 

Helena ei hommannut asntoa vaikka tiesi että lähtö tulee.

Eikä tule hommaamaan. Katsokaapa vaan. On sen aikaa turvakodissa kun vaan saa olla, sen jälkeen uhriutuu taas kun joutuu poistumaan sieltä. Mutta kotia hän ei HALUA hommata, ei hänellä ole aikomustakaan ikinä ollutkaan asettua Turkuun asumaan. 

Vierailija
13008/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insta: Hellu lukee niitä oikeuspapereita. Helena on kertonut lapsille Mikon järjestäneen paikalle naamioituneita miehiä ja ison koiran. Lapset eivät olleet tapahtumahetkellä paikalla, mutta Helena kuvaa Mikon heittäneen hänet ja lapset pellolle. Sosiaalitoimen mukaan Helena ei ole pystynyt suojelemaan lapsia aikuisten välisiltä riidoilta. Helena miettii että miten voi suojata lapsia jos Mikko tekee tuollaista.

Isä on ilmoittanut työnsä niin että voi hoitaa lapsia kokoaikaisesti. Isän mukaan lapset eivät ole koskaan sanonut että lapset pelkäisivät isäänsä vaikka äiti niin onkin sosiaalitoimelle ilmoittanut. Katsokaa tää video, sanoo Hellu.

Siis Helena väitti, ettei ole lukenut noita papereita - 10 sivua - kun aloitti lähetyksensä. Ja nyt sitten lukee lasten yksityisasioita kymmenille tuhansille ihmisille? Mikon asianajajalle lisää töitä ja todisteita koko ajan.

Käytännössä Helena lukee sairauskertomuksensa.

Vierailija
13009/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan huhun on laittanut liikkeelle? Onko oikeaa tietoa?

Faktaa on, oli samaan aikaa päivystyksessä tuo tyyppi.

Herranen aika. Tämäkin vielä. No onneksi paljastui ennenkuin suurempaa vahinkoa sattui. Isot viinitonkat pöydällä ja vielä kaksin kappalein. 

En oikein usko tuota tai sitten hellu on ollut todella kännissä kun ajoi kakskertaan. Poliisi tuli kuulema vasta tunnin päästä kun helena saapui ja siitä vielä toinen tunti kunnes ruvettiin leikkimään meritähteä suihkunlattialla. Jos oikeasti pitää paikkansa, on hellu naukkaillut niitä viinejä heti kun talonmies avasi oven. Ja itseasiassa se tukisi hänen kaatumistaan suihkuun kyllä hyvin 🤔

Vierailija
13010/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä neuvoksi Suomen noin 20 000 asunnottomalle. Sinne vaan turvakotiin eikun siis vain Hellu.

Vierailija
13011/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä vaikka huoneistohotelliin mennä. Onhan Helenalla rahaa. Turvakotipaikkoja on erittäin rajoitetusti ja niihin yritetään ottaa ensisijaisesti henkilöitä, jotka kohtaavat väkivaltaa, ei asunnottomia.

Vierailija
13012/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon verran on hellu ollut oikeasti Very busy. Ekana talon valtaaja saadaan häädettyä. Sairaalassa vähän lepoa että jaksaa mennä helsinkiin juomaan viiniä. Sen jälkeen takaisin turkuun jossa pappa auttaa kaappaamaan lapset ja takaisin helsinkiin piiloon. Sieltä tosin lapset haetaan takaisin kun eihän nyt kesken kouluviikon lähdetä isolle kirkolle ja pitäisi kai toiselle vanhemmalle ja kouluunkin ilmoittaa jos näin toimii. Mitähän seuraava viikko tuo tullessaan. Toivottavasti asuntonäytöillä käyntiä ja työ tai opiskelupaikan etsintää

Helena makailee turvakodissa viikon max kaksi. Siellä puhuvat hänen hankkimaan oma asunto, mutta helena kääntää sen niin että hänet heitetään sieltäkin pois. Nyt helenan oikeasti pitäisi laittaa insta kiinni. Etsiä asunto ja alkaisi hoitamaan sosiaalihuollon kanssa asioita kuntoon

Ei kerkee kun on niin crazy busy suoltaa instaan valheita, videoita ja solvauksia. 

Vierailija
13013/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-Rouva Koivu huomasi taas oivan tavan kasvattaa seuraajiensa määrää peräti 30k. Tili heitetty yksityiseksi jotta kaikki paniikissa lähettäisivät seuraamispyynnön. Älkää menkö lankaan..... 

Siellä ei oo mitään muuta kun Helenan kirjoittamia faniviestejä, mikko on niin narsisti läppää (helena toki ei peiliin katso edelleen), ja pari ikivanhaa kuvaa kuopuksesta ja esikoisesta. 

mä en ainakaan pystyisi kommentoida eli puuttuu se tekstiruutu. Ihmettelen siis näitä lukuisia faniviestejä 😂

Ei sen tarinoihin pysty kommentoimaan, koska tietää itsekin saavansa paskamyrskyn. Ehkä sinne pystyy nää sen tosifanit lähettämään viestejä. Minkälaisesta ihmisestä kertoo nimimerkki tittiniinku 😂😂😂 ei ainakaan älykkäästä.

Vierailija
13014/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän meinaavat saada Helenan turvakodista ulos? Jospa vaihtaa sinne kirjansa ja estää työntekijöitä ja muita asukkaita tulemasta enää paikalle 😅

Tämä on minun koti. Olen täällä virallisesti kirjoilla. Ette te voi minua omasta kodistani poistaa. 

Vierailija
13015/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena oli sairaalassa tunteja? autolla ajamisen jälkeen. En suuresti ylläty promilleista viinitonkkapaljastuksen jälkeen, mutta poliisin pitäisi kaiketi pystyä osoittamaan, että on ajettu kännissä eikä vedetty känniä ajon jälkeen. 

Jos suihkuhuoneessa oli jemmatonkka ja sammui sinne 😂

No kun ei varmaan kehdannut pakata viinejä mukaan niin piti ottaa pohjat. 

Vierailija
13016/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarinoihin pysty kommentoimaan, koska tietää itsekin saavansa paskamyrskyn. Ehkä sinne pystyy nää sen tosifanit lähettämään viestejä. Minkälaisesta ihmisestä kertoo nimimerkki tittiniinku 😂😂😂 ei ainakaan älykkäästä.

Ihan kuin näillä asioilla olisi jotakin tekemistä älyn kanssa. Sen takiahan Tommy Helstenkin alkoi aikoinaan tutkimaan tarkemmin avioeroja, kun ihmetteli, että miten ns. älykkäät, fiksut ja korkeasti koulutetut toimivat näissä tilanteissa niin tolkuttomasti eivät osaa järjestää avioerojaan.

Vierailija
13017/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtava ero siinä, millaista oli perheen ja lasten elämä Turussa ennen Helena Koivun muuttoa Suomeen.  Saivat rauhassa olla ja elää vuoden ja käydä koulua ja päiväkotia.

Tuo kaikki muuttui rysäyksellä , kun Helena Koivu muutti Suomeen. Kaaosta, stressiä, isoja otkikoita Seiskassa, kymmeniä lastensuojeluilmoituksia, koulunkäynnin ja harrastusten häiriintymistä, huutoa ja möykkää ja  manipulointia ja jatkuvaa kuvaamista julkiseen someen.

Siinä ei pyhä äiti yhtään mieti mitä lapset joutuvat kestämään äitinsä sekoilujen takia. Johan kaikki lapsten kaverit nauravat hullulle äidille. 

Vierailija
13018/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin äköjään ne viestit lähtee missä lukee LAPSI ,     Ei tarvitse kirjoittaa muuta kun.  ASIATON  LASTEN  YKSITYISYYDENSUOJAN  LOUKKAAMINEN  JA LEVITTELY,  Kyllä lähtee oveen mukaan.  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
13019/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät Hellu ja hänen faninsa yksilöi noissa huuhaaviesteissään, minkälaista väkivaltaa Hellu on joutunut kokemaan? Ihan sairasta antaa ymmärtää, että häntä on kohdeltu väkivaltaisesti. Missä on nyt se itseään rohkeaksi taistelun etulinjalaiseksi kutsuva sotahaalareihin pukeutunut Hellu, kun ei kerro esimerkkejä, kuka ja millä tavalla on ollut väkivaltainen häntä kohtaan.

Vierailija
13020/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että noi kannustajat on vaan trolleja, jotka pilaillakseen kannustaa tätä jatkamaan tuota postailua. Ja samalla saa itsensä vaan entistä Huonompaan tilanteeseen. Kiusaavat tuota raukka parkaa, joka elää harhassaan ja jatkaa siihen saakka, kunnes sille sitten joku laittaa lopullisen stopin

Ketju on lukittu.