Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
46621/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko voisi antaa lastensa äidille asunnon. Eikö niitä miljonäärillä ole riittävästi itsellä, jotta joutaa yksi Helenalle. 

Helenalla on jo asunto, sitähän Teamhellulaiset ovat toistelleet viime aikoina.

Vierailija
46622/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitin itseäni aamun kunniaksi kuuntelemalla Helenan tarinat storynavigation kautta.

Hän jakaa noita videoita niin siellähän kaikki hänen tekemisensä on, eli hän itse jakaa niitä videoita jossa me normaalit ihmiset näemme että hän itse mokaa ja kunnolla.

esimerkki. kuuluisa kakskerrasta poisto -> seinällä näkyy välillä kello -> menee ainakin siellä mökissä parisen tuntia helpost, ei kaksi minuuttia. Ja poliisi puhuu että pitäisi nyt lähteä, yksi parkuu lattialla välillä ja jossain vaiheessa marssii ympäriinsä. Eli todisti itseään vastaan

Toinen nuo tavarat, eikö Helena selittänyt viime viikolla että ne tavarat voi noutaa jostain kunhan tulee esim pakulla hakemaan eli kaikki tavarat kerralla pois

Nyt kyllä pitäisi Helenan perhe (äiti, isä ja siskot) oikeasti tehdä interventio ja lopettaa tämä harhainen toiminta. Vai onko niin kuten huhut sanoo, per

Silmät ovat sielun peili ja Helena haluaa peittää ne. Sielu on musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46623/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Hullu olisi paljon osuvampi nimitys.

Vierailija
46624/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma että se Helsinkiin asettuminen olisi hyväksytty , jos Helena olisi siitä asiallisen suunnitelman oikeudelle esittänyt.

Olisi luultavasti myös Koivun pariskunnalle helpompaa asua isommalla paikkakunnalla.

Kakskertaan mökillekin pääsisi nopeasti.

Näin mäkin luulen että jos Helena olisi pelannut korttinsa fiksusti, hän asuisi nyt rakkaassa Helsingissä. Tuossa vaiheessa eroprosessia olisi varmasti voinut sanoa Mikolle että mitäs jos tehdään niin että suostun muuttamaan Suomeen, mutta kompromissina muutetaan Helsinkiin. Olisi varmaan mennyt läpi. Mikonhan on kuitenkin suhteellisen helppo hankkia asunto Helsingistä.

Mutta miksi Mikko hankkisi asunnon helsingistä, joku kerto että isommalla paikkakunnalla on helpompi asua, miten se

Olen, kaikkien kolmen. Turussa on kaverit ja harrastukset ja koulun lisäksi muutakin kuin ekumeenista ja harhaista mölinää, tämä ei lasten suusta tällaisenaan.

Vierailija
46625/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insta-jutut enkuksi jatkuu: kertoo siitä miksi lapset on otettu isälleen. Kuulemma syy on se, että H on kertonut heille mitä tontilla tapahtui, ei olisi saanut kertoa sairaalasta, hänen pitäisi valehdella lapsille ja se on paha juttu koska lapset kuitenkin tajuavat asiat. Hänellä on tapansa selittää lapsille asiat rehellisesti.

Hänen täytyy kantaa taakka kaikesta jota toinen puoli tekee, sanoo. On ihan naurettavaa. 

Hän ei saisi puhua, pitäisi olla hiljaa. Ei saisi puhua totta. Tietää mitä he aikovat, mikä taktiikka on. Suunnitelmana on tuhota H täysin, kun H reagoi, käytetään sitä häntä vastaan. Kaikki ne valheet.

Taas todisti sen ettei tajua mitä lapsille puhutaan. Ei aikuisten juttuja tarvi puhua lapsille niistä voi olla hiljaa. Kivat traumat saanut varmasti lapsille. Ja hän ei muka ole vaarallinen la

Mitäs te arvon tietoviisaat kertoisitte lapsille tässä tapauksessa. Kertoisitteko, että isä on järjestänyt asiat niin että kaikki on nyt päättymässä onnellisesti. Ette voi tavata äitiänne. Isä vihaa äitiä, mutta se on ihan normaalia. Teillä on uusi äiti, joka on parempi kuin teidän äiti. Äitinne ei edes halua tavata teitä kun ei ehdi. Poliisit pistävät äitinne vankilaan, koska minä tahdon. Äiti puhuu liikaa. Hän ei saisi puhua ja sen vuoksi lasu ei anna hänen tavata teitä. Jos te tapaatte äitinne niin ei kannata uskoa mitä hän sanoo, koska hän valehtelee ja ei saa sitten kertoa kotiasioista ja omista asioista mitään. Minulla on rahaa ja te saatte harrastaa mitä haluatte ja voidaan tehdä vaikka mitä, koska minä olen arvostettu henkilö toisin kuin äitinne. Äidillä ei ole kunnollista kotia eikä niin voi elää. Lasut ovat sanoneet niin. Patjalla ei saa nukkua. Se on epäterveellistä. Lääkäri on sanonut niin. Äiti on sairas ja hän on unohtanut teidät ja puhuu mitä sattuu. Minä en puhu mitään. Osaan olla hiljaa enkä missään nimessä voi puhua äitinne kanssa. Minä puhun tuomareiden ja lakimiesten kanssa. He tietävät miten täytyy menetellä ettette enää koskaan voi olla äitinne kanssa, jos se puhuu mitään. En maksa mitään elatusmaksuja teistä mielelläni, koska äitinne ei niitä ansaitse niinkuin kaikki muut äidit. Ei minulla ole rahaa tai pikemminkin ei ole noin turhaan asiaan jne.

Vierailija
46626/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaako miso tänään viisuissa vai pelaako jännärissä itäugandaa vastaan? JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Vierailija
46627/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laulaako miso tänään viisuissa vai pelaako jännärissä itäugandaa vastaan? JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Moniosaaja on kolmessa paikassa yhtä aikaa, noiden lisäksi myös Cernissä!

Vierailija
46628/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan varma että se Helsinkiin asettuminen olisi hyväksytty , jos Helena olisi siitä asiallisen suunnitelman oikeudelle esittänyt.

Olisi luultavasti myös Koivun pariskunnalle helpompaa asua isommalla paikkakunnalla.

Näin mäkin luulen että jos Helena olisi pelannut korttinsa fiksusti, hän asuisi nyt rakkaassa Helsingissä. Tuossa vaiheessa eroprosessia olisi varmasti voinut sanoa Mikolle että mitäs jos tehdään niin että suostun muuttamaan Suomeen, mutta kompromissina muutetaan Helsinkiin. Olisi varmaan mennyt läpi. Mikonhan on kuitenkin suhteellisen helppo hankkia asunto Helsingistä.

Mutta miksi Mikko hankkisi asunnon helsingistä, joku kerto että

Ei olla kuultu mitään suuntaan tai toiseen ja se on ihan hyvä niin. Se on alaikäisten yksityisasia.

Ja silti mesoat avlla miten he ovat Turkuun asettuneet ihan kuin se ei olisi yksityisasia.  Oukkidoukki. 

Vierailija
46629/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku väittää että Helenalla on jo asunto. Ei taida oikeudessa kesäkuussa ihan mennä läpi että on airbnb-tyyppinen asunto josta pitää olla viikonloput poissa. Ihme että ei saa edes omaa asuntoa vuokrattua, mutta auton voi ostaa. Ei taida halutakaan enää 50/50 huoltajuutta kun nyt on niin paljon helpompaa käydä huvituksilla Helsingissä.

Tuo ko asunto on myös myynnissä.

Milloin seuraava näyttö, vois mennä katsomaan, ovastko hellun Ikea-kassin tavarat asunnossa ympäri ämpäri.

Vierailija
46630/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät Mikko ja Natalie voi ottaa Helenaa asumaan taloonsa? Ei yksi lisää katraassa olisi mikään suuri vaiva!

T: Hupparin ja mukin ja kirjanmerkin hankkinut fani

Vierailija
46631/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi palstan helluvihaajille, toki ovat 2-3 kertaa isompia!

Vierailija
46632/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo akka valittaa, että valvotut tapaamiset eivät onnistu, kun hän ehdottaa tapaamisille ajankohtaa. Sillä ei ole elämää, työtä, tms, joten miksi ei joustaisi aikatauluissa niin, että ne tapaamiset onnistuisivat?

Ja miten jaksaa valittaa, että ei saanut itse pakata omia kamojaan sieltä mökistä? Eikö vttu riitä, että sai ne kamat. Ihan järkyttävä VÄÄRYYS taas tapahtunut. 

Vierailija
46633/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi Mikko hankkisi asunnon helsingistä, joku kerto että

Olen, kaikkien kolmen. Turussa on kaverit ja harrastukset ja koulun lisäksi muutakin kuin ekumeenista ja harhaista mölinää, tämä ei lasten suusta tällaisenaan.

🥴 Kaverit, jotka avn mukaan kiusaavat, ivat kiusanneet jo kauan. Ja harrastuksethan ei pyöri kuin Turussa. Annapa olla nyt. 

Vierailija
46634/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan tämänpäiväinen anti: Lisää rahaa kiitos. Mistään muusta ei ole kyse. Nyt kun ei voi enää lapsilla kiristää ni huudetaan enemmän somessa.

Vierailija
46635/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempana joudut vakuuttelemaan julkisesti, että olet hyvä vanhempi, niin on selvää, että et ole.

Vierailija
46636/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa jaetaan nyt pokkana jonkun hoivatekstiä kuinka jäi kotiin hoitamaan kolmea lasta, kun M nousi NHL tähteyteen. 

Joo, ei jäänyt. M oli pelannut Änärissä vuosia tavatessaan Hellun, joka tiesi lähtevänsä vaativaa työtä tekevän miljonäärin matkaan. Lastenhoitajia ja muuta apua oli tiettävästi kokonainen armeija.

Niin, Helenan tavatessaan vuonna 2012 Mikko oli ollut Minnesota Wildin kapteenikin jo kolme vuotta ja tehnyt vuonna 2010 uransa suurimman, seitsemän vuoden sopimuksen vuosille 2011-2018.

Kyl taas akkojen pimppaa hiertää. Kotiäitejä PITÄÄ arvostaa myös eron jälkeen. Olkoon ollu vaikka 100 kotiapulaista. Mitä hittoa se teille kuuluu.

Eikö miljoona viidestä vuodesta ole riittävä? Lisäksi sai 20000$/kk käyttörahaa. Avioehto. Mitä vielä pitäisi saada? Kiusaamalla se ei ainakaan onnistu. Eikä kelvannut Mikon tarjoukset rahat, asunto. Mitäs on niin jääräpäinen että haluaa sössiä asiansa. Lapsetkin tapaa vain valvotusti aivan omien tekojensa seurauksena.

Vierailija
46637/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu täällä koittaa pitää ketjua yllä. Ketään ei enää kiinnosta, Hellu. Et pääse 2x, ei tule miljoonia. Ketään ei kiinnosta kassialman someränttäykset Turun mafiasta.

Vierailija
46638/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te jotka käytätte IG:ta niin liputtakaa Helenan poustauksista tuo repost herjaus.  Tuo todistaa jo paljon Helenan pääkopan ongelmista kun tuolle linjalle pitää lähteä

Vierailija
46639/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insta-jutut enkuksi jatkuu: kertoo siitä miksi lapset on otettu isälleen. Kuulemma syy on se, että H on kertonut heille mitä tontilla tapahtui, ei olisi saanut kertoa sairaalasta, hänen pitäisi valehdella lapsille ja se on paha juttu koska lapset kuitenkin tajuavat asiat. Hänellä on tapansa selittää lapsille asiat rehellisesti.

Hänen täytyy kantaa taakka kaikesta jota toinen puoli tekee, sanoo. On ihan naurettavaa. 

Hän ei saisi puhua, pitäisi olla hiljaa. Ei saisi puhua totta. Tietää mitä he aikovat, mikä taktiikka on. Suunnitelmana on tuhota H täysin, kun H reagoi, käytetään sitä häntä vastaan. Kaikki ne valheet.

Taas todisti sen ettei tajua mitä lapsille puhutaan. Ei aikuisten juttuja tarvi puhua lapsille niistä voi olla hiljaa. Kivat traumat saanut v

Toimisin niin kuin Mikko on toiminut ja sanonut: Tämä ei ole teidän vika ja kaikki järjestyy. Nyt on vaikea tilanne, mutta äiti yrittää löytää kodin ja saada kaikki asiansa järjestykseen, jotta voitte jatkossa tavata äidin kotona.  Lisäksi Mikko on hakenut apua ammattilaisilta lapsille. Ammattilaiset auttavat lapsia ikätasoisesti  ymmärtämään tilanteen ja luomaan vakautta, että kaikki järjestyy. Kukaan ei hauku äitiä eikä vieraannuta. Erittäin ikävää, että lastensuojelu joutui puuttumaan perheen asioihin, mutta hyvänä puolena on, että molemmat osapuolet joutuvat käyttäytymään jatkossa rakentavasti eikä minkäänlaista manipulointia sallita. Toiselle se on helpompaa ja toiselle vanhemmalle erittäin vaikeaa. Toivottavasti hän saa myös apua.

Vierailija
46640/55670 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas todisti sen ettei tajua mitä lapsille puhutaan. Ei aikuisten juttuja tarvi puhua lapsille niistä voi olla hiljaa. Kivat traumat saanut v

Mitäs te arvon tietoviisaat kertoisitte lapsille tässä tapauksessa. Kertoisitteko, että isä on järjestänyt asiat niin että kaikki on nyt päättymässä onnellisesti. Ette voi tavata äitiänne. Isä vihaa äitiä, mutta se on ihan normaalia. Teillä on uusi äiti, joka on parempi kuin teidän äiti. Äitinne ei edes halua tavata teitä kun ei ehdi. Poliisit pistävät äitinne vankilaan, koska minä tahdon. Äiti puhuu liikaa. Hän ei saisi puhua ja sen vuoksi lasu ei anna hänen tavata teitä. Jos te tapaatte äitinne niin ei kannata uskoa mitä hän sanoo, koska hän valehtelee ja ei saa sitten kertoa kotiasioista ja omista asioista mitään. Minulla on rahaa ja te saatte harrastaa mitä haluatte ja voidaan tehdä vaikka mitä, koska minä olen arvostettu henkilö toisin kuin äitinne. Äidillä ei ole kunnollista kotia eikä niin voi elää. Lasut ovat sanoneet niin. Patjalla ei saa nukkua. Se on epäterveellistä. Lääkäri on sanonut niin. Äiti on sairas ja hän on unohtanut teidät ja puhuu mitä sattuu. Minä en puhu mitään. Osaan olla hiljaa enkä missään nimessä voi puhua äitinne kanssa. Minä puhun tuomareiden ja lakimiesten kanssa. He tietävät miten täytyy menetellä ettette enää koskaan voi olla äitinne kanssa, jos se puhuu mitään. En maksa mitään elatusmaksuja teistä mielelläni, koska äitinne ei niitä ansaitse niinkuin kaikki muut äidit. Ei minulla ole rahaa tai pikemminkin ei ole noin turhaan asiaan jne.

Ensinnäkin kaikki voi päättyä ihan onnellisesti, aika paljon riippuu äidistä. Jos äiti ottaisi lusikan kauniiseen käteen ja vaikkapa nyt noudattaisi saamiaan ohjeita, asunto, someränttäyksen lopettaminen niin varmaan huoltajuus jatkuisi normaaliin malliin. Ensin koti ja vaikka tuilla talous kuntoon, sitten siitä eteenpäin.

Uusi äiti on hyvä lisä, lapsilla ei oo koskaan liikaa välittäviä aikuisia.

Äidillä ja isällä on riitaa, mutta se ei vaikuta lapsiin. Äiti ja isä ei halua että lapset huolestuvat.

Ketju on lukittu.