Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Äänestäkää vasemmistoa vastalauseena hallituksen leikkauksia vastaan
Tää on kyllä erikoinen soppa, miten on näin mahdotonta löytää molempia tyydyttävää ratkaisua. On niitä riitaisia eroja kyllä, mutta tämä.. Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Natalie ei ole tippaakaan kiero. Kyllä sen äitipuolenkin on otettava roolinsa lasten elämässä. Ja uskon että Natalie antaa kuvan aikuisesta roolinkantajasta. Lapset tarvitsevat nyt tukea ja ymmärrystä. Helenan käyttäytyminen ei ole ollut tervettä. Toivon että Helena saa nyt tukea, mitä hän ilmeisesti ei ole koskaan elämässään saanut. Kaikki on ollut vain teatterimaista kulissia.
Niin juuri. On todella arvokasta että noilla lapsilla on elämässään turvallinen ja tasapainoinen nainen. Nataliella on todella tärkeä asema perheessä, ei ainoastaan Mikon vaimona vaan nimenomaan naisen mallina lapsille joiden oma äiti on epävakaa ja arvaamaton eikä osaa tukea omia lapsiaan näiden kasvussa ja kehityksessä.
Jännä, että Helena kertoo englanninkielisessä pätkässään olevansa kovin huolissaan lapsistaan. Siis siksi, että hän itse on aiheuttanut lapsilleen tämän karsean tilanteen ja jatkaa sitä edelleen tänään jakamalla noita sekovideootaan. Mä en olis ollenkaan huolissani lapsista, jos olisivat vain Mikon kanssa, mutta olen, kun äitinsä sekoilee oikein olan takaa, vauhti kiihtyy vaan.
Huh väsyin jo jutun puolessa välissä..hankalaa tulkita..
Vierailija kirjoitti:
Natalie ei ole tippaakaan kiero. Kyllä sen äitipuolenkin on otettava roolinsa lasten elämässä. Ja uskon että Natalie antaa kuvan aikuisesta roolinkantajasta. Lapset tarvitsevat nyt tukea ja ymmärrystä. Helenan käyttäytyminen ei ole ollut tervettä. Toivon että Helena saa nyt tukea, mitä hän ilmeisesti ei ole koskaan elämässään saanut. Kaikki on ollut vain teatterimaista kulissia.
Hyvin kirjoitettu. Muistutan ainoastaan että Helena on itse sanonut ja nauranut että hän ei kuuntele mitään neuvoja jotka eivät häntä miellytä; kenties onkin läheisiä jotka ovat yrittäneet tukea ja auttaa oikealla tavalla mutta luovuttaneet koska yhtä hyvin voisi puhua kiville ja kenties ovat saaneet tuntea omissa nahoissaan Helenan koston jos hän on kokenut heidän vastustavan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Huh väsyin jo jutun puolessa välissä..hankalaa tulkita..
Jaahas väärän linkin kopsasin no joka tapauksessa joku asiantuntija selittää kuuluuko vai ei ja kenelle kiinteistö😴🤦
Tää on kyllä erikoinen soppa, miten on näin mahdotonta löytää molempia tyydyttävää ratkaisua. On niitä riitaisia eroja kyllä, mutta tämä.. Missä vika?
Miehet marssista ja naiset venuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin jo aiemmin Mikkoa ihan pimeenä vaikka Helenan jutut oli mitä oli. Nyt tämän jälkeen uskon kaiken Helenan kertoman. Enää Mikko ei ole mun silmissä vain pimeä, hän on nyt mun silmissä myös sairas.
Kyllä, tämä niin isosti. 2020 lähtien rakentanut narratiivia, Helenan tuhoamista ja kun on tarpeeksi kerännyt sympatiaa ja fanikuntaa, tekee viimeisen iskunsa. Tuollaisia ihmisiä meidän keskuudessa porskuttaa. Onneksi noita on harvassa.
Toivottavasti Helena on turvakodissa ja saa oikeutta. Siitä noustaan vielä, kunhan jättää Mikon Kakskertaan nauttimaan omaisuudestaan. Lapset hoitaa karman.
Toivottavasti Helena ei ole turvakodissa (yhtään perustetta sinne pääsyyn ei ole), se on tarkotettu ihmisille, joilla on oikea hätä. Turvakoti ei ole mikään saatanan hotelli. Jos Helenalle tarjotaan pääsy turvakotiin, kannatan jatkossa ajatusta, että turvakotijärjestelmä lakkautetaan tarpeettomana.
Yritän miettiä Helenan seuraavaa siirtoa. Sillä jotain hän tietenkin tällä hetkellä päässään punoo, miten saisi seuraavaksi kiusattua Mikkoa ja kuinka sen tekisi. Sen sijaan että hän etsisi asuntoja netistä ja käyttäisi aikansa järkevästi oman elämänsä järjestämiseen niin sanokaa mun sanoneen, seuraava pommi on tulossa. Hetkeen ei ole esim. ollut Helenan järjestämää kohtausta minkä kuvaa ja yrittää saada näyttämään Mikon syyltä. Veikkauksia, mikä on Helenan seuraava liike?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että Mikko on sen verran sonni, että Natin olisi saanut jo astuttua..
Harmittaako kun poliisit heittivät Hellun niskapersotteella ulos Mikon huvilalta ja kohta Mikko muuttaa sinne ihanan ja rakkaan Nataliensa kanssa nauttimaan niistä upeista puitteista?
Vierailija kirjoitti:
Ilman Natalien sotkeutumista tähän selkkaukseen lukisimme varmaan vähän erilaista tarinaa. Hän on yksi osapuoli tässä jutussa haluttiin sitä tai ei.
No totta munassa minä ainakin puolustaisin AVIOMIESTÄNI sekopää-exmuijaa vastaan ja tukisin rakastani.
Vierailija kirjoitti:
Monellako ihmisellä ei ole avaimia omaan kotiin?
Niinpä
Tämä! Jos oikeasti olet asunnon omistaja, sinulla on myös kyseisen kiinteistön avaimet eikö? Jos taas olet vallannut kiinteistön ja mennyt rikkomastasi ikkunasta sisään ei se muuta omistusta sinulle
Vierailija kirjoitti:
Mukavan, ystävällisen ja asiallisen äidin kuvat olisi ehkä saaneet jäädäkin ;) mutta helena on kaikkea muuta. Mitään hääkuvia ei enää eron jälkeen pidetä kyllä hyllyillä.
Kukaan tuskin on estänyt lapsia pitämästä omissa huoneissaan äitinsä kuvia jos haluavat. Yhtään en ihmettele että Natalie eikä Mikkokaan niitä halua katsella. Se ei ole mitään vallankaappausta Natalielta vaan ihan normaalia, se on nyt heidän koti (huvila) ja he tekevät siitä oman näköistä, omine muistoineen. Natalie ei ole mikään vierailija eikä palvelija vaan täysivaltainen perheenjäsen, vaimo ja bonusäiti, ei hänen tarvitse tuntea itseään ulkopuoliseksi omassa kodissaan.
Eipä lapset enää traumatisoidu hellun sekoilusta kun ei sillä ole paikkaa niille
Mikko hoitaa hommansa isinä hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helluu v ituttaa ku pientä oravaa kun viinit jäi tiskipöydälle.😂
(Mun koti, mun viinit😭)
Löytyyköhän sieltä lukemattomia tyhjiä hylsyjä piilotettuna kaapeista.
Ovatko viinit aina tiskipöydällä, lasten ulottuvilla?
No jotain rajaa nyt tähänkin. Vain suomalainen uskoo että lapsi kuolee jos näkeekin viinipullon.
Vierailija kirjoitti:
Helluu v ituttaa ku pientä oravaa kun viinit jäi tiskipöydälle.😂
(Mun koti, mun viinit😭)
Löytyyköhän sieltä lukemattomia tyhjiä hylsyjä piilotettuna kaapeista.
Varmasti löytyy ja paljon.Ei Helena muutoinkaan ole kovin järjestyksen ystävä.
Harmittaako kun poliisit heittivät Hellun niskapersotteella ulos Mikon huvilalta ja kohta Mikko muuttaa sinne ihanan ja rakkaan Nataliensa kanssa nauttimaan niistä upeista puitteista?
Parempi nauru savimajassa kuin itku palatsissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Helenalla mitään tekemistä tämän asian kanssa. Mene katsomaan Natin Lapin kuvat. Seuraaja kysyy Natilta, harrastivatko murtsikkaa. Nati vastaa englanniksi että, ei, kun he halusivat lapsiystävällisen reissun, jos ymmärrät mitä hän tarkoittaa. Halusi kertoa maailmalle ja Hellulle varmasti, että on nyt uusi äiti ja matkustaa lasten kanssa. Miten murtsikka ei olisi lapsiystävällistä. Täysin typerä kommentti hiihtomaassa. Halusi vaan kertoa, että lasten kanssa matkalla. Keino kiusata Hellua.
Olet sairas ihminen.
Joko sairas tai sitten todella, todella yksinkertainen. Vähän samaa vikaa kuin idolissansa, tuo ei osaa erottaa omia ajatuksiaan toisen ajatuksista - joita ei tiedä -, kuvittelee että hänen tulkintansa on totuus.
Ovatko viinit aina tiskipöydällä, lasten ulottuvilla?