Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin taas yleisellä tasolla, en tätä tapausta.
On sekin kumma, miten nuo narsistivanhemmat AINA unohtavat, että lapset kasvavat. Ne ei ole enää niitä samoja halin tarpeessa olevia pikkutaaperoita, joille pelkkä syli riittää. Ne ovat nyt raameja ja aikatauluja ja valvontaa tarvitsevia teinejä ja koululaisia, joilla pitää olla selkeä vuorokausi- ja viikkorytmi. Kouluviikolla valvominen voi olla lapsista kivaa, kunnes koittaa seuraava aamu, ja pitää jaksaa nousta kouluun. Tai kavereiden tapaaminen joka päivä koulun jälkeen tai harrastuksissa on tärkeämpää kuin sen äiti/isäkullan kanssa kaksin hulluttelu. Grazy mutsi ei oo enää se hullunhauska juttu, vaan ruoka ruoka-aikaan, taskurahat ja kyyti tarvittaessa riittää.
Juoppojen kohdalla vielä jotenkin ymmärrän, että useampi vuosi saattaa olla ihan hämärän peitossa siinä välissä, mutta kenenkään vanhemman kohdalla en sitä
Vai oikein myyTÄNtyöhön. Ja LÄTTYN LÄTTYN.
Vierailija kirjoitti:
Ai Mikko jatkaNEE opintoja kauppatieteiden tohtoriksi? 😂😂 Suuret on luulot näillä Mikon teinikuorolaisilla. Ette taida tietää, mitä tohtoriksi opiskelu vaatii. Sitä ei tehdä kiekkokaukalon reunalla.
Minä ymmärsin sen kommentin hellulaisen herjaksi Mikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa. Nati ja Mikko joutuivat töihin. Ja lapsista paljon työtä joka päivä. Huolehdin vaan siitä, miten lapset pärjäävät koulussa? Äiti on kielitaidoton ja Mikko kouluttamaton. Kuka tulee läksyissä, kun lasten suomikaan ei ole lukuainetasolla.
Helena ei osannut syksyllä auttaa ala-asteen tehtävissä.🤭
Ja Mikko on kauppatieteen yo, loistavin arvosanoin ylioppilaaksi kirjoittanut. Matemaattisesti erityisen lahjakas.
🤣🤣🤣 Miksi ei mene sitten oikeisiin töihin? Niinpä. Kun ei oteta.
Enemmän sinun pitäisi miettiä Miksi Helena ei mene oikeisiin töihin. Tai hanki omaa kotia, sekin näyttää olevan ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää! Miksi jotkut haaveilee siitä että lapset kärsisivät Natalien seurasta ja hoivasta tai et Natalie ei millään jaksa kasvattaa kolmea noinkin isoa lasta? Tai että aitoon kiintymykseen ja rakkauteen lapsia kohtaan tarvitaan veriside, muuten ne on vaan taakka ja rasite.
Ilmeisesti et ole tutustunut aiheeseen ja lukenut lapsien omia tuntemuksia asiasta. Totean vain, että veri on vettä sakeampaa.
Jokainen ihminen on erilainen. Minäkin olen ollut joskus lapsi ja kasvanut ilman isää, minulla oli onnellinen lapsuus yhdessä äitini kanssa. Minulla olisi ollut mahdollisuus aikuisena tutustua häneen, mutta en halunnut, hän ei merkinnyt minulle mitään, veri ei todellakaan ole minulle vettä sakeampaa. Enkä mennyt hänen hautajaisiinsa, miksi olisin mennyt, kun hän ei merkinnyt minulle mitään.lo
Miten tämä liittyy mihinkään? Helena on ollut kiinteä osa näiden lasten elämää. Ensimmäiset kolme vuotta ovat tärkeimmät lasten kehityksen kannalta. Mikkoa ei silloin paljoa lasten elämässä näkynyt.
Erittäin asiatonta tekstiä. Helena oli "kiinteä" osa lasten elämää - lukuisten lasten- ja kodinhoitajiensa avulla. Mikolla on ollut NHLssä pelatessaan neljän kuukauden loma kesällä. Lisäksi puolet joukkueen otteluista on kotiotteluita. Oikeuden asiakirjoissa todetaan, että kotona ollessaan Mikko osallistui perheen elämään aktiivisesti:
"Mikko also would do as much as [he] could to help around the house when he was home, including buying groceries, cooking, putting the children to bed, and playing with the kids outdoors. In the offseason, Mikkos participation in childcare and household duties increased."
Aika jäätävää, että Helena puolusteli pienille lapsille naamiomiehistä ja kakskerrasta karkotuksen yksityiskohdista kertomista sillä perusteella, että se on totta. Että pienille lapsille voi kertoa mitä vaan ja se on okei, jos on totta.
Hänellä ei tosiaan ole käsitystä, miten lapsen kehitysvaihe ja ikä pitää huomioida. Luin jostakin, että Mikko oli aiemmin paheksunut, että Helena kertoi silloin tosi pienille lapsille avioeron syistä asioita, jotka ovat. ns aikuisten asioita, eikä pikkulasten turvallisuudentunteen tarpeita huomioon ottavia.
Nämä uusimmat videot ovat aika karmaisevaa katseltavaa ja kuunneltavaa.
Ja siellä jonkun julkaistu kommentti, että koska huoltajuus on jo päätetty oikeudessa, sitä ei voisi enää uudestaan käsitellä.
Todella surullista, koska kuitenkin uskon, että Helena rakastaa lapsiaan ja tottakai hän on tärkeä lapsille, mutta onhan tuo jotenkin kylmäävää ja mykistävää, että hän ei ymmärrä perusteita huostaanotolle ja on antanut asioiden kehittyä tähän pisteeseen, pelkkää itsepäisyyttään ja itsekkyyttään.
Nehän ovat sellaisia, että halutessaan saisi ne helposti korjattua. Eikä tarvitsisi lopettaa sometustakaan, miettiä vain hieman, ettei vedä lapsia statisteiksi omiin draamailuihinsa.
Mutta mikä sitten on tärkeää, draaman jatkuminen ja julkisuudessa uhrina esillä olo, vai se, että saisi tavata lapsiaan vapaasti ja mahdollisesti säilyttää yhteishuoltajuuden. Ne on valintoja, aika näyttää.
En tiedä, moni äiti varmasti muuttaisi toimintaansa vastaavassa tilanteessa, tekisi melkein mitä tahansa, mutta syystä tai toisesta, Helena ei jousta piiruakaan.
En tarkoita, että pitäisi kaikkeen suostua ja siitä kuuluisasta sananvapaudesta luopua, mutta joku järki ja osoitus siitä, että kykenee ymmärtämään, mikä on lapsille haitallista ja mikä ei riittäisi jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Sanoohan sen jo maalaisjärki, että kotona lasten kanssa oleva äiti on lapsille parempi kuin isä, joka pyörittää montaa naista, haukkuu ja kiristää lasten äitiä, tekee aiheettomia lastensuojeluilmoituksia ja kaiken lisäksi on illat pois kotoa. Ihmetyttää, että sellainen isä edes haluaa lapsia itselleen kokoaikaisesti, kun ei itse kuitenkaan heitä paljon näe elämäntyylinsä takia. No, kiusaaminenhan tässä onkin vain tarkoituksena.
Olen kanssasi siinä ihan samaa mieltä. Tämä ei vaan sovi tähän erotilanteeseen ollenkaan - Helena itse on kertonut että valtaosa lastensuojeluilmoituksista on tullut ulkopuolisilta ihmisiltä ja on myös vahvistanut että Mikko ei pettänyt avioliiton aikana. Helena ei myöskään ole enää vuosiin ollut kotona lasten kanssa oleva äiti koska oli melkein vuoden pois Minnesotassa lasten luota ja jätti lapset isän hoteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Hellulla on nyt paljon vapaa-aikaa. Saa pitää hauskaa, treenata, keskittyä itseensä. Kesäkun tulossa. Nati ja Mikko joutuivat töihin. Ja lapsista paljon työtä joka päivä. Huolehdin vaan siitä, miten lapset pärjäävät koulussa? Äiti on kielitaidoton ja Mikko kouluttamaton. Kuka tulee läksyissä, kun lasten suomikaan ei ole lukuainetasolla.
Ja Mikko on kauppatieteen yo, loistavin arvosanoin ylioppilaaksi kirjoittanut. Matemaattisesti erityisen lahjakas.
Miks pitäisi mennä töihin? Hän ansaitsi sen verran yl
Viittaan tähän hänen "suureen koulutukseensa". Ai niin ja onhan hän YLIOPPILAS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi mennä töihin?
Hän ansaitsi sen verran yli kahdenkymmenen vuoden aikana, että ei ole pakko tehdä töitä.
Mikko on kuitenkin TPS:n apuvalmentajana ja osakkaana rakennysyrityksessä. Olkoon ne hänen töitään.
Miksi Helena ei mene oikeisiin töihin?
Valmentaminen on aivan samanlaista oikeaa työtä kuin vaikka sairaanhoitajan työ, rakennusmiehen työ, lakimiehen työ, ministerin työ, kukkakauppiaan työ jne.
Helena kertoi Instassa ettei hän enää haluaisikaan asua Kakskerrassa😂
Päivän paras vitsi! Helena kertoo asuneensa asiallisesti Kakskerrassa vuoden! Asiallisesti? Rikkoi ikkunan päästäkseen sisään, rikkoi sähköportin, laittoi jouluvaloihin ulos sisäkäyttöön tarkoitetun johdon, joka on vaarallinen. Jahtasi kameralla jokaista tontille tulijaa ja juoksi heidän perässään, soitti heistä poliisille jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin sanonut tätä, viimeksi eilen pohtiessani tsemppiviestien ja korttien jne. kirjoittajaa. Tuosta Raamattu-kuvasta tuli vahvistus sille, että nuo lapsilta saadut kortit ja tsemppikirjeet todella ovat ex-rouvan itsensä kirjoittamia, surkealla käsialan muuntautumisyrityksellä. Raamatun väliin Helenan itsensä kirjoittama teksti on samaa käsialaa kuin mitä ystävänpäiväkorteissa ja tyttären kirjoittamassa tsemppikirjeessä Minnesotan ajoilta, se näkyy edelleen muistoissa hänen instagramissaan. Tällaisia pieniä nyansseja paljastuu koko ajan meille, jotka ovat tätä pidempään seuranneet.
Ei oo ainoo... Muistatteko vielä sen Marttiinan itse itsestään kirjoittaman kehukirjeen, jonka luki ääneen televisiossa oman eronsa jälkeen, ja väitti tyttärensä kirjoittamaksi? :DDDD
Saattoihan se olla tyttären kirjoittama, mutta äidin sanelema. Ja kivasti juuri tv-ohjelman alla.
Tai ihan tv:n tuotantyhtiön sihteerin väsäämä lähetystä varten. Siinä oli just sellasta meidän ikäisten käyttämää kieltä, ei teinityttöjen käyttämiä sanoja. Ja oli ylimakea, kas kas, juurikin isä-Eskon tyyliin. Kun suuri yleisö ei uskonut kirjettä tytön kirjoittamaksi, vaan nauroi avoimesti sille, se unohdettiin ja haudattiin piiloon samoin tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on OIKEUS sekä isään että äitiin. Ei äiti- eikä isäpuoliin.
Siksi Helenan olisi ryhdistäydyttävä ja hankittava oma koti, jotta voisi edes jollain aikavälillä kantaa oman huoltovastuunsa. Toimittava yhteistyössä lasun kanssa ja mentävä terapiaan päästäkseen eroon katkeruudesta ja ex-miehensä perheen vainoamisesta.
Vastuun kantaminen on ihan mahdotonta narsisteille. Koska se on tylsää, ikävää ja rankkaa.
Olet täysin oikeassa!
Vierailija kirjoitti:
*Mut poistetaan mun kotoo mis mä olen OLEN ASUNUT IHAN ASIALLISESTI vuoden verran* Muuten hyvä mutta et ole asunut etkä varsinkaan asiallisesti vaan olet laittomasti vallannut toisen omistaman asunnon rikkomalla portin ja ikkunan ja jäänyt luvattomasti loisimaan sinne.
Ei voinut kuin nauraa tuota ASIALLISTA asumista. Rikollisesti tunkeutunut toisen kiinteistöön asumaan. Helena on varmasti viimeinen henkilö Suomessa joka ei muka tiedä rikollisia tekojaan. Ja sitten ihmettelee miksi lapset on häneltä viety. Olen varma, että harvalukuinen mukiporukkakin hänen rikoksensa ja asiattomuutensa tietävät kuten myös sen miksi hän ei lasten kanssa ilman valvontaa saa olla. Ja yks vaan jaksaa paasata. Herää kysymys, että kenelle hän puhuu. Kaikki muut ihmiset tietävät asioiden oikean laidan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on arvostus nollissa tämän jääkiekkoilijan kohdalla. Jos näkee jossain niin tulee ensimmäisenä mieleen miten järjesti häädön eksälleen kodistaan kesken lasten kouluviikon. Koti oli myös lasten.
En arvosta!
Lapset olivat siirtyneet isänsä huoltajuusvuorolle, jossa olisivat normaalisti olleet loppuviikon, joten heidän elämäänsä ei tullut mitään muutosta vaikka heidän äitinsä poistettiinkin (häntä ei häädetty) vierastalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Helenalla oo ketään kukaan uskaltaa sanoa asioista ja perustella. ??????????
Eipä taida kukaan uskaltaa, kun se Hus:in hoitsukin joutui vaikeuksiin yrittäessään puolustaa Helenaa.
Miljonäärejä vastaan on aika mahdotonta taistella...
Vai niin. Minkä tyyppisiä vaikeuksia sillä nyt on? Saiko potkut? Ei ainakaan esiintymisvaikeuksista kärsinyt. Tirrrsskk 😉
Eikö oikeasti tuolle naiselle kukaan läheinen tai ystävä voi kertoa. Kun ei voi ymmärtää kun ei oo oikein kun on ihan järkyttävän hirveen väärin.
Miksi ette kerro sille? Kun täällä kuitenkin pyöritte. Ette te kaikki voi olla yhtä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras vitsi! Helena kertoo asuneensa asiallisesti Kakskerrassa vuoden! Asiallisesti? Rikkoi ikkunan päästäkseen sisään, rikkoi sähköportin, laittoi jouluvaloihin ulos sisäkäyttöön tarkoitetun johdon, joka on vaarallinen. Jahtasi kameralla jokaista tontille tulijaa ja juoksi heidän perässään, soitti heistä poliisille jne.
Eiköhän kyseessä ole "itse asiassa" virolaisella swingillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena voisi päivittää saiko ne likapyykkinsä ym tavaransa. Pitäisi kerralla kaikki hänelle kuuluva toimittaa hänelle niin ei tarvi valittaa niistä.
sai, oli nyssykät ulkona ja auto lastattu, poliisi myös kuvassa
Helena kyllä uusilla videoillaan selittää, että ei ole saanut tavaroitaan. Kuulemma eilen ja tänään niitä kysellyt.
Mikäs video se oli kun siskonsa kanssa ajoi autolla ja oli likapyykkiä kyydissä?
Mistä tiedät mitä niissä kasseissa oli j
Ei virolaiset murtovarkaat oo ikinä mitään vieneet. Eikä pankkirosvot kumiveneineen. (Olen muuten nähnyt sen kumiveneen merimuseossa.)
Olen asunut vuoden ihan asiallisesti? Mietitääs vielä.
- murtautui vierastaloon vessan ikkunasta
- valtasi talon ilman omistajan lupaa
- varasti päätalosta tavaroita
- soitteli hätäkeskukseen yli 10 kertaa, kun talon omistaja saapui tontilleen ja pelasi lasten kanssa jalkapalloa
- juoksi huutamassa ja kuvaamassa huoltomiehen perässä, yrittäen estää häntä tekemästä talon omistajan määräämiä töitä
- hajoitti portin rautakangella
- juhannus- ja jouluvideo
- kysyi itse kuvaamallaan videolla, minkä ikkunan sä Mikko haluat, että mä rikon? Asiallista oli toki kysyä
- ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut tuon vuoden aikana
Nyt väittää taas, ettei ole saanut tavaroitaan? Vaikka kuvasi senkin, kun poliisit kävivät läpi tavaroita ja sen, kun siskon kanssa hakivat tavarat.
Sanotaan niin, että itselläni on vähän toisenlaiset ajatukset siitä, mikä on asiallista.
Mitä sinun mielestäsi ovat oikeat työt? Ja miksi miljonäärin pitäisi sellaisiin mennä?