Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
39921/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiitän itseäni etten enää ole työtehtävissä johon Helena Koivuun saattaisin törmätä. Mikä helpotus :D Olin aikaisemmin työtehtävissä jossa olisin saattanut perheeseen törmätä ja tiedä kyllä kiireisessä työarjessa pahempaa kuin joutua johonkin ihme sekoiludraamaan osaksi ja ottaa riski tulla nimellä Helenan videolle päätymäksi. Tsempit kaikille kollegoille.

"Saattaisin törmätä" ja "Olisin saattanut törmätä". Mutta et kuitenkaan törmännyt. Täällä taas yksi oman elämänsä sankari! 

Vierailija
39922/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Helenan tämän päivän räntit katsottu ja sama rikkinäinen levyhän se siellä jauhaa kuin aina ennenkin.

Ei ymmärrä miten poliisit poisti hänet "mun kodista".

Ei ymmärrä miten hän ei saa mennä murtohälyttimen soidessa väkisin "omaan kotiin".

Ei ymmärrä miten ei saa hakea toisen omistamasta rakennuksesta "mun kamoja".

Se ei ole Helenan koti, eikä Helena omista siitä edes yhtä pihalla olevaa ruohonkortta. Se on Mikon vapaa-ajan kiinteistö. 100% Mikon.

Kyllä se oli Helenan koti vaikka sä kuinka jauhat tuhannetta kertaa tätä sun aivoitusta. Olkoon vaikka 1000% Mikon ja vaikka sadan jenkkioikeuden päätöksellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39923/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Helenan tämän päivän räntit katsottu ja sama rikkinäinen levyhän se siellä jauhaa kuin aina ennenkin.

Ei ymmärrä miten hän ei saa mennä murtohälyttimen soidessa väkisin "omaan kotiin".

Se ei ole Helenan koti, eikä Helena omista siitä edes yhtä pihalla olevaa ruohonkortta. Se on Mikon vapaa-ajan kiinteistö. 100% Mikon.

Kaunis Helena,tyylikääksi oli itsensä laittanut ja rauhalisti puhui .Tosiasia tämä  joten älkää päälleni kävelkö ! 

Kysy miksi se esiintyy aina filtterin kautta. Kas kun ei olekaan kaunis.

Vierailija
39924/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava ä m m ä. Jestas mitä paskaa oli taas tarinat pullollaan, kaikki asiat käännetty aivan päinvastoin todellisuudesta. Kyllä hänellä todisteita on, no näytä hieho kerrankin ne todisteesi kun sellaisia ei ole ikinä näkynyt. Muuta kuin todisteita itseäsi vastaan. Voisko tuon nyt vaan vaikka potkaista lauttaan ja lähettää takaisin Viroon märehtimään suupielet vinossa. 

Mihin sut vois potkasta? Ehkä tunkiolle. 

Just sinne.

Vierailija
39925/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko haluaa jännitystä elämään järjestää naamiomiehiä ja eksän häätöä kodistaan.On se ahkera äijä rikosilmoituksia rustaa senku ehtii ja haluaa oikeuteen eksän kanssa. Mitähän kaikkea se vielä ehtii.On se hyvä, että Mikon isi on järjestänyt Mikolle apuvalmentajan homman, jos se nyt vähän rauhoittuisi, kun se terapiakaan ei tunnu auttavan. Mikolla seisoo silmät päässä ja järki on jäässä. Pelottavaa, että tuollaisella ukolla on lapset huollossa. Onko kukaan tehnyt sille mitään neuropsykologisia tutkimuksia, kun rappeuttavan aivosairauden todennäköisyys näillä entisillä nhl-kiekkoilijoilla oli liki 100%? No tämä. Onko lasun ihmisilläkin järki jäässä? Eivät varmaan pahemmin tutkimuksia lue, mutta Mikon vakavan aivovamman riskihän on oikeasti 95,8

Ylläolevan tekstin kirjoittaja viettää aamusta iltaan aikaansa vauva-palstalla sättien, ivaten, pilkaten ja diagnosoiden hänelle tuntemattomia ihmisiä. Liekö sänkyyn sidottuna sairaseläkkeellä? Jos verrataan Mikon ulkonäköä, kuntoa ja elämän saavutuksia  tämän kirjoittajan meriitteihin, niin mitä luulette, kumpi peittoaa kumman? Jotenkin säälittävää. 

Ja saat haukkua minutkin aivovammaiseksi paskaksi mätisäkiksi, en välitä.

Vierailija
39926/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta oli hauska tää kun voidaan sopia koska vaan ja ihan on turhaa. Mitäköhän sovittavaa tässä enää on? Siis joo, välit voisi saada kuntoon, mutta silloin laitetaan Mikolle viestiä että Hei sori että oon terrorisoinut sua 5 vuotta, se on loppu nyt ja toivottavasti voit antaa anteeksi, olisi kiva lasten takia olla väleissä. 

Ei ole enää mitään riitaa. Kaikki on taputeltu ja ainoa asia mitä enää on, on ne lapset. Sitä asiaa ei helpota, että edelleen jauhetaan instassa täysin kykenemättömänä näkemään pienintäkään virhettä menettelyssään. Vai luulenko se tosiaan, että Mikko sille vielä antaisi senttiäkään rahaa?!?!  Aevan täysin harhainen. 

Vierailija
39927/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoista ja käytöksestä paistaa Mikon masennus. Miten tällaiselle ihmiselle voi antaa lapset? Ei masennus ole mikään leikin asia. Siitä voi kestää monia vuosia parantua. Oliko Nataliellakin masennus?

Lasu on tehnyt väärän päätöksen, jos näin on.

Masennus on normaali reaktio vaikeissa elämäntilanteissa. Ei mikään sairaus(ellei kroonistu). Ei masentunutta pidä sen enempää halveksua kuin ketään muutakaan ns. tervettä ihmistä. Kukaan ei selviä elämästä ilman kriisejä! Ja niitä seuraa yleensä vaikeat surun jaksot joihin masennuskin kuuluu. 

"Kun aavehet mieltäsi ahdistaa,

niin lemmi! - ja aavehet haihtuu.

Kun murheet sun sielusi mustaks saa,

niin lemmi! - ja iloks ne vaihtuu.

Ja jos sua häpäisee vihamies,

niin lemmellä katko sen kaunan ies

ja katso, hän kasvonsa kääntää pois

kuin itse hän hävennyt ois.

Kuka taitavi lempeä vastustaa?

Ketä voita ei lemmen kieli?

Sitä kuulee taivas ja kuulee maa

ja ilma ja ihmismieli.

Kas, povet se aukovi paatuneet,

se rungot nostavi maatuneet

ja kutovi lehtihin, kukkasiin

ja uusihin unelmiin.

Ei paha ole kenkään ihminen,

vaan toinen on heikompi toista.

Paljon hyvää on rinnassa jokaisen,

vaikk' ei aina esille loista.

Kas, hymy jo puoli on hyvettä

ja itkeä ei voi ilkeä;

miss' ihmiset tuntevat tuntehin,

siellä lähell' on Jumalakin". (Hymyilevä Apollo- E. LEINO)

Vierailija
39928/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis Helena,tyylikääksi oli itsensä laittanut ja rauhalisti puhui .Tosiasia tämä  joten älkää päälleni kävelkö ! 

Kysy miksi se esiintyy aina filtterin kautta. Kas kun ei olekaan kaunis.

Mihin sua sattuu ???

Vierailija
39929/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivän näköinen Mikko on huolestuttaa hänen mielenterveys onko ihan kunnossa?

Me kaikki olemme huolestuneita sinun mielenterveydestäsi? Oletko hakenut apua itsellesi?

Vierailija
39930/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli Helenan koti vaikka sä kuinka jauhat tuhannetta kertaa tätä sun aivoitusta. Olkoon vaikka 1000% Mikon ja vaikka sadan jenkkioikeuden päätöksellä. 

Meinaatko että jos sä murtaudut toisen rakennukseen ja olet siellä luvatta niin se on sun koti? Ei ole. Ehkä jossain kommarimaassa voi vaan mennä ja asettua toisen kiinteistöön leikkimään kotia. Suomessa ei.

Vierailija
39931/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta oli hauska tää kun voidaan sopia koska vaan ja ihan on turhaa. Mitäköhän sovittavaa tässä enää on? Siis joo, välit voisi saada kuntoon, mutta silloin laitetaan Mikolle viestiä että Hei sori että oon terrorisoinut sua 5 vuotta, se on loppu nyt ja toivottavasti voit antaa anteeksi, olisi kiva lasten takia olla väleissä. 

Ei ole enää mitään riitaa. Kaikki on

Kuin sinä myös !

Vierailija
39932/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää mitään riitaa. Kaikki on

Sekaisin toi akka on. Miettikää mitä siitäkin tulisi jos hänen pitäisi oikeasti ne lapset elättää ja huolehtia. Ei yhtään mitään. Eikä tuo sitä edes halua vaan RAHAA.

Vierailija
39933/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on hänen kotinsa? Senkö takia, että hänen vaatteensa olivat siellä? Se rakennus on Mikon omistaman kesähuvilakiinteistön vierasmaja.

Vierailija
39934/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi, lastensuojelu ja oikeuslaitos tuntuu komppaavan tätä "aivoitusta".

Sitten on ne pikkulapsen järkeilyllä varustetut, joille "se on niin kun mä sanon koska mä sanon niin!". Kerrassaan aukotonta logiikkaa.

Vierailija
39935/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helena ymmärrä mikä on oikein mikä väärin???? 

Vierailija
39936/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on saanut tiedän 2.3. että pitää lähteä. Nyt kävi miten kävi. Miksi syyttää toista. Päätökset on oikeus tehnyt Minnesotassa. 

Vierailija
39937/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Helena ymmärrä mikä on oikein mikä väärin???? 

Kaikki mikä on Helenalle eduksi on oikein.

Kaikki mikä ei ole Helenalle eduksi on väärin.

Luin vaan sulle miten tää menee Suomi-Helena-Suomi-sanakirjassa.

Vierailija
39938/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin älykästä keskustelua täällä 🤣🤣🤣

Lähen ylilaudalle morooooo

Vierailija
39939/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivän näköinen Mikko on huolestuttaa hänen mielenterveys onko ihan kunnossa?

Ihan oli ok kun oli eilen Urheiluruudussa ja sitä ennen oli tiedoitustilaisuus. 

Vierailija
39940/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun loosissa 2016 oli

Sociaalineuvos, 2 hovioikeudenneuvosta ja 2 hovioikeudenlaamania ja paljon muita !

Ketju on lukittu.