Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Petolliset ohjelma taas alkoi niin täytyy mainita että mun intuitioni Mikosta kertoo ettei hän ole aivan puhdas pulmunen.
Ei Mikko väittänytkään olevansa. En oo minäkään et oo sinäkään, jne
Mutta väitän että luonteessa on jotain epämiellyttäviä piirteitä.
Helenassa ei muuta olekaan kuin epämiellyttäviä piirteitä. Kummasti Mikkoa joukkuekaverit kehuu ja hän oli kapteenina vuosikausia. Epämiellyttävä ihminen ei siihen asemaan pääsisi. Mutta totta kai jokaisessa meissä on myös epämiellyttäviä piirteitä. Olemme ihmisiä. On meidän oma valinta, mitä ominaisuuksia lähdemmekö kehittämään. Olen kuitenkin kuullut, että Mikko on oikein miellyttävä, mutta ihminen hänkin on.
Mikko on pirullisen näköinen ja jotenkin outo.Mikä sen ongelma on ku käy terapiassakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tulee instassa kansalle mietelauseita..
Ihanaa täytyypä mennä lukemaan. Helenasta tykkään.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Petolliset ohjelma taas alkoi niin täytyy mainita että mun intuitioni Mikosta kertoo ettei hän ole aivan puhdas pulmunen.
Helenassa ei muuta olekaan kuin epämiellyttäviä piirteitä. Kummasti Mikkoa joukkuekaverit kehuu ja hän oli kapteenina vuosikausia. Epämiellyttävä ihminen ei siihen asemaan pääsisi. Mutta totta kai jokaisessa meissä on myös epämiellyttäviä piirteitä. Olemme ihmisiä. On meidän oma valinta, mitä ominaisuuksia lähdemmekö kehittämään. Olen kuitenkin kuullut, että Mikko on oikein miellyttävä, mutta i
Älä narraa Mikko se sen varsinaisen paskamyllyn sai aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenassa ei muuta olekaan kuin epämiellyttäviä piirteitä. Kummasti Mikkoa joukkuekaverit kehuu ja hän oli kapteenina vuosikausia. Epämiellyttävä ihminen ei siihen asemaan pääsisi. Mutta totta kai jokaisessa meissä on myös epämiellyttäviä piirteitä. Olemme ihmisiä. On meidän oma valinta, mitä ominaisuuksia lähdemmekö kehittämään. Olen kuitenkin kuullut, että Mikko on oikein miellyttävä, mutta i
Mikä on ongelma? Helena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on Natalie ja Mikko haukkumassa Hellua näillä palstoilla. Joskus on kuulostanut, että joku vanhempi suvun nainen, ehkä Mikon äiti, koittaa kehua Natalieta. Tietää paljon heidän elämästä.
Terveisin Helena, joka satavarmasti kirjoittaa täällä itse
Helena jäi jo kiinni kirjoittelustaan Ylilaudalle ja Jodeliin. Mun ja Mikon rahat tirsk. Jodelista Hellu heivattiin pihalle. Epätoivoista Helena, epätoivoista!
Helppoko Helenan on kirjoitella sinne sun tänne, kun sitä aikaa on. Ihan vaan menee kirjoitteluun.
Yllä ne miljonäärin metkut tiietään ei mul muuta.Muistakaa se tääll ja äänestyskopissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä kuin Mikon lähipiiri täällä kirjoitaisi aktiivisesti.
Turussa kerran käynyt ja en tunne yhtään turkulaista.
Vierailija kirjoitti:
Turussako kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on Natalie ja Mikko haukkumassa Hellua näillä palstoilla. Joskus on kuulostanut, että joku vanhempi suvun nainen, ehkä Mikon äiti, koittaa kehua Natalieta. Tietää paljon heidän elämästä.
Terveisin Helena, joka satavarmasti kirjoittaa täällä itse
Helena jäi jo kiinni kirjoittelustaan Ylilaudalle ja Jodeliin. Mun ja Mikon rahat tirsk. Jodelista Hellu heivattiin pihalle. Epätoivoista Helena, epätoivoista!
Helppoko Helenan on kirjoitella sinne sun tänne, kun sitä aikaa on. Ihan vaan menee kirjoitteluun.
Mites se sun aikas kuluu? Eläkkeellä ja ahteri tiukasti penkissä.😂
Vierailija kirjoitti:
Yllä ne miljonäärin metkut tiietään ei mul muuta.Muistakaa se tääll ja äänestyskopissa.
Kannattaa huomata, että venäjän trollit on tän aiheen "äärellä". Naisviha sekä äitejä että lapsettomia kohtaan, vihanlietsonta viranomaisiin, ja miljonäärien haukkuminen. Suomalaisten rasismiakin yrittävät kaivaa. Ja "viranomaiset vei lapset". Tässä on iigorille ihan täyskäsi trollattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täytynyt käydä kun ex ränttää ja itsekin ihmetellyt eikö tuo lopu. Nyt lasu toimi. Sain sen käsityksen että nyt menee paremmin kun Mikko antoi pari haastattelua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisedti vuokrannut paikan missä olla.
Vai onko se Mikko täällä päivät pitkät eläkeläisukko jep jep kuluu se aika täälläkin katkeruutta vuodattaen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi Kipperin klaani paikalla aamusta iltaan. Suomen kielen kirjoitustaito on sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
En oo todellakaan lähipiiriä ja oon ollut koko ajan Mikon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy navigationissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, tämä on jo niin väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se Mikko täällä päivät pitkät eläkeläisukko jep jep kuluu se aika täälläkin katkeruutta vuodattaen.
Katkeruus miljonääriä kohtaan paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenassa ei muuta olekaan kuin epämiellyttäviä piirteitä. Kummasti Mikkoa joukkuekaverit kehuu ja hän oli kapteenina vuosikausia. Epämiellyttävä ihminen ei siihen asemaan pääsisi. Mutta totta kai jokaisessa meissä on myös epämiellyttäviä piirteitä. Olemme ihmisiä. On meidän oma valinta, mitä ominaisuuksia lähdemmekö kehittämään. Olen kuitenkin k
Olemme pitkän aikaa ihmetelleet miksi Lasu ei tee mitään. Nyt on tehnyt ja hyvä niin. Helenan kannattaa apu ottaa vastaan . Turha vastaanhangoitella. Lasten parhaaksi.