Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
3321/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oisikin alunperin sitä mieltä että ehkä isompi summa olisi pitänyt tuosta pesänjaosta antaa myös Helenalle, ei se oikeuta häntä talonvaltaukseen ja estää toista , selvästi rikkaampaa exää elämästä omaa elämäänsä uuden vaimon kanssa näiden omalla mökillä. Ois ottanut sen isomman summan kun/jos sitä tarjottiin muine sopimuksineen mediahiljaisuudeta ja vaitiololupauksineen heidän liiton aikaisista asioista, Nämä on normaaleja lisäyksiä tämmöisissä asioissa. Raha tuntuu kuitenkin olevan se pääasia, joten olisi ottanut sillon kun oli mahdollisuus. Se maito on nyt jo maassa, joten menkööt matkoihinsa, ei tuota loputtomiin voi venyttää.

Jos raha olisi ainoa asia, mistä kiikastaa, niin eiköhän Helena olisi jo tarttunut Mikon miljoonatarjouksiin?

Vierailija
3322/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oisikin alunperin sitä mieltä että ehkä isompi summa olisi pitänyt tuosta pesänjaosta antaa myös Helenalle, ei se oikeuta häntä talonvaltaukseen ja estää toista , selvästi rikkaampaa exää elämästä omaa elämäänsä uuden vaimon kanssa näiden omalla mökillä. Ois ottanut sen isomman summan kun/jos sitä tarjottiin muine sopimuksineen mediahiljaisuudeta ja vaitiololupauksineen heidän liiton aikaisista asioista, Nämä on normaaleja lisäyksiä tämmöisissä asioissa. Raha tuntuu kuitenkin olevan se pääasia, joten olisi ottanut sillon kun oli mahdollisuus. Se maito on nyt jo maassa, joten menkööt matkoihinsa, ei tuota loputtomiin voi venyttää.

Ota huomioon Helena sai kkssa omaa rahaa n 20 000 dollaria. Mikko maksoi oikeuskuluja älyttömästi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä epäilen ettei mitään oikeaa tajuttomuutta/ pyörtymistä ole edes tapahtunut. Tämä siksi että hän on normaalisti kerännyt tuossa videollaan kimpsuja ja kampsujaan (puhelimen laturin ottaa) ja poliisit seisoo sivummalla. Muutenhan hänet olisi kannettu paareilla ambulanssiin, koska vaikka ois heränny lattialta, ei ne ota riskiä että potilas kaatuu uudestaan, aika herkästi ne kantaa potilaan. On vaan heittäytynt lattialle veltoksi, teeskennellen tajutonta että poliisit antaisi hänen jäädä lepäilemään sinne. Kun soittivat palokunnan, totesivat että käytetään lääkärissä varmuuden vuoksi, vaikkei mitään vikaa olekaan. Eihän äsken tajuton henkilö itse kävele heti perään noin hyvin.

Siinä on taas yks lääketieteen osaaja linjoilla! Ei harmainta hajuakaan asiasta.

Vierailija
3324/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei hellua nyt yhtään huoleta että mihin hänen lapsensa tulevat äitiviikoilla?! Pitäiskö jo kiireellä alkaa etsimään asuntoa?! Vai sanooko hän ettei hän tiennyt että vanhemmalla pitää olla asunto. 

Ei H  koskaan ole lapsia ajatellut: se on vain ja ainoastaan MINÄMINÄMINÄ ja MINUN rahat.

Vierailija
3325/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Helena jäi roikkumaan Mikko ja Natalie Koivun tiluksille? 

Koska halusi kiusata ja luuli kiristävänsä Mikolta lisää rahaa.

Mukava paikkahan tuo näyttää olevan. Saa kivoja kuvia "Luksus" elämästään nettiin amerikkalaisille seuraajilleen. Se on vaikea luopua tuosta kun on kerran päässy luksuksen makuun. 

Jostain rähjäsestä yksiöstä ei saa hyviä kuvia.

Luonnosta saa myös kivoja kuvia, Natalie pitkospuilla.

Vierailija
3326/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava paikkahan tuo näyttää olevan. Saa kivoja kuvia "Luksus" elämästään nettiin amerikkalaisille seuraajilleen. Se on vaikea luopua tuosta kun on kerran päässy luksuksen makuun. 

Helenalla täytyy olla enemmän neliöitä mitä yksiössä on, eli vähintään kolmio.

Vierailija
3327/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä epäilen ettei mitään oikeaa tajuttomuutta/ pyörtymistä ole edes tapahtunut. Tämä siksi että hän on normaalisti kerännyt tuossa videollaan kimpsuja ja kampsujaan (puhelimen laturin ottaa) ja poliisit seisoo sivummalla. Muutenhan hänet olisi kannettu paareilla ambulanssiin, koska vaikka ois heränny lattialta, ei ne ota riskiä että potilas kaatuu uudestaan, aika herkästi ne kantaa potilaan. On vaan heittäytynt lattialle veltoksi, teeskennellen tajutonta että poliisit antaisi hänen jäädä lepäilemään sinne. Kun soittivat palokunnan, totesivat että käytetään lääkärissä varmuuden vuoksi, vaikkei mitään vikaa olekaan. Eihän äsken tajuton henkilö itse kävele heti perään noin hyvin.

Pyörtyminen ei kestä kauaa ja on kokemusta.

Niin , mut ei se ambulanssi minuutissa tuonne aja. Tuohan on joku saari, aika maaseutumaista maisemaa. Siitä hetkestä kun on ambulanssi tilattu, ehkä menee puolikin tuntia siihen kun "palokunta herätti minut". ei on maannut maassa koko sen ajan.

Vierailija
3328/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie ihan täpinöissää "lankuista metsässä". On nää rikkaat kyllä jotain ihan omaa luokkaansa.... 😅

Vierailija
3329/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörtyminen ei kestä kauaa ja on kokemusta.

Niin , mut ei se ambulanssi minuutissa tuonne aja. Tuo

ELI on maannut maassa koko sen ajan.

Vierailija
3330/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalie ihan täpinöissää "lankuista metsässä". On nää rikkaat kyllä jotain ihan omaa luokkaansa.... 😅

No joo, ja ihan samanlaisilla on kävelly vähän aiemmin amerikassakin, löytyy kuvistaan. LOL

Vierailija
3331/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä kuinka Helena järjestää elämänsä kun ilmainen asuminen loppui.

Mikolla ollut varmaan Vierastalon sähkölaskut isot, toki on ollut jos pörssisähkö niin halapaa sähköä kuten tänään, eilen, itse seraan tarkkaan milloin laitan pyykikoneen päälle tai astianpesukoneen pääle, laitan jotain uuniin jne. Minähän maksan itse, minä itse maksan sähkölaskun. 

Nyt Helena saa kuukauden kuluttua ensimmäisen sähkölaskun, vesilaskun, vakuutusmaksun, yms.

"Mitä nää on?" miettii Hellu yksin ääneen.

Hellu soittaa sähköyhtiöön: "ette te voi tehdä näin! Millä rahalla mä nää maksan?! Teillä ei oo oikeutta!" 

Onko näi

Eikö jo edellisissä ketjuissa sovittu keskustelun pelisäännöistä ja yksi oli että ei haukuttaisi ja solvattaisi toisia kirjoittajia?

Vierailija
3332/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena tarvitsee hoitoa, on tasapainoton. Mieli myllertää, eronnut YLI 5 vuotta sitten, ja YLI VUOSI on ollut aikaa hankkia asunto. Draamaa ja tekoitkua sekä valheita esittää videoilla, sellainen on nars**ti, joka halua sääliä osakseen. Jos nelikymppinen ei osaa hoitaa taloutta, eikä aikatauluttaa menoja tai järjestää asioitaan kuntoon, on menty jo vikaan. Ilmeisesti ilmaiseksi majaillut ilman lupaa omistamatta mitään. Törkeää. Useampi kännykkä +laturi,hankkinut kameran kuvaamaan tonttia jolla majaillut  luvatta. Mutta ei osaa hankkia  lapsille sänkyjä eikä asianmukaisia vaatteita.

Vierailija
3333/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas yks lääketieteen osaaja linjoilla! Ei harmainta hajuakaan asiasta.

Itsellä on todella kokemusta pyörtymisistä, eka oli Hgin rautatieasemalla ja olin maassa kaupassa ja ihmisiä ympärillä, hautausmaalla, saunan pukkarissa mutten kotona, lentokoneen käytävällä matkalla Suomeen, 2 x kotona raskaana ollessa, sama raskaus, Israelissa Bethlemin kirkossa ja tässä oon. Matala verenpaine ja ei ole enää pyörryttänyt ainakaan 20 vuoteen. Eikä oo viety lanssilla.

Vierailija
3334/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon Helena miten seko tahansa(ja onhan hän) niin yksin Mikko on hänet sellaiseen tilaan ajanut. Piste.

Vierailija
3335/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla täytyy olla enemmän neliöitä mitä yksiössä on, eli vähintään kolmio.

Kenellä tahansa jolla kolme lasta on oltava tilaa enemmän kuin yksiön verran.

Vierailija
3336/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, näyttäisi siltä että N on kunnon "outdoors woman" ja voisi ihan hyvin alkaa tehdä laajempaa sarjaa Suomesta, missä paikoissa käykään.

Vierailija
3337/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon Helena miten seko tahansa(ja onhan hän) niin yksin Mikko on hänet sellaiseen tilaan ajanut. Piste.

Helanan pakkomielle Mikosta ja Mikon rahoista on ajanut Helenan tähän tilaan.

Mikko on hoitanut oikeuden määräämät velvoitteet ja jatkanut elämäänsä. Se, että Helana tunkeutuu kiinteistöön mihin hänellä ei ole mitään asiaa, ja se, että kiinteistön laillinen omistaja haluaa hänet ulos, ei ole mikään ajojahti. 

Vierailija
3338/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, ja ihan samanlaisilla on kävelly vähän aiemmin amerikassakin, löytyy kuvistaan. LOL

Aivan. Niin turhia nää somemuijat. Keksivät tikusta asiaa. Ketään ei oikeesti kiinnosta millaisilla lankuilla missäkin kävelee. No mutta jotain sisältöä pitää keksiä seuraajilleen. Luulisi että olisi jotain ihan oikeestikin rakentavaa tarjottavaa kun noin 'menestynyt somejulkkis'.

Vierailija
3339/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on itse itsensä pahin vihollinen. Tämän hetkiseen tilanteeseen on aivan itse itsensä ajanut. Kun olisi hoitanut eronsa niin kuin oli sovittu olisi vuosikaudet elänyt jo normaalia seesteistä elämää ja talous olisi kunnossa. 

Ahneella on yleensä kakkainen loppu ja niin kävi nytkin. Varmastihan se nyt ketuttaa, kun lähti sotajalalle eikä suostunut mihinkään matkan varrellakaan tarjottuihin sovintoihin. Paha saa palkkansa.

Vierailija
3340/55669 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en vain pysty kunnioittamaan naisia jotka elävät/haluavat elää miehen rahoilla. Eikö sellaisilla naisilla ole yhtään itsekunnioitusta?

Ja jos tulee ero niin silloin suunnataan katseet tulevaisuuteen, huolehditaan mahdollisista lapsista ja lasketaan elintasoa jos siihen on tarvetta. Näin naiset  ovat yleensä kautta aikojen Suomessa tehneet.

Ketju on lukittu.