Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa se, että miksi juuri nyt? Onko Mikko tehnyt jonkun edistysaskelen, aiemmin poliisi on ollut sitä mieltä että molemmilla on oikeus olla tuolla. Onko Helena tehnyt jotain mikä poltti Mikon pinnan?
Korkein oikeus teki ennakkopäätöksen toisessa jutussa ja se mahdollistaa myös Helenan poiston Kakskerrasta. Helenan lainhuudosta tekemä valitus ei tarkoita sitä, etteikö häntä voida poistaa kiinteistöltä. Poisto ja valitus ovat kaksi eri asiaa. Tällä hetkellä vain Mikko omistaa Kakskerran ja hänellä on siihen lainhuuto. Helenalla ei ole omistusoikeutta eikä vuokrasopimusta, joten hänet voidaan poistaa kiinteistöltä jos omistaja niin haluaa. Mikäli Helenan valitus menee läpi niin sitten tilannetta voidaan katsoa uudelleen.
Jep, eiköhän tää omistajuusasia ollut tässä. Mukilaiset rääkyy toki lehdessä ja joku nostaa äläkkää mukilogiikalla, mutta ei ne johda muuhun kuin yleiseen kärsimykseen. Mukilaiset voisi ajatella myös lapsia, ja olla nyt hiljaa. Hellun olisi edes hyvä saada se joku asunto, jos meinaa lapsiansa tavata. Lisähuuto vie lapsetkin pesästä. Vaikka se näyttää ainoalta ja järkevältä vaihtoehdolta, ei kukaan tietty toivo, että lapsilta rajoitetaan äidin näkemistä. Sen tietää joka äiti ja lapsi, että se ei hyväksi ole.
Se nyt on ollut selvää että Mikolle Kakskertakin jää. Mun mielestä on todella huolestuttavaa että te lähdette Mikon kelkkaan kyseenalaistamatta mitään. Jos Mikko ei olisi teidän idoli, ei teille tulisi mieleenkään jauhaa miten siistiä tää on ja miten nainen on väärässä. Täysin sairas kuvio ja täällä sallitaan Mikolle kaikki mahdollinen. Toivottavasti kasvava sukupolvi on fiksumpi.
Mukilaisille tiedoksi: Helenaa ei tarvinnut minkään virallisen häätöprosessin kautta häätää, koska hänellä ei ole vuokrasopimusta!! Hän ei myöskään omista kakskertaa! Joten mitään virallista häätöä ei tästä syystä tarvittu. Jokaisella on oikeus suojata omaisuutensa, vaikka sitten vartiointifirman kautta. He halusivat piilottaa naamansa ja rekkarinsa, etteivät hullut mukilaiset pääse etsimään heidän tietojaan. Ei kannata päteä jos ei ymmärrä asioista yhtään mitään. Poliisi ei poista ketään kodistaan laittomasti ja ilman syytä. Vaikka turhahan tätä on teille selittää kun teillä on aivojen tilalla pelkkää luuta.
mä epäilen ettei mitään oikeaa tajuttomuutta/ pyörtymistä ole edes tapahtunut. Tämä siksi että hän on normaalisti kerännyt tuossa videollaan kimpsuja ja kampsujaan (puhelimen laturin ottaa) ja poliisit seisoo sivummalla. Muutenhan hänet olisi kannettu paareilla ambulanssiin, koska vaikka ois heränny lattialta, ei ne ota riskiä että potilas kaatuu uudestaan, aika herkästi ne kantaa potilaan. On vaan heittäytynt lattialle veltoksi, teeskennellen tajutonta että poliisit antaisi hänen jäädä lepäilemään sinne. Kun soittivat palokunnan, totesivat että käytetään lääkärissä varmuuden vuoksi, vaikkei mitään vikaa olekaan. Eihän äsken tajuton henkilö itse kävele heti perään noin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä pimee emäntä tää heluna. Olis hoitanu asiallisesti eron ja muut asiat niin vois hyvinkin olla tällä hetkellä jo uus miljonäärielättäjä hommattuna.
Mutta ei, tää sekopää vaan jatkaa ja jatkaa... ja on pilannu maineensa jo niin totaalisesti ettei KUKAAN täysjärkinen miljonääri enää sitä huoli, se on varma!
Uskomatonta miten sokeita te olette. Mikko on red flag päästä varpaisiin, tekee ihan uskomattomia vetoja ja sanoo niitä kiinteistökatseluksiksi ja korjauskäynneiksi ja te haukutte Helenaa.
Jos joku on sokea niin se olet sinä, kun et pysty lukemaan oikeuden päätöksiä.
Helena on lokki. Lokin paikka on kaatopaikalla.
Oletpa vakuuttava lakkijankuttaja. Ylivartijan meininki.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia Helena jäi roikkumaan Mikko ja Natalie Koivun tiluksille?
Koska halusi kiusata ja luuli kiristävänsä Mikolta lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miten turvatonta, kun on ollut siellä ovi auki ja portti rikottuna auki. Keskellä metsää yksin tai lasten kanssa. Samalla, kun on toitottanut koko maailmalle kaiken somen kautta.
Helena rikkoi portin ja kun oli korjaaja niin räkytti.
Kakskerran rakennukset ovat aina olleet Mikon omistuksessa, aina. Helena on omistanut tontista puolet, mutta luopunut siitä vapaaehtoisesti oikeudessa tehdyllä sopimuksella. Helenalla ei ole ollut mitään asiaa Kakskertaan. Ihan turha jauhaa, että Mikko tekisi jotain väärää. Hän haluaa vain laillisesti omistamansa kiinteistön takaisin omaan hallintaan ja käyttöön.
korkeinoikeus.fi ja hakuun tunnus "KKO:2025:35"
Jännä, ettei hellua nyt yhtään huoleta että mihin hänen lapsensa tulevat äitiviikoilla?! Pitäiskö jo kiireellä alkaa etsimään asuntoa?! Vai sanooko hän ettei hän tiennyt että vanhemmalla pitää olla asunto.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on ollut Mikon miljoonakämpän ovet auki yötäpäivää. Portti rikottuna, osoitetiedot kaikkien saatavilla, pyydetään apuvoimia päätaloon murtautumiseen.
Mikon apujoukot heti aamusta nimittelyuneen ja vääristelyineen. Olette säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
mä epäilen ettei mitään oikeaa tajuttomuutta/ pyörtymistä ole edes tapahtunut. Tämä siksi että hän on normaalisti kerännyt tuossa videollaan kimpsuja ja kampsujaan (puhelimen laturin ottaa) ja poliisit seisoo sivummalla. Muutenhan hänet olisi kannettu paareilla ambulanssiin, koska vaikka ois heränny lattialta, ei ne ota riskiä että potilas kaatuu uudestaan, aika herkästi ne kantaa potilaan. On vaan heittäytynt lattialle veltoksi, teeskennellen tajutonta että poliisit antaisi hänen jäädä lepäilemään sinne. Kun soittivat palokunnan, totesivat että käytetään lääkärissä varmuuden vuoksi, vaikkei mitään vikaa olekaan. Eihän äsken tajuton henkilö itse kävele heti perään noin hyvin.
Pyörtyminen ei kestä kauaa ja on kokemusta.
15. Edellä mainituilla perusteilla A on esittänyt häätövaatimuksensa hyväksymiseksi riittävän selvityksen omistusoikeudestaan kiinteistöön, eikä B ole osoittanut hänellä olevan muutoinkaan laillista oikeutta asua kiinteistöllä. Hänet on näin ollen määrättävä muuttamaan sieltä pois ja jättämään kiinteistö A:n hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä kuinka Helena järjestää elämänsä kun ilmainen asuminen loppui.
Mikolla ollut varmaan Vierastalon sähkölaskut isot, toki on ollut jos pörssisähkö niin halapaa sähköä kuten tänään, eilen, itse seraan tarkkaan milloin laitan pyykikoneen päälle tai astianpesukoneen pääle, laitan jotain uuniin jne. Minähän maksan itse, minä itse maksan sähkölaskun.
Nyt Helena saa kuukauden kuluttua ensimmäisen sähkölaskun, vesilaskun, vakuutusmaksun, yms.
"Mitä nää on?" miettii Hellu yksin ääneen.
Hellu soittaa sähköyhtiöön: "ette te voi tehdä näin! Millä rahalla mä nää maksan?! Teillä ei oo oikeutta!"
Onko näin käynyt?
Miksi jauhat samaa satua sellaisesta mitä ei ole käynyt? Omia mielikuviasi tuuttaat? Oletko 13v? Henkisesti ehkä 3v.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti pyrskinyt ja hyperventiloinut itsensä huonovointiseksi, rupeaa huimaamaan kun kiihtyneessä tilassa ylihengiittää, ei siinä poliisilla ole muuta vaihtoehtoa kui kutsua ambulanssi silloin, eivät voi ottaa riskiä että 'asiakkaalla' onkin joku sairauskohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on ollut Mikon miljoonakämpän ovet auki yötäpäivää. Portti rikottuna, osoitetiedot kaikkien saatavilla, pyydetään apuvoimia päätaloon murtautumiseen.
Mikon apujoukot heti aamusta nimittelyuneen ja vääristelyineen. Olette säälittäviä.
Helena ihan itse totesi, että ovet ovat normaalisti lukitsematta. Siksihän se ei eilisellä videolla päässyt sisälle, kun ovi oli lukittu eikä hänellä ole avainta vierastaloon(kaan).
Miksi meni kylppäriin? Jatkoaikaa kun lukee niin eivät usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia Helena jäi roikkumaan Mikko ja Natalie Koivun tiluksille?
Koska halusi kiusata ja luuli kiristävänsä Mikolta lisää rahaa.
Mukava paikkahan tuo näyttää olevan. Saa kivoja kuvia "Luksus" elämästään nettiin amerikkalaisille seuraajilleen. Se on vaikea luopua tuosta kun on kerran päässy luksuksen makuun.
Jostain rähjäsestä yksiöstä ei saa hyviä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen koko elämänsä sisältö pyörii tällä hetkellä Mikon, Mikon lasten ja Mikon ongelmien ympärillä. Voi vain ihmetellä kuka hullu on tuollaisen elämän valinnut. Miksette häntä kehota menemään töihin ja elättämään itsensä. Amerikkalainen lokki. Ai niin, mutta kun vaimo. Mutta Helenan kohdalla sama argumentti ei pädekään. Hänen olisi kuitenkin täytynyt käydä töissä, kun oli vaimo. Jännä
Niin, ja Hellu nyt sentään sai nuorena kolme lasta. Natilla ei lapsia, ei töitä, somettaa vaan matkoistaan ja kaiken sotkun keskellä kuvittelee olevansa joku life coach vaikka omakin elämä jo vuosia sekaisin. Ja monet miljardööritkin tekee töitä eivätkä vaan loju kahviloissa, vaikka olisi lapsiakin.Antaa Natin nyt vuorostaan nauttia Mikon miljoonista. Eiks je? ;)
Je, mulle sopii.Ja pullistuvasta etumuksesta.Siitä mulla kuva seinällä.Ooh oon ihan kuumana ...
Mummo haaveilee melamiehestä. 😂
Miettikää miten turvatonta, kun on ollut siellä ovi auki ja portti rikottuna auki. Keskellä metsää yksin tai lasten kanssa. Samalla, kun on toitottanut koko maailmalle kaiken somen kautta.