Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
25681/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja missä tollaset valvotut tapaamiset järjestetään? Kuka lapset sinne vie? Sossut hakee ne isältään ja palauttaa sinne?

Turussa on paikkoja sitä varten. Itse viedään ja haetaan, voi olla joku muu kuin toinen vanhemmista ettei tule konflikteja. 

Vierailija
25682/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja missä tollaset valvotut tapaamiset järjestetään? Kuka lapset sinne vie? Sossut hakee ne isältään ja palauttaa sinne?

Turussa on paikkoja sitä varten. Itse viedään ja haetaan, voi olla joku muu kuin toinen vanhemmista ettei tule konflikteja. 

Eli Mikko vie ja hakee? Tai jos ei itse, niin ainakin joutuu järjestämään jonkun? Jaahas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25683/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo jopa Helenan itsensä kannalta hyvinvointinsa asunto ja työpaikka. 

Persona non grata. Kukaan ei palkkaa kiristäjä- valehtelijaa. 

Turku. Suomi. Viro. No can do, maine mennyttä.

Vierailija
25684/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään, kun pää hajoaa. Helena tutki edinassa Mikon puhelimet ja älylaitteet. Varmaan jo avioliitto yhtä taistelua. Mikko halusi eron, joten Helenan käytös on ollut todella raskasta.

Helena olisi halunnut yrittää vielä, Mikko ei halunnut. Ei halunnut edes avioliittoterapiaa jatkaa. 

Vierailija
25685/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Troy tuo jumalainen könsikäs, koska Hellu tuot hänet Suomeen?

Hellu puhuu kaikesta muusta, mutta Troysta ei ikinä hiisku sanaakaan.

Kumma juttu...

Ei H puhu Mistään, yhtään mistään mikä heikentää hänen "Olen upea nainen ja äiti"- omakuvaansa. Tai siis sitä kuvaa jota yrittää julkisuuteen tuoda.

Voisitteko kuvitella, että laittaisi Instaan videon, jossa itkee hysteeristä tekoitkuaan ja kuvaa lapsiaan, kakskertaa ja Helenaa ja Mikkoa huutaen "Voi juma mikä kamala kiusaaja ja vainoaja mä olen ollut!!! Mä oon saanut aikaan kaikkialle vahinkoa! Mä lupaan, etten tule koskaan lopettamaan anteeksipyytelyä asianosaisilta"

Vierailija
25686/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai niillä mukilaisilla jotain on. 

Vierailija
25687/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Mikko vie ja hakee? Tai jos ei itse, niin ainakin joutuu järjestämään jonkun? Jaahas.

Tottaksi joku vie, ei ne lapset sinne yksinkään mene.

Vierailija
25688/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Siksi kysyinkin ensin, että sossuko ne vie ja hakee. Nyt selvisi, että se on Mikon hommaa järjestää toi.

Vierailija
25689/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasisssa Mikolla ei ole oikfuttaxestää Helenaa Kakskertasn menemästä.

Sano se poliisisedille. Hehän olivat toista mieltä.

Kannattaa sanoa suoraan poliisijohdolle. Hehän ohjeistavat poistamaan Helenan välittömästi jos hän tunkeutuu ilman Mikon lupaa  Kakskertaan. Tarvittaessa voimakeinoin, kuin kenet tahansa luvatta toisen omistamaan kiinteistöön tunkeutujan.

Vierailija
25690/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai niillä mukilaisilla jotain on. 

Umpiluumukit vaikutusvaltaltaista sakkia? Ihan työpaikkoja järkkävät? No vähän päinvastainen kuva tulee noista hlöistä. Esim husin kuuluisin hoitsu... 🤭🤭🤭

Vierailija
25691/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Siksi kysyinkin ensin, että sossuko ne vie ja hakee. Nyt selvisi, että se on Mikon hommaa järjestää toi.

Ei sossuilla sellaisia resursseja ole että voisi kuskailla, niitä tapaamisia taitaa olla aikas  paljon.

Vierailija
25692/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalien biologinen kello jo tikittää. Hormonihoitoa lienee saavan.

Huomenta. Siellä ollaan herätty uuteen päivään sama vanha raivoisa kateus Natalieta kohtaan takaraivossa jyskyttäen. Eipä ole varmasti hääppöistä elämä tuonkaan pakkomielteen kanssa.

Vierailija
25693/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä väliä ole, kuka lapset vie tapaamaan äitiään. 

Vierailija
25694/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa pääsiäisen aikana Nati saataisiin tiineksi. Rauhottuisi tilanne ja Hellun lapset saisivat nähdä äitiään taas

Saahan ne lapset äitiään nähdä kun Helena rauhoittuu ja saa edes sen asunnon hankittua. Se on sosiaaliviranomaisten harkinnassa jatkuuko 30 päivän jälkeen valvotut tapaamiset. 

Helenan kohdalla ei ole kyse pelkästään asunnosta. Helenan vuorovaikutus lapsiaan kohtaan on täysin sairasta ja kasvua vaurioittavaa. Ennustan, että valvotut tapaamiset tulevat jatkumaan. Helena lentää muille maille, kun huomaa, ettei pysty lasten avulla kiristämään enää mitään.

Juuri näin. Lasten manipulointi on raakaa henkistä väkivaltaa ja Helena ei muuta teekään. Hän on täysin vastuuton ja piittaamaton omien lastensa hyvinvoinnista ja terveestä kehityksedtä. Valvottuja tapaamisia pitäisi ehdottomasti jatkaa ja antaa lapsille rauha toipua Mikon ja Natalien turvallisessa hoivassa.

Vierailija
25695/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sossuilla sellaisia resursseja ole että voisi kuskailla, niitä tapaamisia

ei ole, kaksi viikossa

Vierailija
25696/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko BOL jatkoajalla pohtia sitä, että Helena on sitä mieltä, lapset voisi ottaa kotiopetukseen.  Olisiko siinä sellainen Helenan aivopieru että jos vie lapset Viroon ja ilmoittaa kouluun, että lapset on kotiopetuksessa, niin saa lapsiin täydellisen kontrollin.

No ei yllätä. Eikö nää tapaukset aina suosi kotiopetusta.

Mutta: miten tuo menee yhteishuoltajuudessa? Kuvittelisin että Mikko ei siihen lähde ja lapsille voi olla muutenkin parempi oppia koulussa kieltä ja sosiaalisia taitoja. Ja tuota, Helenako heitä sitten opettaisi? Korkeakoulutettu nainen kuitenkin?

Helena ei ole korkeakoulutettu. Valehtelee vain.

Kiristäjäkipperskä onkin rutinoitunut valehtelija.

V a l e h t e l i j a. 

Kiristäjäkipperskän kiero käppyrä valehtelee KAIKEN.

Vierailija
25697/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä väliä ole, kuka lapset vie tapaamaan äitiään. 

The Äidin pitäisi vaan jaksaa raahautua näihin tapaamisiin. Mitenköhän onnistuu, koska on crazybusy.

Vierailija
25699/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena selittää taas somessa, miten ihmiset ei tiedä totuutta. Eikö hän itse ole tuonut totuuttaan esille viimeiset viisi vuotta somessa, ja mites ne kaikki oikeudenkäynnit ja muut. Mikä ihme on se hänen totuus mitä me ei tiedetä? Ja fanit ne vaan ihailee, miten hyvä äiti Helena on. 

Vierailija
25700/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helenalla nyt asunto? Joku muu siis kuin 2x, jota kuvittelee vielä omakseen.

Ketju on lukittu.