Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
25721/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset KARKAAVAT itkien äidin luokse???? 

Silloin kodissa on jotakin todella outoa.

Todella outo tilanne. Mikseivät lapset saaneet vapaasti mennä ja Mikko taas mykkänä sisällä. Kyllä sen Mikon pitäisi osata keskustella.

Ei ollut edes kotona 😂

Vierailija
25722/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on tuhonnut 6 vuotta elämästään Mikko Koivussa roikkumiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25723/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä heti aamusta kehuskelijoiden kerho kokoontuu. Minä sentään olen sitä ja tätä enkä ole kuin mukilaiset. Olette te kanssa kummallista väkeä. No kukas muu sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse. 😂

Vierailija
25724/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Helena on julkaissut videot siitä likapyykki-murrosta?

Vierailija
25725/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Hellulle salakatselun, varkauden ja kotirauhan häirinnän lisäksi syksylle syyte rekisterimerkintärikoksesta, vainoamisesta ja digitaalisesta väkivallasta? Hurjaa settiä voi olla tulossa, aika näyttää.

Vierailija
25726/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin dokkarin Ruby Feankesta. Aika karua oli. Onneksi poika 12v pääsi karkaamaan kodista ja somevaikuttajaäidin kauheat teot paljastuivat. 12v osaa jo arvioida hyvin kuka on se paha ja vahingollinen läheinen. 

Niin, miksi lapset karkasivat Mikon ja Natalien otteesta???? Äidin luo itkien!

Vierailija
25727/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Helena on julkaissut videot siitä likapyykki-murrosta?

Ei voi julkaista kun ei tullut sellaista sisältöä joss voisi esiintyä uhrina?

Vierailija
25728/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko natku on tiineenä?

Eipä taida olla, kun Troy ei ole päässyt truuttaamaan mälliä natkun p1llun pohjaan eikä natku pääse jenkkeihin kun pidätetään heti. Ei tainnut nuuskamieskään siementää natkua.

Vierailija
25729/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo tilanne. Mikseivät lapset saaneet vapaasti mennä ja Mikko taas mykkänä sisällä. Kyllä sen Mikon pitäisi osata keskustella.

Ei ollut edes kotona 😂

Tuota tilannetta ei olisi edes pitänyt tapahtua. 

Vierailija
25730/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole osannut vuosiin muuta kuin örähdellä. 

Vierailija
25731/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo jopa Helenan itsensä kannalta hyvinvointinsa asunto ja työpaikka. 

Persona non grata. Kukaan ei palkkaa kiristäjä- valehtelijaa. 

Turku. Suomi. Viro. No can do, maine mennyttä.

Kai niillä mukilaisilla jotain on. 

Mukilaiset on aika kouluttamatonta sakkia. Osa elää kelan tuilla ja osa tekee pienipalkkaista työtä. Ei kampaajat, sairaanhoitajat, sossut tai myyntineuvottelijat palkkaa ketään töihin. Helenan puolella on elämänkallu-osasto, joilla itsellään on elämässä ollut vaikeaa ja samaistuvat nyt virheellisesti Helenaan. 

Minä olen osa-aikatyötä tekevät vanhSinä oletkin omilla aivoillasi ajatteleva oikeudenmukainen ihminen, joka ei alennu päätöinään haukkumaan sellaisia, joita moni kadehtii. Sun kaltaisia on kaikissa sosioekonomisissa luokissa. Vastoinkäymiset ja haaksirikot omassa elämässä ei tee kaikista mulqvisteja, todellakaan.

Kehu nyt viekään vähän itseäsi. Kyllä se siitä.

Vierailija
25732/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääköhän Helunan puolesta huudelleita yhtään syksyllä? 🙈 

Vierailija
25733/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai alkoiko Helena seurustelemaan Troyn kanssa, kun oli vielä naimisissa Mikon kanssa..? Ja tämä Troy on siis joku Helenaa nuorempi jääkiekkoilija, jolla on h uumetuomio? Troy muutti Helenan ja Mikon kotiin, Mikon oli muutettava pois ja lapset asuivat vähän aikaa Helenan ja Troyn kanssa?

Vierailija
25734/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi muuten päästä Kelan sairauspäivärahalle suihkuun pyörtymisen jälkeen. Se ei ole kovin iso tulottomalle, mutta kuitenkin.

Vierailija
25735/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Hellulle salakatselun, varkauden ja kotirauhan häirinnän lisäksi syksylle syyte rekisterimerkintärikoksesta, vainoamisesta ja digitaalisesta väkivallasta? Hurjaa settiä voi olla tulossa, aika näyttää.

Murrosta ainakin tulee syyte sekä Hellulle että kahdelle apurille.

Vierailija
25736/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai alkoiko Helena seurustelemaan Troyn kanssa, kun oli vielä naimisissa Mikon kanssa..? Ja tämä Troy on siis joku Helenaa nuorempi jääkiekkoilija, jolla on h uumetuomio? Troy muutti Helenan ja Mikon kotiin, Mikon oli muutettava pois ja lapset asuivat vähän aikaa Helenan ja Troyn kanssa?

Jep, Seiskassa esitteli uuden kultansa ja lapsille uusi daddy saattoi olla pelottavakin. Lapsiparat!

Vierailija
25737/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Troy tuo jumalainen könsikäs, koska Hellu tuot hänet Suomeen?

Hellu puhuu kaikesta muusta, mutta Troysta ei ikinä hiisku sanaakaan.

Kumma juttu...

Ei H puhu Mistään, yhtään mistään mikä heikentää hänen "Olen upea nainen ja äiti"- omakuvaansa. Tai siis sitä kuvaa jota yrittää julkisuuteen tuoda.

Voisitteko kuvitella, että laittaisi Instaan videon, jossa itkee hysteeristä tekoitkuaan ja kuvaa lapsiaan, kakskertaa ja Helenaa ja Mikkoa huutaen "Voi juma mikä kamala kiusaaja ja vainoaja mä olen ollut!!! Mä oon saanut aikaan kaikkialle vahinkoa! Mä lupaan, etten tule koskaan lopettamaan anteeksipyytelyä asianosaisilta"

Niinpä, ei sovi lorttoilu Troyn kanssa tuohon imagoon, siksi Troy hävitetty kuin toisinajattelijat Stalinin ajan valokuvista. 

"Oooh, pane Amerikan kansalaisuus minuun, ma olen vaan eestlane. Sinä jenkkikönsikäs, paa minnuu paa minnuu."

Vierailija
25738/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokevat turvaa isän luona, eivät itkien karkaa äidin syliin. Se nyt on vaan todellisuutta. Turha väittää muuta. Mutta varmasti Nati ja Mikko selittävät lapsille jälleen kerran asiat niin päin että äiti vainoaa heitä jne. Kas, lapset silti kaipaavat turvallisen äidin lähelle.

Vierailija
25739/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murrosta ainakin tulee syyte sekä Hellulle että kahdelle apurille.

Äiti ja sisko vai mukijengiä?

Vierailija
25740/55669 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoi muuten päästä Kelan sairauspäivärahalle suihkuun pyörtymisen jälkeen. Se ei ole kovin iso tulottomalle, mutta kuitenkin.

Siinä on10 päivää omavastuuta ja juurihan Hellu julisti että ei ole hullu. Eli miksi ihmeessä saisi pitkän sairausloman???

Ketju on lukittu.