Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
20861/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaan ajamassa lasten äitiä itsemurhan partaalle. Ihan järkyttävän sairasta touhua. Rikollista myös kiusata heikompaa täällä...

Aivan kaikki omaa syytä.

Narsisti ei itseään tapa. Suurta rakkauttaan.

Itse mietin nöyrtyisikö MIKKO elämän edessä edes silloin jos sille tulisi neliraajahalvaus. Vai naputtaisiko suussa olevalla kynällään solvauksia puhelisi sairaalavuoteesta paskaa yleisölle . 🤔🤔🤔

Mihin Mikon pitäisi nöyrtyä? 

Teit taas näitä  kysymyksiä mihin itse vastaat.

Vierailija
20862/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko voisi painua sinne mistä on tullutkin.

Ainakin Mikko voi ottaa ansaitsemansa rahat ja omaisuuden mukaansa. Tuo h**o on jo osansa saanut.

Uliskoon ihan rauhassa missä haluaa. Niinhän kaikki suomalaisnaiset eronsa hoitaa ja rahaa saavat. Miten paljon se Karalahti muuten maksoi Nannalle ja elättääkö vieläkin? Kuitenkin Jere on kolmen pienen lapsen isä (vai oliko kuitenkin vielä extra beibi jollekin valkovenäläiselle? Se viides baby taitaa olla jo täysi-ikäinen?

Kolmen oikeasti pienen lapsen äiti Nanna tienaa ja omistaa itse paljon enemmän kuin eksänsä. Ja tekee töitä ja hoitaa itse lapsensa. Eikä ulise.

Nanna:

Mä aion pitää aina häneen tosi hyvät välit. Hän on mun kolmen rakkaimman ihmisen yksi tärkeimmistä ihmisistä. Meillä tulee olemaan aina hyvät välit, Karalahti sanoo Nanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20863/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Hn ig muutettu yksityiseksi, Seiska ja ip lehdet eivät kirjoita tästä tapauksesta ja lapsilla ainakin kuukauden rauha, toivottavasti pidempikin. Hyvä hetki meille kaikille lopettaa kommentointi ja antaa tämän epämiellyttävän taistelun häipyä bittimaailmaan. Lapsille yksityisyyttä ja kasvurauhaa ilman kuvattavaksi joutumista.

En luota tähän rauhaan vielä. Jos toukokuun puolivälissä sama meno niin sitten alan olla varovaisen toiveikas.

Elä läskiperse omaa elämääsi ja ole siitä toiveikas.

Vierailija
20864/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Mikko voi ottaa ansaitsemansa rahat ja omaisuuden mukaansa. Tuo h**o on jo osansa saanut.

Uliskoon ihan rauhassa missä haluaa. Niinhän kaikki suomalaisnaiset eronsa hoitaa ja rahaa saavat. Miten paljon se Karalahti muuten maksoi Nannalle ja elättääkö vieläkin? Kuitenkin Jere on kolmen pienen lapsen isä (vai oliko kuitenkin vielä extra beibi jollekin valkovenäläiselle? Se viides baby taitaa olla jo täysi-ikäinen?

Kolmen oikeasti pienen lapsen äiti Nanna tienaa ja omistaa itse paljon enemmän kuin eksänsä. Ja tekee töitä ja hoitaa itse lapsensa. Eikä ulise.

Nanna:

Mä aion pitää aina häneen tosi hy

Että näin. 

Vierailija
20865/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ole ulkopuolinen omalla mökillään. Saatikka lapset, tsiisus sentään...

Mitä jos mökki todetaan Helenan valituksen jälkeen todellakin kokonaan Mikon omaksi siitä asiaa koskevasta Minnesotan oikeuden päätöksestä vuonna 2023 lähtien? Väitätkö edelleen että mökki on Helenan?

Vierailija
20866/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tekikin. Palasi Suomeen.

I love this!

Vierailija
20867/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vieläkin täällä kuset housuissa? Mene nyt ja vaihda kuivaa päälle niin et ole niin vihainen!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista moukka taas kusivaippaasi,  puhu kun Varmaksi tiedät.

Vierailija
20868/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vatkotte samoja asioita sadatta kertaa kun päiviin ei ole tapahtunut mitään  uutta?

Samaa ihmettelen kun käyn ja samantein lähden. Sama kaava toistuu Vanhapiika  tekee itselleen kysymyksiä jo vatkotuista asioita ja taas mäiskyttää vaikka kaikki osaa ulkoa. Heppa.

En ihan ymmärrä näitä kommentteja? Eihän täällä kenenkään ole pakko olla? Luulin, että jokainen saa ja voi itse päättää haluaako täällä olla.

Vierailija
20869/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei ole ulkopuolinen omalla mökillään. Saatikka lapset, tsiisus sentään...

Helenalla ei ole omaa mökkiä.

Ei mutta mökki on tyhjillään ja lasten kanssa siellä asui. Miksi se on Mikolle vaikeaa antaa lasten ja exän olla tutussa paikassa????  Miljonääri omistaa saa...na puoli Turkua! Useita asuntoja ja kiinteistöjä ja hirvittävät tulot äijällä. 

Hyvällä sovulla olisi voinut onnistuakin, että Helena olisi saanut asua vierastalossa. Mutta sopu ei antanut sijaa. Se oli mahdotonta. Helena hallitsi ihan koko tonttia, kuvasi, juoksi huoltomiesten perässä (ja haastoi käräjille), kuvasi kaikkea ja jakoi instaan. Mikolla ei ollut mitään asiaa päätaloon saati perheellä

Harmi, että meni perumaan sen 5.3. oikeudenkäynnin. Olisimme nähneet videot tilanteista, joissa Mikko ja Natalie ovat häntä häirinndet.

Vierailija
20870/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tvssä menee ulosottomiehet. Katsokaa se, miten ulosotettavat yrittää harhauttaa ja kertoa valheita. Sub tv.

Vierailija
20871/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mökki todetaan Helenan valituksen jälkeen todellakin kokonaan Mikon omaksi siitä asiaa koskevasta Minnesotan oikeuden päätöksestä vuonna 2023 lähtien? Väitätkö edelleen että mökki on Helenan?

On henkisesti yhä Helenan. "Ollaan yhtä paljon tän eteen tehty kumpikin"...

Mitä se tekeminen sitten onkin. Ei ainakaan euroakaan sijoittanut.

Vierailija
20872/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut Hellu sitten koskaan valmistua Haaga-Heliasta. Lopputyötä ei löydy.

Vierailija
20873/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena kommentoi itselleen.

Olen itkenyt monta päivää sun tilanteen takia! Olet todella hyvä äiti ja rakastat lapsiasi todella paljon!

Täällä olen seurannut sinua pitkään ja en voi ymmärtää miten sekaisin Mikko on että tekee näin omille lapsilleen! Sairasta. Kukaan ei voi ottaa noin hyvältä äidiltä lapsia ja ilman äidin mielipidettä!

Työskentelen sosiaalialalla ja nyt ei kyllä olla toimittu oikein! Suomessa mennään kyllä vaaralliseen suuntaan kun rahalla voidaan mennä lain ohi! Lapset onneksi tietävät että teet kaikkesi heidän eteen ja kun kasvavat ymmärtävät tilanteen!

En voi muuta kun toivottaa sinulle paljon voimia taisteluun!

Vierailija
20874/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko ei osta asuntoa lasten nimiin? Sittenhän hellu ei voisi myydä sitä.

Lahjaverot?

Luin, että Mikko on myös tätä ehdottanut. Ei käynyt Helenalle, joka haluaa itselleen rahaa ja omaisuutta.

Vierailija
20875/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olet sanonut tuhat kertaa.    Kokeilepa keksiä viesti jota ei ole ennen kuultu. 👍👍👍👍👍👍👍👍

Vierailija
20876/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olet sanonut tuhat kertaa.    Kokeilepa keksiä viesti jota ei ole ennen kuultu. 👍👍👍👍👍👍👍👍

Tykkäätkö emojeista? Mikä on sinusta kivoin emoji?

Vierailija
20877/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut Hellu sitten koskaan valmistua Haaga-Heliasta. Lopputyötä ei löydy.

Mikko sensijaan valmistui elke lätkäjätkäksi. 🤣🤣🤣

Vierailija
20878/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi nyt ensin semmonen uusi viesti mitä ei ole ennen kuultu.  Minä tykkään kaikista emojeista.👍👍👍😆😆😆

Vierailija
20879/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska keissi kaikenkaikkiaan.

Ei mulla muuta💩

Vierailija
20880/55669 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanna:

Mä aion pitää aina häneen tosi hy

Mikko voisi oppia jotain, mutta jos on jo äidinmaidossa saanut tietyt arvot.

Ketju on lukittu.