Avioeron myötä jäänyt ikävä miehen sukulaisia. En kuitenkaan uskalla ottaa yhteyttä. Olen ymmärtänyt ettei halua kontaktia. Yhteisiä lapsia
Kommentit (8)
Ota yhteyttä, isovanhemmat voivat haluta tavata lapsenlapsiaan.
Siis kysy heiltä, haluaako ne.
Itse voisin hyvin kuvitella pitäväni yhteyttä eron jälkeen anoppiini ja miehen siskoon. Nähdään ilman miestä muutenkin vapaa-ajalla. Ollaan mieheni kanssa teinistä saakka oltu yhdessä 22v ajan.
Tapaako lapset kuitenkin isäänsä ja hänen puolen isovanhempia ja muita sukulaisia?
Ota yhteyttä sellaisiin, jotka ovat myös lapsillesi tärkeitä.
Esim. itse kaipaan kovasti erästä suvusta avioerotettua ihmistä ja olen nyt hakenut yhteyttä häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä, isovanhemmat voivat haluta tavata lapsenlapsiaan.
Siis kysy heiltä, haluaako ne.
Eiköhän lasten isä hoida nuo tapaamiset. En tiedä eron syitä, mutta itse en kokisi mitään tarvetta pitää yhteyttä vaikkapa veljeni vaimoon, jos heille tulisi ero. Ei tietenkään tiedä itse, miten epämiellyttävänä ihmisenä häntä pidän, koska veljeni takia olen pysytellyt väleissä.
Teitkö AP sitten jotain kamalaa sun exälle, minkä takia hänen sukulaiset eivät enää halua olla tekemisissä sun kanssa?
itse oon tavannu mun sukulaisten eronneita puolisoita,syy ei riitoja ja tultu hyvin toimeen ,asia kaikkille ok. jos oot ystävystynyt ex kumppanin sukuun, niin kutsu kylään ja lastenkin takia hyvä olla yhteydet mukaviin sukulaisiin.
Hullu. Parasta on kun niistä pääse eroon.