Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok muistaa kuollutta lasten kummia adressilla,jos ei hautajaisiin pyydetä?

Vierailija
02.04.2025 |

Miten on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain sukulaisuussuhde määrää kuka saa hautajaisiin tulla niin varokaa kaikk avopuolisot ettei teiltä kielletä hyvästien jättöä.

Tiedän tapauksen että jo aikuiset lapset joihin välit oli ollut poikki vuosia päätti hautajaisista ja siitä minne vainaja haudataan. Ei ollut avokilla ja sisaruksilla mitään sanomista vaikka olivat läheisiä.

Vierailija
22/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Hautajaisiin kyllä voi mennä ilman kutsuakin. Muistotilaisuus on sitten asia erikseen, jos sellainen edes järjestetään.

Olisi tosi moukkamaista mennä hautajaisiin, siunaustilaisuuteenkaan, ilman kutsua.

Yleinen kuolinilmoitus ja ilmoitus siunaustilaisuuden ajankohdasta on kutsu.

Jos tätä ei ole, en menisi ilman erillistä kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Hautajaisiin kyllä voi mennä ilman kutsuakin. Muistotilaisuus on sitten asia erikseen, jos sellainen edes järjestetään.

Olisi tosi moukkamaista mennä hautajaisiin, siunaustilaisuuteenkaan, ilman kutsua.

Yleinen kuolinilmoitus ja ilmoitus siunaustilaisuuden ajankohdasta on kutsu.

Jos tätä ei ole, en menisi ilman erillistä kutsua.

Juuri näin.

Vierailija
24/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole enää nykyaikaa. Itse loukkaantuisin.

Et loukkaannu, jos olet vainaja. Jos mulla on ollut joku erityinen suhde vainajaan ja menen hautajaisiin, siinä on painava syy. Jos sinä loukkaannut on se sun ihan oma asia.

Vierailija
25/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on hyvä tapa, olethan häntä arvostanut kun pyysit kummiksi. 

Vierailija
26/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli sadassa hautajaisissa työssä. Adressit maksavat 10e tai enemmän.  Isoissa hautajaisissa niitä voi olla sata.  Mitä niillä tehdään hautajaisten jälkeen? Roskiin menee, luonto saastuu. 

Äitini kuoli vuosia sitten, jotkut lähettää hänelle vielä joulukortin vaikkei ole tavannut vuosiin.  Parempi on käydä ihmistä katsomassa kun vielä elää.  

Vierailija
27/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, se kuuluu jopa asiaan. 

Vierailija
28/28 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli sadassa hautajaisissa työssä. Adressit maksavat 10e tai enemmän.  Isoissa hautajaisissa niitä voi olla sata.  Mitä niillä tehdään hautajaisten jälkeen? Roskiin menee, luonto saastuu. 

Äitini kuoli vuosia sitten, jotkut lähettää hänelle vielä joulukortin vaikkei ole tavannut vuosiin.  Parempi on käydä ihmistä katsomassa kun vielä elää.  

Kaikki hyvät tavat voi unohtaa koska luonto saastuu? Mulla on vanhempien adressit vieläkin tallella vaikka hautajaisista on jo yli 18 ja 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi