Tuleeko sun syötyä vähän vai paljon keittoja?
Itse en usein syö keittoa. En oo varmaan koskaan tehnyt.
Kommentit (30)
Pari kertaa viikossa lounaaksi. Yleensä mun lounas on aina joko keitto tai ruokaisa salaatti. Istumatyössä alkaa helposti väsyttää iltapäivästä kauheasti, jos syön jotain raskaampaa lounaaksi. Tulee semmoinen "tarvisin ruokalevon" fiilis. Eilen söin pikanuudeleista tehtyä tulista ramen-keittoa (työskentelen etänä, joten teen lounaani aina itse).
Vähän. Kerran tai pari kuukaudessa tulee kotona tehtyä, enkä lounaspaikoissakaan keittoa valitse koskaan.
Hernekeitto, jauhelihakeitto, hirvikeitto, kalakeitto, makkarakeitto....nam
Nykyään syön enemmän kun olen dieetillä.
Syön useinkin keittoja. Kalakeittoa, kanakeittoa, jauhelihakeittoa, kasviskeittoa jne. Teen keitoista aina aika paksuja, niin että ne täyttävät kunnolla, koska en syö juuri leipää. Laitan keittoihin paljon vihanneksia ja erilaisia yrttejä. Minusta on kiva kokeilla erilaisia reseptejä ja etsin niitä myös netistä. Italialaiset, ranskalaiset ja japanilaiset reseptit ovat tällä hetkellä suosiossani.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto, jauhelihakeitto, hirvikeitto, kalakeitto, makkarakeitto....nam
Keitot on nopeasti valmistuvia ja edullisia. Teen usein kala- tai makkarakeittoa.
Yhteishyvässä on otsikolla "Keitot jokaiseen makuun katso parhaat keittoreseptit!" Siellä on keitto poikineen!
JA yks juttu, keitot on helppoja, ainekset kattilaan ja vettä perään! Eikä aina tarvii kermaa tai sulatejuustoa.
Halpaa ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Yhteishyvässä on otsikolla "Keitot jokaiseen makuun katso parhaat keittoreseptit!" Siellä on keitto poikineen!
JA yks juttu, keitot on helppoja, ainekset kattilaan ja vettä perään! Eikä aina tarvii kermaa tai sulatejuustoa.Halpaa ja hyvää.
Ootko varma, että suolihuuhtelu on ihan tarpeellinen? Kuulostaa aikamoiselta ylilyönniltä.
Ei juuri ollenkaan. En välitä niistä liemistä. Minusta jotenkin turhaa lapata lusikalla suuhunsa sellaista, mikä on lähinnä nestettä. Ruuan pitää olla kiinteää.
Vierailija kirjoitti:
Usein, koska se on edullista.
Mikset juo vaan enemmän vettä ruokailun yhteydessä? Lopputulos on sama.
Vähän syötyä, mutta juotua sitäkin enemmän
Vierailija kirjoitti:
Ei juuri ollenkaan. En välitä niistä liemistä. Minusta jotenkin turhaa lapata lusikalla suuhunsa sellaista, mikä on lähinnä nestettä. Ruuan pitää olla kiinteää.
Samaa ajattelen minäkin. Ruoka ruokana ja nesteet juomana.
Todella paljon, 3-5 viikossa lounaaksi.
Sosekeittoja, purkkihernaria, lohikeittoa, borssia, minestronea, kikherne- tai linssikeittoa jne jne
Just keittelen kukkakaalikeittoa to-pe lounaiksi, saa maustua yön yli
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa viikossa lounaaksi. Yleensä mun lounas on aina joko keitto tai ruokaisa salaatti. Istumatyössä alkaa helposti väsyttää iltapäivästä kauheasti, jos syön jotain raskaampaa lounaaksi. Tulee semmoinen "tarvisin ruokalevon" fiilis. Eilen söin pikanuudeleista tehtyä tulista ramen-keittoa (työskentelen etänä, joten teen lounaani aina itse).
Ohis - mä en ole oikein ymmärtänyt noita pikanuudeleita kun tavallisetkin kypsyy 3 minuutissa?? Mikä niissä on se juttu? Se natriumglutamaattimakuko?
Paljon tulee syötyä, kun keitto on niin hyvää.
Nytkin on tuolla lämpiämässä eilen tehty keitto, tai pikemminkin muhennos.
Lohikeittoa tulee usein tehtyä. On se vaan niin hyvää!
En, viimeksi söin jotain keittoa peruskoulussa. En itse tykkää mistään keitoista