Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla huono vastustuskyky vai onko muilla lievästi kurkkukipeä joka kuukausi?

Vierailija
01.04.2025 |

Siis en olen kovin usein kunnolla kipeä, mutta kuukausittain kurkkuni alkaa tuntua kipeältä ja vähän aivastuttaa, mutta ei kuitenkaan ylly selkeäksi flunssaksi.

Kunnon räkä/kuumetauti tulee ehkä kerran vuodessa, mutta mitä nämä jatkuvat lievät pikkuflunssat ovat? Eivät kuitenkaan pakota saikulle.

Onko mulla huono vastustuskyky? Olen perusterve pian 40 vuotias nainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet luulosairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin samanlaiset oireet. Kurkku on turvonnut ja kipeä mutta muita oireita ei juurikaan ole. Välillä yrittää vähän lämpö nousta mutta ei ylly kunnon kuluneeksi. Nyt on taas kurkku kipeä ja aftoja on tullut ikeniin.

Vierailija
4/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuumeeksi

Vierailija
5/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaa josta meinaa kehittyä flunssaa? Kylmän vaikutus ja lisää päälle, kaulaliinaa? Kausitaudit muilta tartuntana, paljon ihmisiä ja sisätiloja? Piik.haitta? Joku nuha patterin kuivattaman ilman vuoksi eli kuiva nenä. Kemikaalinuha eli vähemmän tuoksuja? Lisäaineet? Entä kuiva kurkku tai pastillia.

Vierailija
6/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmansaasteet piti vielä kysyä.

Vierailija
7/7 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

C vitamiinia jne. 

Onko kotona vaikka allergisoiva kasvi? Ruoka  esim. tomaatti,mausteet ja monet muut. Pidä kirjaa mitä syöt, missä kuljet (home- ongelmaa). Voit ehkä sieltä löytää syyllisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme