Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan eutanasia jossain vaiheessa Suomeen?

Vierailija
01.04.2025 |

Mitä arvelette?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän.

Vierailija
2/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta se ei ole kaikille. Eikä sitä ole pakko ottaa. Voi unohtaa koko homman jos se ei kosketa tai kokee araksi asiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
4/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ketä?

Vierailija
5/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Espanjassa se on. 

Vierailija
6/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tämän hallituksen aikana, mutta toivottavasti seuraavan. Niin järkyttävää on ollut seurata parin läheisen niin kutsuttua "saattohoitoa", 

Vierailija
7/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. ALS, parantumaton syöpä jne. Ihmisellä tulee olla oikeus omaan kuolemaansa. Ei tarvitse jaksaa ja kitua lääkehoureissa. Onko se muka eettistä, että sairas ihminen huumataan ja odotellaan "luonnollista" kuolemaa? Aivan älytöntä logiikkaa. Ja tosiaan, eihän kristillisten tai muiden uskovaisten sitä keinoa ole pakko käyttää! Mutta se joka haluaa, sen voisi saada. Minä ainakin lähden Hollantiin, jos tilanne niin vaatii. Lääkäreiden tulisi kuunnella Terhokodin lääkäreitä yms. asiantuntijoita, eikä tehdä epäloogisia päätöksiä jonkin uskonnon perusteella.

Vierailija
8/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nopeastikin kun KD saadaan pois hallituksesta, sen takia siellä haluavat pysyä hallituksen muista puolueista välittämättä. Eutanasialle on ymmärtääkseni eduskunnan tuki olemassa.

Vierailija
9/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä se on olemassa, nimeltään EU TANA. Hidasta avustettua lähtöä. 🥴

Vierailija
10/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nainen ja toivin ettö köyhille suositellaan eutanatsiaa

Vierailija
11/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuukohan vastustajilla mieli sitten kun itse ovat paskat vaipoissa sairaalassa vetelemässä viimeisiään. Kun eivät oikein tunnu kovin pitkällä kiikarilla asiaa pohtivan ollessaan itse vielä elämän voimissa. Ja ilmeisesti toisten kituminen ei kauheasti kiinnosta.

Vierailija
12/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Pitäisi tosin olla jo nyt laillista ja kuulua ihmisoikeuksiin.

Vierailija
13/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. ALS, parantumaton syöpä jne. Ihmisellä tulee olla oikeus omaan kuolemaansa. Ei tarvitse jaksaa ja kitua lääkehoureissa. Onko se muka eettistä, että sairas ihminen huumataan ja odotellaan "luonnollista" kuolemaa? Aivan älytöntä logiikkaa. Ja tosiaan, eihän kristillisten tai muiden uskovaisten sitä keinoa ole pakko käyttää! Mutta se joka haluaa, sen voisi saada. Minä ainakin lähden Hollantiin, jos tilanne niin vaatii. Lääkäreiden tulisi kuunnella Terhokodin lääkäreitä yms. asiantuntijoita, eikä tehdä epäloogisia päätöksiä jonkin uskonnon perusteella.

(Sairas) ihminen huumataan ja odotetaan eutanasia kuolemaa. Ja ta-daa, ollaan eettisiä! 

Vierailija
14/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se onnistu sillai, että lääkerobotti antaa myrkkypillerit. Ketään ei voida syyttää. Luonnollinen kuolema kotona. 

Vierailija
15/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä se on olemassa, nimeltään EU TANA. Hidasta avustettua lähtöä. 🥴

Se että jollekin vanhukselle ilmoitetaan että ei enää vettä ja ravintoa, kuulostaa epäeettiseltä ja julmalta kuin keskitysleirillä. Usein voi tulla kipuja jos ei ole edes pientä määrää.

Vierailija
16/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vapaa tekemään itselleen eutanasian.

Vierailija
17/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiehdotus nepsyjen eutanasiasta lääkärin määräyksellä on kohta etenemässä Eduskuntaan. 👍

Vierailija
18/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nainen ja toivin ettö köyhille suositellaan eutanatsiaa

Opettele ensin kirjoittamaan äidinkieltäsi.

Vierailija
19/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa keittiössä on veitsiä joilla homma hoituu kyllä. Mikä ongelma?

Vierailija
20/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakiehdotus nepsyjen eutanasiasta lääkärin määräyksellä on kohta etenemässä Eduskuntaan. 👍

ERITTÄIN HYVÄ!