Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minipillereiden aloitus ja seuraavat kuukautiset

Vierailija
01.04.2025 |

Te ketkä käytätte minipillereitä, tuliko aloituksen jälkeen seuraavat kuukautiset normaalisti ja normaaliin aikaan vai siirtyväitkö ne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. 

Vierailija
2/4 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut normaalisti, muutaman ekan kierron ajan oli epäsäännöllistä tiputtelua silloin tällöin ennen kuin menkat loppuivat kokonaan (viimeisen vuoden aikana tullut taas 3-4 kertaa, en muista tarkkaan, parin päivän tiputtelu). Mulla käytössä Slinda, ja ikää on reilusti vaihdevuosi-ikä, joten tämä saattaa vaikuttaa osaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut normaalisti, muutaman ekan kierron ajan oli epäsäännöllistä tiputtelua silloin tällöin ennen kuin menkat loppuivat kokonaan (viimeisen vuoden aikana tullut taas 3-4 kertaa, en muista tarkkaan, parin päivän tiputtelu). Mulla käytössä Slinda, ja ikää on reilusti vaihdevuosi-ikä, joten tämä saattaa vaikuttaa osaltaan.

Onko vaikuttanut painoon? Jotkut ovat laihtuneet slindalla. 

Vierailija
4/4 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaikuttanut painoon? Jotkut ovat laihtuneet slindalla. 

No ei ainakaan laskevasti vaikuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän