Minipillereiden aloitus ja seuraavat kuukautiset
Te ketkä käytätte minipillereitä, tuliko aloituksen jälkeen seuraavat kuukautiset normaalisti ja normaaliin aikaan vai siirtyväitkö ne?
Kommentit (4)
Ei tullut normaalisti, muutaman ekan kierron ajan oli epäsäännöllistä tiputtelua silloin tällöin ennen kuin menkat loppuivat kokonaan (viimeisen vuoden aikana tullut taas 3-4 kertaa, en muista tarkkaan, parin päivän tiputtelu). Mulla käytössä Slinda, ja ikää on reilusti vaihdevuosi-ikä, joten tämä saattaa vaikuttaa osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut normaalisti, muutaman ekan kierron ajan oli epäsäännöllistä tiputtelua silloin tällöin ennen kuin menkat loppuivat kokonaan (viimeisen vuoden aikana tullut taas 3-4 kertaa, en muista tarkkaan, parin päivän tiputtelu). Mulla käytössä Slinda, ja ikää on reilusti vaihdevuosi-ikä, joten tämä saattaa vaikuttaa osaltaan.
Onko vaikuttanut painoon? Jotkut ovat laihtuneet slindalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikuttanut painoon? Jotkut ovat laihtuneet slindalla.
No ei ainakaan laskevasti vaikuttanut.
Normaalisti.