Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä Facebookissa on niin pelottavaa/ vastenmielistä ettei

Vierailija
17.09.2008 |

voi käydä edes tutustumassa. Voihan sieltä sit erota jos ei ole sun makuusi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, ettei kukaan haluaisi olla mun kaiffari. Jotenkin noloa jos on vaan kaks kaveria.

Vierailija
2/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei viitsi ruveta väsäämään mitään profiilia jos jo etukäteen tietää että tää ei oo mun juttu.

Oletko itse tutustunut kaikkiin maailman sivustoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja säälittävää pistää omia kuviaan ja tietojaan nettiin

Vierailija
4/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiin tietoja omasta sosiaalisesta verkostosta. Muutama kymmenen vuotta sitten moinen olisi ollut loistava apu esim. natseille.

Liityin Facebookiin, mutta erosin siinä vaiheessa, kun siellä tuli vastaan application, joka kysyi, onko ok, että luovutan tietoni ja *kaikkien ystävieni* tiedot applicationin omistajille! Eli jos kuka tahaqnsa ystävistäni erehtyisi vastaamaan moiseen kysymykseen "ok", koko sosiaalisen verkoston tiedot menisivät jollekin epämääräiselle taholle, riippumatta siitä, halusivatko ystävät sitä vai eivät.

Vierailija
5/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli syynä tutustumattomuuteen on laiskuus.

En oikein tiedä, mitä hyötyä siitä olisi ja mitä siellä tehdään? Kun nään kavereitani ihan IRL.

Pelkältä aikasyöpöltä tuntuu koko homma.

Ja ehkä vähän pelottaa tuo tietojen laitto nettiin; Ensin siitä ankarasti varoitellaan ja sitten olenkin ihan "out", kun en sitä ole tehnyt. Ei jummara.

Vierailija
6/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat eivät kuulu kenellekään muulle kuin itse valitsemilleni ihmisille. Ihan vieras ajatus toitottaa omia juttujaan saati sitten sosiaalisia verkostojaan koko maailmalle. Pidän yhteyttä perinteisin keinoin ja olen ihan tyytyväinen. En ole aiemmin ottanut kantaa koko Facebookiin, käyttäköön ne joita se miellyttää mutta meikälle ei sovi.

Vierailija
7/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä sun sivuja näe kuin ne joiden sä annat katsoa. Eihän sinne ole pakko omia tietojaan levitellä ja kuvia.

Enemmän mä kauhistelen sitä IRC- galleriaa.

Vierailija
8/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mihin tyyppeihin menneisyydestä. Mulle on ainakin bilekutsuja sadellut joka viikonlopuksi, kun facebookissa on helppo ja matala kynnys kutsua jengiä ja sopia tapaamisia. Järjestettiin esim. hauska miitinki ala-astefrendien kanssa.

Vierailija
9/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse ei ole siitä, että pelkäisin jotain identiteettivarkautta tms. Ei vain oikeasti kiinnosta. Ei oikeasti kiinnosta tippaakaan lukea netistä mitä kavereille kuuluu. Kyllä ne kuulumiset ehtii vaihtaa ihan kasvotusten.

Vierailija
10/10 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta FB on kivempi tapa pitää yhteyttä. Toki ystäviä tavataan myös livenäkin. Ja soitellaan. Mutta yllättävän harvoin kuitenkin kukaan käy tai soittaa. Kaikilla tuntuu olevan kiirettä omissa elämissään.

Sähköposti on tylsä ja väritön tapa " jutella". :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän