Voiko Jumala rankaista niin että näytän toisten silmissä pahalta vai tekeekö saat*ana sen?
Musta siis leviää juoruja. Osa totta. Osa ihan täyttä valhetta. Raskasta on elämä. Kumpi nuo valheet asettaa toisten päähän tosina. Jumala vai saata*na?
Kommentit (44)
Voit syyttää itseäsi tai toisia ihmisiä,eikä laittaa syytä henkimaailmalle.
Vierailija kirjoitti:
No miksi Jumala ei auta mua ja anna mulle mielenrauhaa vaikka sitä rukoilen. Ap
Äidinkielen opettajasi rankaisee sinua kun kirjoitat "rangaista" -sanan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi?
Kaikki normaalista asioista poikkeavia ei voida laittaa psykoosin syyksi. Ihmiset joutuu päivittäin juorujen kohteeksi eri puolilla maailmaa
Ihmiset ihan tekee sen. Ei hyvä jumala sitä tee. Ala-astraalissa tosin on myös olentoja ja jumaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
Äidinkielen opettajasi rankaisee sinua kun kirjoitat "rangaista" -sanan väärin.
Onko sen perusmuoto rangaista vai rankaista? Suositeltavampi vaihtoehto on rangaista. Vielä joitakin vuosia sitten se oli jopa ainoa oikea muoto. Nykyään Kielitoimiston sanakirja kyllä tuntee myös rankaista-sanan mutta ilmoittaa, että rangaista on parempi valinta.
Älä välitä juoruista ja elä omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi?
Kaikki normaalista asioista poikkeavia ei voida laittaa psykoosin syyksi. Ihmiset joutuu päivittäin juorujen kohteeksi eri puolilla maailmaa
Toki mutta järkevä ihminen tajuaa olla syyttämättä henkimaailmaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi?
Toki mutta järkevä ihminen tajuaa olla syyttämättä henkimaailmaa siitä.
Joo otan vastuun niistä todellisista juoruista mut enkö saa tuntea pahaa oloa niistä valheellisista juoruista? Enkö saa armoa. Olen jo vuosia ollut näiden juorujen kohteena. Ap
Ihmisellä on paljon vastuuta itsestään. Pahoja asioita tapahtuu, koska ihmiset tekee niitä. Pahuus syntyy siinä matkalla, kun ihminen ajattelee ensin jotain (pahaa) ja sitten tekee jotain (pahaa). Me ei itsessään olla hyviä, eikä pahoja.
Pahat ajatukset katkeroittaa ja saa ihmisen tekemään pahoja asioita, kuten puhumaan pahaa toisista.
Toivo hyvää toisille, mutta vaihda seuraa ja suojele itseäsi, jos pystyt.
Aivan sama, nyt pitäis saada tulosta aikaan.
Ahdistaaa. Siihen vielä haukut täältä kaupan päälle. Toivottavasti huomenna oisi parempi päivä. Ap
Ei kumpikaan, kun ovat mielikuvitusolentoja.
huoh. uskooko joku niinku oikeasti näihin yhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi Jumala ei auta mua ja anna mulle mielenrauhaa vaikka sitä rukoilen. Ap
Koska yrität siirtää vastuun Jumalan harteille siitä, mitä pahaa ihmiset sinulle tekevät, on yleensä uskovaisen vastaus. Eli vika on loppupeleissä sinussa, on uskovaisen mielipide. Voisit tehdä itsellesi palveluksen ja ymmärtää että fundamentalistiuskovaisuus aiheuttaa mielenterveysongelmia ja jos mielit pahojen puheiden loppuvan, sinun on itse noustava niitä vastaan. Lainsäädäntö antaa välineitä tehdä rikosilmoituksia esim. perättömistä lausumista/ilmiannoista,kunnianloukkauksista,häirinnästä,vainoamisesta jne. Tutki asiaa ja ota jo pois silmiltäsi naiivit ruusuiset lasit,mitä uskovaisuuteen ja jumaluuteen tulee. Rukous ei auta, sillä Jumala on jotain aivan muuta, kuin raamatun ja kristinuskon oppi.
Miksi ole juoruilijoiden kanssa? Elät elämääsi heidän kauttaan.
Up