Mua hävettää kulkea miehen kanssa
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei hävettäisi yhtään, päinvastoin! 🤩
Olen koko ajan luullut että olet mies. Oletko sittenkin nainen. Mitä ihmettä?
Miten tuosta voi päätellä sukupuolen??
Se ei hommaa vaatteita, kulkee samat vaatteet päällä viikon. Ei kampaa hiuksia, ei hoida ihoa. Ja käy harvoin suihkussa. Ei aina pese hampaita. Mä en halua olla sen äiti ja ostaa sille vaatteita. Joskus ostanut ja heti kyseli että ei kait ollut kalliita ja ei voi pitää jne palauta nää
Ja itsehän mä tähän menin nuorena. Mutta oon siitä ehkä vähän kasvanut. Sitä nuorena ajatteli ehkä eri tavalla. Enkä mä tarkoita et tarvii olla mies joka puunaa itteensä. Mutta olis parta ajettu ja hiukset ja vaatteet siistit, käyty pesulla. Mutta kun se ei yhtään viitsi mua varten pitää huolta noista asioista. Ehkä mä vaan sit oon outo kun valitan. Pitää olla vaan ja hyväksyä. Eihän mua kukaan muukaan huolisi..
Mut joo, mitä mieltä. Tarviiko mun hävetä?
Ap
Ketjun aihe siis onkin, että "huvipuistohullu onkinnainen" .
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aihe siis onkin, että "huvipuistohullu onkinnainen" .
Näköjään 😅 sitä keskustelua voi jatkaa täällä https://www.vauva.fi/keskustelu/5816480/onko-huvipuistohullu-mies-vai-n…
Häpeän tunne ja muutkin tunteet johtuvat sinusta. Sinussa ne nousevat, ei kukaan muu niitä laita sinne. Olen tajunnut tämän vasta nyt neljäkymppisenä. Kaikki negatiiviset tunteeni jopa siihen liittyen, että joku hakkaa minut liittyvät ainoastaan minuun, ei siihen hakkaajaan.
Minun mieheni on myös kalju, parrakas, keskivartalolihava, mutta käyttää kuitenkin oikean kokoisia vaatteita, pitää hygieniastaan huolta ja käy parturissa. Varsinkin hygienia on ihan must. En ymmärrä, miksi varsinkin osa miehistä ei huolehdi hygieniastaan juuri ollenkaan. Suihku päivässä, vähän deodoranttia, hiusten/parran kampaus ja hampaitten pesu. Ei luulisi olevan ihan ylivoimaista. Lisätuunausta voi harrastaa, jos haluaa (partavesi/parfyymi, geeli ja voiteet, ihonhoito, kulmakarvat, kynnet, sheivaaminen jne.), mutta ainakin noiden ihan perusjuttujen pitäisi olla kunnossa.
Ap:ole: kyllä minuakin hävettäisi, jos mies haisisi ja näyttäisi aivan resupekalta tai pelleltä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei hommaa vaatteita, kulkee samat vaatteet päällä viikon. Ei kampaa hiuksia, ei hoida ihoa. Ja käy harvoin suihkussa. Ei aina pese hampaita. Mä en halua olla sen äiti ja ostaa sille vaatteita. Joskus ostanut ja heti kyseli että ei kait ollut kalliita ja ei voi pitää jne palauta nää
Ja itsehän mä tähän menin nuorena. Mutta oon siitä ehkä vähän kasvanut. Sitä nuorena ajatteli ehkä eri tavalla. Enkä mä tarkoita et tarvii olla mies joka puunaa itteensä. Mutta olis parta ajettu ja hiukset ja vaatteet siistit, käyty pesulla. Mutta kun se ei yhtään viitsi mua varten pitää huolta noista asioista. Ehkä mä vaan sit oon outo kun valitan. Pitää olla vaan ja hyväksyä. Eihän mua kukaan muukaan huolisi..
Ap
Kenenkään ei tarvitse nykyisin olla väkisin kiinni toisessa. Sinuna keskustelisin miehen kanssa vakavasti sillä Sinun ei todellakaan pidä ryhtyä miehen äidiksi. Jos ei mies edes huolehdi hygieniasta niin minä olisin jo lähtenyt lätkimään
Hygienia on a ja o. Likaista miestä en ota.
Enkä sellaista, jolla on liian pienet vaatteet.
Muuten voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta että voi ihminen olla tyhmä. Tämä on YHÖ EDELLEEN naisten palsta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No öööööö, tarvitsee? Kuvottava mies. Minun ei ole ikinä tarvinnut hävetä yhdenkään pojan tai myöhemmin miehen epäsiistiä ulkonäköä (koska sellaisten kanssa en liiku missään enkä seurustele.) Häpeän kovaan ääneen puhumista ja liiallista kiehnäämistä julkisissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta että voi ihminen olla tyhmä. Tämä on YHÖ EDELLEEN naisten palsta.
Ei ole koskaan ollutkaan. Tämä ei ole mikään kuntosali, joka ihan oikeasti voi rajata miehet pois maksavista käyttäjistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua luullaan täällä aina mieheksi?! 😅 Nainen mä oon 😎
Ehkä pitää laittaa selkeitä vihjeitä ja kuvia. Tekstiä. Profiiliin. Onkohan miehillä profiileja ollenkaan vai piilottelevatko.
Selkeät vihjeet toimivat.
M60
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä jos keskustelisit asiasta miehen kanssa? Kertoisit sille samat asiat ja sanoisit että myt olisi muutoksen aika kun sulla on tietyissä asioissa tullut kiintiö täyteen. Eli olet väsynyt siihen että mies ei ota sinua huomioon esimerkiksi henkilökohtaisessa hygieniassaan.
Kauanko tätä on jatkunut?
Jos ei ekan keskustelun ja saman uudelleen toistamisen (esim 1 kk päästä) jälkeenkään suostu sinua ottamaan huomioon on sinulla valinnan paikka. Kerro miehellesi että jos tilanne ei muutu niin tulee ero. Huono suhde ei naiselle ole parempi vaihtoehto kuin yksinelo.
Mikäli tilanne ei muutu niin ryhdy näkyviin toimiin eroamisen suhteen eli alat etsiä asuntoa jne.
M60
Itse en ole ihastuessani ulkonäköpainotteinen, mutta suhteen pidetessä iskee sitten miehen ulkonäkö-/tyylipuutteet kovaa ja välillä on miehet hävettäneetkin.
Yhdellä oli rasvainen epäsiisti pitkä tukka, yhdellä tyylitaju aivan kateissa (poolopaita yhdistettyinä valkaistuihin caprifarkkuihin, joissa oli persposkissa maalatut kädenjäljet.
Pitänee alkaa olemaan valikoivampi miehen ulkonäön suhteen.
Pitäs se oma pää saaha kuntoon ennenkun alkaa parisuhteeseen. Jos ei arvosta itseä, ei pysty arvostamaan puolisoakaan.