Kondomin kärjessä oleva säiliö
Tarkoitan siemennestesäiliötä joka on kortsun nupissa. Mikähän kyseisen säiliön tilavuus on?
Se on ainakin mulle kovin alamittainen koska seksin jälkeen spermaa on kumissa paljon enemmän kuin se pikku säiliö, enemminkin kortsun koko leveydeltä mutta vielä sama matka tavaraa kuin se nuppiosa! Ei siitä varsinaisesti haittaa ole muttei hyötyäkään.
Kommentit (12)
Arvaa mitä ... se "säiliö" on eri kokoinen eri malleissa/merkeissä. Miehen mälli on keskimäärin 5 ml, se on noin yksi teelusikallinen. Maksimillaan 13 ml.
Kannattaa nussia useammin, niin ei säiliöt täyty. Toinen hyvä konsti on vetää paljaalla, sinne naisen säiliöön kyllä mahtuu!
Mulla roiskahti kerran reisillille. Ei siinä mitään, mutta munasolu hyökkäsi myös paikalle.
Ei helvetti mikä tappelu päällä pitkän aikaa.
Rauhoittui se tilanne lopulta, mutta aika aggressiivinen touhu oli päällä.
Kyllä minulla lasti sinne pääosin mahtuu, tietysti hieman leviää terskan päälle, varsinkin jos vielä muutaman työnnön tekee ennen ulosvetoa. Täytyy muistaa pitää kiinni kortsusta, ettei luista pois.
Aina ei mahdu. Jos on ollut pidempi tauko, niin silloin ei mahdu.
Ei juuri koskaan. Ehkä jos on tyyliin päivän kolmas pano.
Muistaakseni se "säiliö" ei ole siemennestettä varten vaan rakennetta / käyttömukavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei mahdu. Jos on ollut pidempi tauko, niin silloin ei mahdu.
Niin, roiskuu välistä paineella taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni se "säiliö" ei ole siemennestettä varten vaan rakennetta / käyttömukavuutta.
Se on luultavasti ilmasäiliö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on luultavasti ilmasäiliö?
Ilmaa sinne ei kuulu jättää. Se kuuluu puristaa asentaessa luttuun. Sperma pääsee paremmin purkautumaan, kun on säiliö, vaikka siihen ei koko satsi mahdu.
Se säiliö on nimeltään siittiöiden ensikoti.