Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän ihmisiä vaivaa?

Vierailija
31.03.2025 |

Lukee keskusteluita tai juttelee ystävien kanssa niin kaikki on jotenkin vinksallaan, kaikilla on (muka) kokoajan kiire eikä kuitenkaan mitään tehdä? Ystävien näkeminen on jotenkin ihan mahdotonta, ilman kuukausien etukäteisvarausta ja silti voidaan vain jättää tulematta paikalle ilman mitään ilmoitusta. Edes kadulla ei ehdi pysähtyä 2 minuutiksi kun pitää mennä kauppaan, Kavereiden, ystävien tai edes puolison syntymäpäivää ei pystytä muistamaan, ei edes pienellä tekstarilla joka lämmittäisi vastaanottajaa kummasti, kaikenmaailman öyhötys linkkejä pystytään kyllä jakamaan häiriöksi asti. 

Sellainen aito välittäminen ja toisen kohtaaminen on kuollut? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ilmeinen poikkeus, meillä käy ja mä/me käydään yllätysvierailuilla. Aina on iloista puhetta ja sitä riittää. Kukaan ole kiinnostunut onko pyykit levällään tai tiskipöytä täynnä, niin on muillakin.

Ei ole, kaikki ei elä kuten sinä. 

Vierailija
22/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat niin sisäänpäin kääntyneitä että ei oo edes tosi, toisille tuntuu olevan mahdotonta sanoa edes huomenta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut iän myötä ettei mua kiinnosta olla niin kovin sosiaalinen. Se on ihan totta mitä joku jo tuolla aiemmin vähän jo viittasikin, sen elämän kuuluisi mennä jonkun käsikirjoituksen mukaan, tapaa ystäviä, onnittele, jne. Sun pitäisi toimia muiden odotusten mukaisesti?

Vierailija
24/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ilmeinen poikkeus, meillä käy ja mä/me käydään yllätysvierailuilla. Aina on iloista puhetta ja sitä riittää. Kukaan ole kiinnostunut onko pyykit levällään tai tiskipöytä täynnä, niin on muillakin.

Mistä niitä teleportteja pyykkikoneesta kaapiin sai? Astiat menee jo itsestään ruuan jälkeen puhtaana kaappiin!

Vierailija
25/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some tappoi aidon sosiaalisuuden.

Jos näin niin sitten kannattaa varmaan poistua somesta ja etsiä elämäänsä myös muita ihmisiä jotka eivät elä siellä netissä elämäänsä. Niitä kyllä riittää ja eipä sitä useimmilla kovin montaa aidosti läheistä ihmissuhdetta ole, muutama tai monelle yksikin riittää.

Vierailija
26/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut iän myötä ettei mua kiinnosta olla niin kovin sosiaalinen. Se on ihan totta mitä joku jo tuolla aiemmin vähän jo viittasikin, sen elämän kuuluisi mennä jonkun käsikirjoituksen mukaan, tapaa ystäviä, onnittele, jne. Sun pitäisi toimia muiden odotusten mukaisesti?

Ihmiset ovat alkaneet paremmin hahmottamaan millaista elämää he itse haluavat elää, kun ei enää olla niin sidoksissa siihen omaan yhteisöön.

Vierailija
27/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä teleportteja pyykkikoneesta kaapiin sai? Astiat menee jo itsestään ruuan jälkeen puhtaana kaappiin!

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
28/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuus on täysin tuntematonta, mennään ties minkä asian taakse, en ehtinyt muistanut tai just sillon oli noro. Noloa musta eikä muuta.

Kumma juttu että eri mt-ongelmat räjähtää. 

Vierailija
29/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ton Aina kiire, mutta mihin?

Vierailija
30/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito välittäminen ja toisen kohtaaminen on harvinaista muttei kuollut. Onneksi. 

Vierailija
31/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovikello soi niin siivoat kodin ennen kuin avaat? Vai syöt vain ravintolassa ja pyykit pesulassa?

Vierailija
32/33 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi APllä ei ole ystäviä, jotain mitä lie hyvänpäiväntuttuja. Jotenkin seko, ei ehdi puhua kenenkään kanssa mutta on kuitenkin jutellut että maailma on vinossa...

Vierailija
33/33 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuus on täysin tuntematonta, mennään ties minkä asian taakse, en ehtinyt muistanut tai just sillon oli noro. Noloa musta eikä muuta.

Kumma juttu että eri mt-ongelmat räjähtää. 

Niin se on, metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Paljon kannata ihmetellä miksi jää yksin jos ei itse näe toisten eteen vaivaa. Ja aloittajalle et voi tietää mitä kenelläkin on menossa just nyt, vuoden päästä tilanne voi olla toinen