Mitkä kaikki kellot joudut siirtämään itse uuteen aikaan?
Mulla:
Vessan kello
Mikron kello
Kahden auton kellot
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaikki seinä- ja pöytäkellot, n. 15 kpl
Täytyy olla kuulossa jotain vikaa, jos pystyy elämään tällaisessa raksutuksessa tulematta hulluksi.
Ei niitä kuule, niistä tulee tasaista taustaääntä aika pian.
Tiedän tapauksen, jossa asukas ei kuullut palovaroittimen heikosta patterista ilmoittanutta pippausta. Minä kuulin sen puhelimen kautta, mutta asukas itse ei, koska se oli jo pippaillut niin monta viikkoa, että siitä oli tullut taustaääntä eikä hän sitä enää kuullut, toisin sanoen ei siihen enää kiinnittänyt mitään huomiota.
Eri
Viisarikellot talossa 3 ja navetoilla 3. Uunin kello, kelloradio. Autoja 2. Lisäksi lehmänavetalla lehmien väkirehujakelijan kello ja lypsykoneen pesurin kello sekä vasikkain juoma-automaatien kellot 3 kpl. Pesurin kello jäi kääntämättä kun en muista miten se tehdään, tosin se ei ole yhtään tärkeä kello. En muista onko traktoreissa kelloja ja jos on, niin isäntä kääntäköön ne jos kokee tarpeelliseksi.
Auton kello ja ranteessa oleva Rolex Oyster Day-Date
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaikki seinä- ja pöytäkellot, n. 15 kpl
Täytyy olla kuulossa jotain vikaa, jos pystyy elämään tällaisessa raksutuksessa tulematta hulluksi.
Ei niitä kuule, niistä tulee tasaista taustaääntä aika pian.
Tiedän tapauksen, jossa asukas ei kuullut palovaroittimen heikosta patterista ilmoittanutta pippausta. Minä kuulin sen puhelimen kautta, mutta asukas itse ei, koska se oli jo pippaillut niin monta viikkoa, että siitä oli tullut taustaääntä eikä hän sitä enää kuullut, toisin sanoen ei siihen enää kiinnittänyt mitään huomiota.
Eri
Sinun päässäsi pirisee aina, eikä syytä ole vieläkään löydetty. Psykopatia?
Vierailija kirjoitti:
Keittiön seinäkello, Uunin kello ja ministereoiden kellon sekä tietysti rannekellon. Luuri ja läppäri hoitaa itse itsensä.
Luin "ministeriöiden kellon" ..
Omat rannekello + auto
Puoliso hoiti puolenkymmentä muuta : )
Kiipeillen seinille...
Kahdessa kodissa
0
Mulla ei ole enää kelloja kun seinäkellokin meni rikki.
Vierailija kirjoitti:
Viisarikellot talossa 3 ja navetoilla 3. Uunin kello, kelloradio. Autoja 2. Lisäksi lehmänavetalla lehmien väkirehujakelijan kello ja lypsykoneen pesurin kello sekä vasikkain juoma-automaatien kellot 3 kpl. Pesurin kello jäi kääntämättä kun en muista miten se tehdään, tosin se ei ole yhtään tärkeä kello. En muista onko traktoreissa kelloja ja jos on, niin isäntä kääntäköön ne jos kokee tarpeelliseksi.
Joutuuko ne lehmät siirtämään ruokailuaan...?
Vierailija kirjoitti:
0
Mulla ei ole enää kelloja kun seinäkellokin meni rikki.
Ajaton ihminen?
Keittiön, olkkarin ja autotallin seinäkellot. Hellan kello, kahden telkkarin kellot, blu ray-soittimen kello, radion kello, kahden auton kellot.
Puhelimet, läppärit ja urheilukellot osaavat siirtää aikansa itse. Telkkareissakin on periaatteessa asetus automaattinen kesäaika, mutta kun ei toimi niin ei toimi.
Kaksi herätyskelloa ja kaksi rannekelloa.
- 7 kpl patterilla käyvää seinäkelloa
- 2 kpl rannekelloa
- Auton kello (hankalin)
Auton kello, seinäkello ja herätyskello 2 kpl.
Mikron. Puhelin, tietokone ja auto siirtyivät itsekseen. Viisarikelloja ei nyt ole.