Mitkä kaikki kellot joudut siirtämään itse uuteen aikaan?
Mulla:
Vessan kello
Mikron kello
Kahden auton kellot
Kommentit (38)
Meidän kaikki seinä- ja pöytäkellot, n. 15 kpl
Mikro, uuni, keittiön viisarikello, auton kello (tosin viimeksi mainitussa riitti, kun kävi asetuksista täppäämässä "kesäaika").
0, miestä ärsyttää väärässä olevat kellot enemmän kuin mua eli ehtii korjaamaan ne ennen kuin edes rekisteröin koko asiaa (ja tämä on siis mikron ja uunin kellot). Mun auton kello saattaa olla vielä väärässä ajassa, kun en siihen eilen koskenut koko koslaan.. mutta ehtiihän tuon ja 6kk päästä se on taas oikeassa ajassa.
Ainoastaan rannekello ja mikro, tietokone, kännykkä ja auto osasivat siirtää itse. Autossa radion päälle laittaminen siirsi kellon kesäaikaan.
Muita kelloja ei ole
Vierailija kirjoitti:
Herätyskellon ja rannekellon.
Ai niin, unohtui varakännykkä. Paitsi, että en edes siirrä, saa olla talviajassa ympäri vuoden.
Asun vanhassa talossa, ja sisustus sen mukainen. Eli kaikki seinäkellot ja kaappikellon. Vaihdan jo päivää aikaisemmin niin ei sitä huomaa.🤗
Keittiön seinäkello, Uunin kello ja ministereoiden kellon sekä tietysti rannekellon. Luuri ja läppäri hoitaa itse itsensä.
Seinäkello keittiössä ja rannekello. Puoliso ajoi autolla eilen, joten todennäköisesti, jos ei mennyt itsekseen, hän siirsi autosta kellon kesäajaksi.
Kotona kaksi rannekelloa ja keittiön seinäkello.
Lisäksi piti piipahtaa äitini luona siirtämässä hänen kellojaan kesäaikaan, itse ei enää osaa sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaikki seinä- ja pöytäkellot, n. 15 kpl
Täytyy olla kuulossa jotain vikaa, jos pystyy elämään tällaisessa raksutuksessa tulematta hulluksi.
Kolme rannekelloa, kaksi seinäkelloa, herätyskello, mikron kello ja mikrostereoiden kello. Osan noista siirtää mies, kuten myös omat henkilökohtaiset kellonsa.
Herätyskello
Rannekello
Vessan kello 😄
Keittiön kello
Rannekello
Olohuoneen kello
Oho, on tainnut kellojen kanssa karata käsistä...
Vierailija kirjoitti:
Kolme rannekelloa, kaksi seinäkelloa, herätyskello, mikron kello ja mikrostereoiden kello. Osan noista siirtää mies, kuten myös omat henkilökohtaiset kellonsa.
Ai niin, auton kello. Sitä ei ole vielä siirretty, koska autolla ei ole vielä ajettu perjantain jälkeen.
mikro, uuni, keittiön viisarikello ja auton kello (tosin viimemainitussa riitti, kun asetuksista kävi täppäämässä "kesäaika")