Ellen taas kertoo Raphael-poikansa kuulumisia
Miten voi olla aikaa kaikkeen tähän? Ja miksi lehdet kirjoittavat jatkuvasti tästä?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia huvittaa kaksimieliset jutut. Ellenkin puhuu miehensä pippelistä. Monissa kulttureissa ei edes nähdä alastomuutta. Suomalaisia vaan naurattaa kaksimielisyydet ja ne on kahvipöytä keskusteluja. On se sitten hauskaa kun lapsi puhuu tuhmia.
No eipä yleistetä. Jos 8-vuotias alkaa kahvipöydässä kertoa pippelijuttuja vieraalle, niin useimmissa perheissä alkaa kulmakarvojen nostelu ja lasta ojennetaan. Kuuluu ihan käytöstapoihin Suomessa, ja yleensä tuon ikäinen sen hyvin itsekin ymmärtää. Lapsilla on luontainen itsekunnioitus ja häveliäisyys, johon toki voivat vanhemmat vaikuttaa.
ei ojenneta siinä muiden kuullen,vaan kahden myöhemmin. mutta nuo lasten sutkautukset niin arkea tietyssä iässä. junassa,kaupassa, kylässä. liian suurta käsittelyäkään ei kannata fokusoida tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhemmilla pitäisi olla mitään oikeutta tuoda alaikäistä lasta julkisuuteen. Yksityisyys on jokaisen ihmisen oikeus. Ja lapsi voi itse tehdä päätöksen haluaako julkisuuteen siinä vaiheessa kun on tarpeeksi kypsä ymmärtämään mitä tällainen päätös tarkoittaa.
Ellen ei taida pojan naamaa näyttää, kuten 99% muista somemammoista, jotka myös rahastavat lapsien avulla, esim. Parikka ja mitä nämä muut äidit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia huvittaa kaksimieliset jutut. Ellenkin puhuu miehensä pippelistä. Monissa kulttureissa ei edes nähdä alastomuutta. Suomalaisia vaan naurattaa kaksimielisyydet ja ne on kahvipöytä keskusteluja. On se sitten hauskaa kun lapsi puhuu tuhmia.
No eipä yleistetä. Jos 8-vuotias alkaa kahvipöydässä kertoa pippelijuttuja vieraalle, niin useimmissa perheissä alkaa kulmakarvojen nostelu ja lasta ojennetaan. Kuuluu ihan käytöstapoihin Suomessa, ja yleensä tuon ikäinen sen hyvin itsekin ymmärtää. Lapsilla on luontainen itsekunnioitus ja häveliäisyys, johon toki voivat vanhemmat vaikuttaa.
ei ojenneta siinä muiden kuullen,vaan kahden myöhemmin. mutta nuo lasten sutkautukset niin arkea tietyssä iässä. junassa,kaupassa, kylässä. liian suurta käsittelyäkään ei kannata fokusoida tuohon.
Pyllyjutut saattavat jäädä sutkautuksina pyörimään vielä 48-vuotiaanakin.
Koittakaa kalkkunat järjestää omille lapsillenne vastaava elämänlaatu!😂
Nainen on naiselle susi. Täällä sen taas huomaa.
Vierailija kirjoitti:
No täällä vauviksella kaikki kauniit ja menestyneet naiset joutuvat mammojen hampaisiin.🙄
Ei kukaan pystyy kiintymään johonkiin 8 v valtameren ylitse tuotuun. Sama tapaus kun toi Karla. Ei sekään täällä kotona rakkautta saanut, kun käyttäytyy niin sekopäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parka.
Onnellinen pieni poika -sai rakastavat vanhemmat!
Ostettiin lapsi, että saatiin somenäkyvyyttä, näyttelyesine se poika on. Aivan kuin entisaikoijen sirkusten partuset naiset. Hyi! Ellen on oksettava.
Sinä olet vähän sairas päästäsi.
Samaa mieltä! Todella kuvottava kirjoitus. He antoivat orvolle lapselle kodin!
Adoption syy ei koskaan saa olla hyväntekeväisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parka.
Onnellinen pieni poika -sai rakastavat vanhemmat!
Ostettiin lapsi, että saatiin somenäkyvyyttä, näyttelyesine se poika on. Aivan kuin entisaikoijen sirkusten partuset naiset. Hyi! Ellen on oksettava.
Sinä olet vähän sairas päästäsi.
Samaa mieltä! Todella kuvottava kirjoitus. He antoivat orvolle lapselle kodin!
Adoption syy ei koskaan saa olla hyväntekeväisyys.
No heillä kyllä ei ollutkaan, vaan vuosikausien toive saada lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä vauviksella kaikki kauniit ja menestyneet naiset joutuvat mammojen hampaisiin.🙄
Kun haukutaan muita, voi kääntää huomion pois itsestään. Vaikka omasta huonosta vanhemmuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus vanha missi. Täällä sen taas huomaa.
Olen seurannut Ellenin ja Jarin adoptioprosessia ja olen todella iloinen, että heillä on nyt poika perheessä. Ja varmasti ovat hyviä vanhempia, mutta tuo viimeisin avatuminen pojan sutkautuksista oli vähän arveluttavaa. Kysyin omalta 11-vuotiaalta, että mitä jos äiti ois kertonu tommosta Iltalehestä susta kun olit 8v. Poika sanoi, että oispa ollu tod noloa ja jos kaverit ois saanu myöhemmin kuulla koulussa, niin ois varmasti tullu sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Ellenin ja Jarin adoptioprosessia ja olen todella iloinen, että heillä on nyt poika perheessä. Ja varmasti ovat hyviä vanhempia, mutta tuo viimeisin avatuminen pojan sutkautuksista oli vähän arveluttavaa. Kysyin omalta 11-vuotiaalta, että mitä jos äiti ois kertonu tommosta Iltalehestä susta kun olit 8v. Poika sanoi, että oispa ollu tod noloa ja jos kaverit ois saanu myöhemmin kuulla koulussa, niin ois varmasti tullu sanomista.
Siis onko Ellen itse ottanut Iltalehteen yhteyttä ja kertonut? Vai onko iltalehti ottanut itse jutun hänen instasta?
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää huolta omista lapsistanne! Uskomatonta sontaa! Adoptiolapsen saamisessa on kova seula. Ei siihen kuka vain kelpaa. On surullista, että lisääntymään kykeneviä ei kukaan seulo, vaikka näköjään pitäisi!🤢🤮
Adoptiolapsen saamisessa on kova seula, sen tiedän ihan perhepiirissä tapahtuneen ulkomaan adoption johdosta. Ja tiedän myös, että perheitä tuetaan, seurataan ja neuvotaan. Ihmettelen kovasti, jos tähän julkisuusasiaan ei ole puututtu, vai eikö ole osattu puuttua?
Ellenillä on uusi lemmikki :3
Hollywoodissakin kaikilla julkkiksilla on joku trans-lapsi koko ajan esillä. Nykymaailman glitter-käsilaukkukoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Ellen itse ottanut Iltalehteen yhteyttä ja kertonut? Vai onko iltalehti ottanut itse jutun hänen instasta?
Ellen J pitää podcastia,( en tiedä mitä muita sometilejä), mutta tuosta podcastista iltapäivälehdet varmaan poimineet, koska podcastit ovat julkisia kanavia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e8e83df3-f2ff-4d60-9e05-0ac2d6…
Lapselle ei sallita mitään yhksityisyyttä. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tapetaan lapsia höyrymopilla, ja tukehduttamalla kääreisiin. Sit täällä kehdataan haukkua ihmisiä jotka ovat käyneet läpi tiukat adoptioseulat!
Nämäkö ovat vaihtoehdot lapselle Suomessa?
Joko tapetaan höyry mopolla tai tukehdutetaan? Ja orpopojan pitäisi olla kiitollinen, että vain nolataan julkisesti?
Melko oudoissa piireissä liikut.
Sulla taitaa olla höyry mopo aivojen tilalla!🤭 Mistä noita höyry mopoja voi ostaa? Toimivatko kuin höyryveturi, tai höyrylaiva?🤭
Olen eri kirjoittaja, mutta kun et osannut perustella asiaasi, rupesit sitten herjaamaan.
Adoptiolapsi on aina erityislapsi ja siksi hän tarvitsee erityistä suojelua. Lapsen vetäminen julkisuuteen ei ole suojelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa teidän arvostelijoiden on käsittää, että koska hänestä on viimeinkin tullut äiti, hän haluaa kertoa onnestaan koko maailmalle. Keskittyisitte ilkeämielisyyden sijasta siihen, kuinka ihanan kodin ja rakastavat vanhemmat pieni poika on saanut. 🤗
Kuinka vaikea sinun on käsittää, että tuo julkisuus on Ellenille bisnestä. Ja se on minusta ok, voi tehdä ohjelmia aikuisista, mutta ei mitään lapseen liittyvää.
Samaa mieltä, mut onko kukaan miettinyt sen supernanny-ohjelmassa olevien perheiden lasten yksityisyyttä? Siinä kuitenkin tuodaan julkisuuteen lasten ongelmat ja käytöshäiriöt. Vähänkö niitä raukkoja kiusataan siitä myöhemmin. Pitäs jonkun tehä joku valitus siitä ohjelmasta tai suoraan Penttalasta. Luulis että lastensuojelun ammattilainen osaisi miettiä asiaa lasten yksityisyyden kannalta. Mut ei koska raha.
aaron kavereiden vanhemmat kolmikymppisiä sale kohta 80