Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelupaikassa

Vierailija
17.09.2008 |

Miten kertoa..

että lankaosa vaihdetaan joka huoneen jälkeen. Eli ei samalla lankaosalla jokaista huonetta joita 6 ja pitkää käytävää lopuksi.

Eli ensin aloitetaan huoneesta 1 ja edetään huoneeseen 6. Välissä käydään yhdessä vessassa samalla lankaosalla. Ja lopuksi käytävä. Kun mennään ekaan huoneeseen lankaosa on kuiva siihen suihkaus pölynsidonta ainetta. ja sen jälkeen ulkona enimpiä pölyjä huljutetaan pois. Ja arvatkaa miten PASKAINEN lankaosa on loppuhuoneissa.

Olen kertonut uusista menetelmistä kuten vedetön siivous jne. Mutta kun kuulemma ilman vettä ei voi siivota. olen ollut vasta 2 päivää työharjoittelussa ja jo oksettaa kun viikko jäljellä vielä. Teen oppimiani uusia juttuja kyllä.

Lankaosia ei hirveän paljon paikassa ole, kun ei kovin iso paikka ole. Mutta pesukonekkin löytyy. Koulutusta kyseisen paikan siivoojalla ei ole ja sen huomaa.

Samalla siivouspyyhkeellä pyyhittiin joka huoneen oven pielet ja pöydät. Välillä kastoi veteen jota vei mukanaan. Ja yksi ainoa liinak käytössä.

Olen opiskellut jo ½ vuotta joten en ihan vasta alkaja ole ja jotain jo oppinut koulussa ja monissa eri työharjoittelupaikoissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla