miksi jotkut ovat katkeria toisten koulutuksesta tai ammatista?
Miksi jotkut ovat niin katkeria, jos joku on vaikkapa lääkäri, professori tai johtaja. Onko se sitä, että on itse tavoiteltu niitä, muttei olla onnistuttu vai jotain muuta?
Kommentit (42)
Ne on kateellisia. Saattavat olla ihmisinä hyvin katkeria.
Aivan erityinen issue tästä tulee, jos se kadehdittava on tohtori tms.
Aika monet kuvittelee, että se kaikki on jotenkin vain saatu valmiina. Vaikka todellisuudessa sen eteen on tehty ihan älyttömästi töitä. On hyvin hyvin harvinaista, että pääsee hyvään asemaan vaan käsiään heiluttelemalla. Ja vaikka menestys vaatii aina myös ripauksen hyvää tuuria, enemmän se vaatii ihan raakaa työtä.
Jaa peruskoulun käyneet incelit vai?
Ne ei ole päästään terveitä. Niin.
Miksi eronneet miehet kiskoo viinaa ja eronneet naiset kukoistaa?
Miksei kuu näy koko ajan kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se ole joku alemmuuskompleksi monella. Oltu keskinkertaisia koulussa.
Minä olin tarkkailuluokan priimus.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet kuvittelee, että se kaikki on jotenkin vain saatu valmiina. Vaikka todellisuudessa sen eteen on tehty ihan älyttömästi töitä. On hyvin hyvin harvinaista, että pääsee hyvään asemaan vaan käsiään heiluttelemalla. Ja vaikka menestys vaatii aina myös ripauksen hyvää tuuria, enemmän se vaatii ihan raakaa työtä.
Yleensä noi kateelliset itkijät ei ole ikinä jaksanut tehdä mitään. Ne on käynyt koulut olemalla paikalla jne.
Minkä väristä maito on ilman kaakaota?
Entä kun siihen lisää kaakaota?
Ihmisyyteen kuuluu tuntea katkeruutta milloin mistäkin. Useimmiten se liittyy rahaan tai yhteiskunnalliseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan kukoistaa. Rauhoitutaas nyt taas pikkasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se ole joku alemmuuskompleksi monella. Oltu keskinkertaisia koulussa.
Minä olin tarkkailuluokan priimus.
I'll be watching you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan kukoistaa. Rauhoitutaas nyt taas pikkasen.
Todista etten kukoista, pömppömasumies
Missä opiskellaan johtajaksi? Olen kuullut vain ettei sellaiseksi vaan mennä suoraan valmistumisesta ökypalkkojen ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisyyteen kuuluu tuntea katkeruutta milloin mistäkin. Useimmiten se liittyy rahaan tai yhteiskunnalliseen asemaan.
Ei kuulu. Sehän on alemmuudentuntoon liittyvää häpeää käännettynä aggressioksi.
Miksi sinä häpeät itseäsi ja kärttyilet?
Oletko incel vai eronnut mies?
Suomi on täynnä vainoharhaista porukkaa.
En ole huomannut kuin satunnaisilla ihmisillä, hekin ovat itse korkeakoulutettuja, akateemisia. Itse peruskoulun penkiltä yrittäjäksi, sitä vasta kadehditaankin, kuinka voi siivoja tienata enemmän kuin maisteri. Siinähän ihmettelevät.
Vierailija kirjoitti:
Missä opiskellaan johtajaksi? Olen kuullut vain ettei sellaiseksi vaan mennä suoraan valmistumisesta ökypalkkojen ääreen.
Hallintotiede. Yliopistossa. Siellä koulutetaan johtajia.