Biisejä, joiden sanoista ei saa selvää
Mitä tulee mieleen?
Minulle tulevat mieleen ainakin:
The Clash: Rock the Casbah
Nirvana: Smells Like Teen Spirit
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
kaiken takana on nainen niin nelimenomainen . Mitä hemmettiä Matti & Teppo oikein laulaa??
Niin meni meno meno maineen, luulisin. Pitkään kyllä luulin, että niin meni meno maineen (eli hankalasti sanottuna: maine meni) vai meniköhän siinä sittenkin maineen? Menon takana on rakkaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaiken takana on nainen niin nelimenomainen . Mitä hemmettiä Matti & Teppo oikein laulaa??
Niin meni meno meno maineen, luulisin. Pitkään kyllä luulin, että niin meni meno maineen (eli hankalasti sanottuna: maine meni) vai meniköhän siinä sittenkin maineen? Menon takana on rakkaus...
Ei hemmetti mitä puutaheinää kirjoitin. (tai puhelin "korjaili") Luulisin siis, että niin meni meno mainen!
Vierailija kirjoitti:
Haloo helsingin kuussa tuulee kappaleessa lauletaan; sinä ja minä niin elävinä pystymme kuulemaan... Tuo "niin elävinä" kohta vaati useamman kuuntelukerran, ennen kuin tajus.
Samoin Jos mun pokka pettää. Kai Elli laulaa että tulin alaovelle mutta en voi olla kuulematta että tulin alaoveen.
Vierailija kirjoitti:
kaapin takana on nainen, nimenomaan nelinkontin
Pete Parkkonen Hesburgerin mainoksessa. En saa mitään selvää siitä laulusta. Mitä siinä lauletaan?
Joskus vasta cover version kuuleminen aukaisee biisin ja tajuaa, mitä siinä edes lauletaan ja tajuaa sen laulun viestinkin ihan eri tavalla.
Joskus coverit on parempia kuin alkuperäiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne laula, että: "niin erinomainen"
Kirkossa kun lauletaan virsiä, niin tuskin saisi mitään selvää, jos ei voisi luntata virsikirjasta, kun ihmiset ölisee ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ruotsinkieliset biisit.
Yksi poikkeus on
Äää yyy armoo:
Nää yöt ei anna armoo Ja ilman sua ei oo mulla henkee eikä elämää
Nää yöt ei anna armoo ja huomista ei oo na-na-nahkeen aamun värinää