Seisomalauta vai tuplarattaat, ikäeroksi tulee 2v2kk
Kommentit (11)
Onko teillä autoa? Pitkä matka puistoon, kauppaan? Turvalliset kävelytiet vai maantien laitaa? Reissaatko lasten kanssa päiväsaikaan eli tarvitseeko esikoinen nukkua päiväunia reissussa?
Mieti tällaisia juttuja.
että sen puoleen olin ajatellut seisomalautaa, mutta mietin että käyköhän niin että kun vauva on rattaissa niin isompikin haluaa kyytiin?
ap
Että enpä usko että tulee jatkossakaan nukkumaan. LÄhinnä käytämme rattaita kun käymme puistossa tai kaupassa.
tuplat vaikea liikkua ei mahdu kaikista ovista jne
eikä tullut mieleenkään hankkia tuplia! ovat tosi hankalat!
arkena riittää s-lauta. me liikutaan paljon kävellen ja busseilla, eihän tuplien kanssa mahtuis edes bussiin, jos on toisetkin vaunut
ja osta sen verran kapeammat, jos tuntuu ettei mahdu ovista. Niitäkin on
Poikamme ontodella innokas kävelijä emmekä nytkään ole käyttäneet rattaita kuin kaupunkireissuilla. Puistoon yms siis kävelee itse. Ja ystäväperheessämme on sama ikäero lapsilla ja he ainakin totuttivat esikoisen seisomalautaan tosi hauskasti antaen lapsen harjoitella jo ennen vauvan tuloa. Oli niin polleaa, että hän saa mennä sellaisella laudalla. Ei ollut ongelmia sen jälkeen.
Olen jäänyt joskus pysäkille tavallisilla vaunuilla, kun kyydissä on ollut ennestään tuplarattaat.
Toisaalta en ole kulkenut esikoisenkaan kanssa busseilla että tuskin nyt yhtäkkiä alkaisin käyttämään niitä. Että sen puoleen on aika sama että onko epäkäytännölliset bussissa..
ikäero 1v 9 kk