Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin haluaisitte lapsenne syntyvän?

Vierailija
13.03.2007 |

Tiedän, että lapsia ei tehdä vaan saadaan. Mutta jos leikitään, että saisitte itse valita, milloin tahtoisitte lapsenne syntyvän, minkä kuukauden valitsisitte? Perustelut?

Tammikuu - kiva saada myöhemmin ajokortti alkuvuodesta ja ensimmäisen vuoden aikana kasvaa kesään mennessä hieman isommaksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkuvuodesta syntynyt ja se on ollut kivaa.

Muistan myös kuinka kivaa oli täyttää 18 alkuvuodesta :P

Loppujen lopuksi ei tietenkään väliä, mutta kuitenkin..

Vierailija
2/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalis-huhtikuu hyvät. Kesä huono koska kaverit eivät ennätä synttäreille. Marras-joulukuu myös huono, ei ehkä kypsä kouluun muttei myöskään saa lykkäystä. Omat syntyny maalis/huhti/elo ja 2x marraskuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ja kakkonen ovat syntyneet loppuvuodesta. Vaikka olen toki onnellinen että ovat ylipäätään syntyneet, huonoja puolia loppuvuodesta syntymisessä on yllin kyllin..

Nyt on tulossa huhtikuun vauva, eikä parempaa ajoitusta voisi olla:

- kelit ovat todennäköisesti jo niin lämpimät että vauvan kanssa pääsee heti ulkoilemaan

- yöt alkavat kesää kohti olla valoisia = helpompi jaksaa yöheräilyjä

- keskikesällä vauva ei enää ole ihan vastasyntynyt mutta kuitenkin helpossa matkusteluiässä

- ei tule olemaan luokkansa nuorimpia ja viettää synttäreitään muuhun kuin loma-aikaan

- mieheni matkustaa työnsä takia runsaasti marras-maaliskuussa, muun ajan vuodesta on pääosin kotosalla. Eli juuri sopivasti tämän tulevan pikkuvauva-ajan :)

Vierailija
4/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaloista! Mikä hyvää/huonoa?

Vierailija
5/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset syntyneet touko- ja kesäkuussa. Toki nämäkin kuukaudet ihan hyviä syntyä (varsinkin toukokuu),mutta siinä vaan se kesä menee vähän niinkuin " ohi" pienen vauvan kanssa, kun ei oikein voi mitään tehdä..

Vierailija
6/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He aistivat enemmän kuin toiset ja ovat pehmeitä!

Vierailija
7/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaatkin ovat ihan viehkoja, omaavat hyvän itsetunnon luonnostaan!

Vierailija
8/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen härkä, ja kärsin laiskuudesta, saamattomuudesta ja kunnianhimottomuudesta...

Vierailija
9/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu oli ihan hyvä kuukausi, mutta kesähelteet eivät olleet kivoja parikuukautisen kanssa. Seuraava tulee elokuussa. Maalis-huhtikuu voisi olla hyvä ajankohta joskus tulevaisuudessa vielä.. ;)

Vierailija
10/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä syyskuussa, huhtikuussa, kesäkuussa ja lokakuussa syntyneet. Kesäkuisen kanssa oli helppo, kun pääsi heti ulos. Huhtikuussa oli ihanat keväiset ilmat. Lokakuussa kaunis ruska, kun tultiin kotiin. Aluks ajattelin, että kuin pimeitä ja pitkiä öitä loppusyksystä on mutta ihan kivasti meni. Eli meiän perheessä on leijona+härkä sekä neitsyt, oinas, rapu ja vaaka.

Vierailija
11/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on yöt pimeämpiä ja kokemukseni mukaan vauvan on helpompi sopeutua oikeaan unirytmiin (=yöllä nukutaan). Sitä ajatellen olisi tietenkin vielä parempi vaikka marraskuu, mutta kieltämättä olisi ikävä olla se luokan nuorin. Lokakuu ehkä vielä menettelisi. Itsekin olen syntynyt silloin, enkä kyllä muista surkutelleeni sitä missään vaiheessa.

Vierailija
12/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on syyskuun ja marraskuun lapset.

Kevätvauva olisi ihana, ihan sen vuoksi että olisi mukava olla raskaana keväällä, kun luonto herää ja kesä tekee tuloaan. Saada vauva valoisimpaan ja minun mielestäni mukavimpaan vuodenaikaan!

Vierailija
13/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv39 on nyt ja olen niiiiiiin kyllästynyt. esikoinen tammikuussa syntynyt.

Vierailija
14/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä meidän marraskuun (loppukuusta syntynyt) ymmärtänyt yhtään, että yöllä nukutaan....sen paremmin kuin sitä, että päivälläkin voisi nukkua. Minun kokemukseni mukaan vuodenajalla ei ole vauvan nukkumisen kannalta merkitystä.

19

Vierailija
15/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valita saisi, niin huhtikuunalun vauva tänne kiitos (ensi vuodelle vaikka).

Vierailija
16/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuussa, mutta jos valita voisi niin tammi-helmikuussa.

Raskausajan valaskuukaudet osuisivat kylmälle vuoden ajalle. Ja ne ensimmäiset hieman hankalat vauvakuukaudet kuluisivat yhtä aikaa talven kanssa. Kesään mennessä olisi itse jo fyysisesti hyvässä kunnossa ja vauvanhoito hanskassa, niin että siitä kesästä pystyisi kunnolla nauttimaan.

Vierailija
17/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on syntyneet marras- ja maaliskuussa ja molemmissa on hyvät puolensa, kuten kaikissa vuodenajoissa. Kaikki vauvat saavat kuitenkin osansa niin kesän helteistä kuin talven pakkasista ja pukemisista, jos ajatellaan että vauva-aika kestää vuoden. Alkuvuoden lapset ovat tietysti siinä mielessä hyvässä asemassa että ovat keskimäärin kehittyneempiä ja taitavampia kuin muut samanikäiset, kerhoissa ja kouluissa ym. ja tästä seuraa positiivisia onnistumisen kokemuksia mitkä voivat vahvistaa itsetuntoa.

Vierailija
18/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuopus syntyi viime huhtikuussa.

Oli ihanaa kun kesä teki tuloaan, ihanat ilmat (pääsi nopeasti ulos), itsekkin olin energiaa täynnä jne..

Suosittelen siis yrittämään vauvan tilausta kevääksi!

Vierailija
19/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis on kolme lasta. Jos vielä neljäs tehtäisiin niin se yritettäisiin ajoittaa huhti-toukokuulle.

Vierailija
20/20 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällähetkellä mulla kaks tyttöä jotka syntynyt loppuvuodesta ja en jaksais kesällä olla isolla mahalla...hikoilee jo muutenkin jos on kuumaa..ja olis ihana olla pienen vauvan kanssa kesällä...kantaa kantoliinassa ym..meillä nyt ollut vauva-ajat kovimmilla pakkasilla ja reppanat täytyny pukea kauhean paksusti. (vielä kun asunnossa vetää niin ei voi pitää kovin pientä lattiallakaan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan