Onko noloa jos nainen on pidempi kuin mies?
Olen itse siis 175cm jq naiseni on sentin pidempi eli 176
Kommentit (34)
Onhan se epäsuhtaista. Jopa samanpituinen pari näyttää vähän siltä, että on otettu nyt vaan joku kun ei ole muuta löytynyt.
Miehen ollessa lyhyempi naista, voi mies hankkia puujalat niin asia korjaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epäsuhtaista. Jopa samanpituinen pari näyttää vähän siltä, että on otettu nyt vaan joku kun ei ole muuta löytynyt.
Hohhohhooo, hehe. Taidat olla joku setelitukkojen tuijottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhohhooo, hehe. Taidat olla joku setelitukkojen tuijottaja.
Taidat olla pieni mies. Et kelpaisi vaikka olisi setelitukkoja taskut pullollaan.
Lyhyet miehet ovat vaan aina koomisen näköisiä ja niillä on lähestulkoon aina huono itsetunto ja hitonmoinen pätemisen, uhoamisen ja näyttämisen tarve, mikä on tosi raskasta katseltavaa ja kuunneltavaa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, sehän on eroottista.
"Tissimiehille" varmaan kätevää, mutta muuten siinä ei mitään eroottista ole.
Isäukko oli tanssileijona ja lavatansseissa kävi paljon. Kertoi kuinka haki päätä pidempää naista tanssimaan ja siinä kun menivät humppaa noin isän pää oli naisen rintojenvälissä. Kehui kuinka oli mahtava ilta 👍
Ei se noloa ole, mutta ei kyllä kovin hottiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin pariskunnan jossa nainen oli miestään päätä pidempi. Kyllä oli noloa. Aina osui silmään kun pari ulkoili. Nyt mies kuollut.
Miten se sinusta oli noloa, jos heitä ei haitannut?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa pareista, joissa mies on pitempi näyttää siltä, ettei ole kuita saatu. Olet todennäköisesti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se noloa ole, mutta ei kyllä kovin hottiakaan.
Valtaosa suomalaisista pareista on vähemmän hottia.
Ei ole noloa. Pitkät naiset on upeita. Itse olen mallia "Tanhupallo", jota ei miehet perään katsele.
Ei ole. Noloa. Jos miehen itsetunto kestää. Jos nainen on missimitoissa niin voi olla paljonkin pidempi. Missinainen on kuin heinänkorsi.
Ei ole noloa, miksi olisi? Itse en tietenkään torjuisi pituuden perusteella.
Tanssiessa ehkä aluksi outoa jos ei ole kokemusta itseään selvästi pidemmistä. Meidän kurssillamme onneksi oli yksi itseäni melkein päätä pidempi nainen. Näin 180-senttisellekin se oli hyvää harjoitusta kädenalituksissa.
M60