Onko noloa jos nainen on pidempi kuin mies?
Olen itse siis 175cm jq naiseni on sentin pidempi eli 176
Kommentit (34)
Korkokengillä se on sitten todella paljon pidempi.
Kevään ja kesän juhlakausi on alkamassa.
Tosi noloa. Kannattaa hankkia chunky bootsit ettei kaikki tajua. Ja naiselle jotkut lättäkengät, esim. paljasjalkakengät.
Noin voitte ehkä välttää yleisen häpeän! Ehkä. Mihinkään uimarannalle tai muualle ei kannata yhdessä mennä, jos joutuisit olemaan ilman kenkiä.
Ei ole noloa. Ehkä vain noloa, että itse en siihen pystyisi. n165cm.
Ei haittais mua jos nainen pidempi. Ite 182cm
190cm amatsonityttöystävä olis kiva juttu! Ei haittaisi yhtään 😅
M183cm
Ei. Mitä merkitystä tuollaisella on?
Pitkät naiset ovat tyylikkäitä.
N 159 cm
No ei noloa, mutta ehkä ärsyttävää. Eksäni oli minua 1,5 senttiä lyhempi, ja se haittasi minua, ei häntä.
Osta piilokorot niin ei tarvii hävetä.
Minä mies olen hiukset pystyssä noin 166cm kumppanini on yli 5 cm pidempi mutta hoikempi kuin minä. Mitä noloa tässä on? - Toki arkielämän havainnot osoittavayat. että useammin pituusero on toisinpäin mutta mitä sitten.
Tunsin pariskunnan jossa nainen oli miestään päätä pidempi. Kyllä oli noloa. Aina osui silmään kun pari ulkoili. Nyt mies kuollut.
Miksi tuo olisi noloa? Mies on saanut pokattua itseään pitemmän naisen, siihen ei kaikki pysty.
Maailma on outo. Joskus nainen on vaan pidempi? Ei sovi kaikille, joillekin toimii?
Nolous on harhaa.
Ja aloitus on taas sen naisen joka jankkaa samaa eikä ole kasvanut hiekkalaatikosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin pariskunnan jossa nainen oli miestään päätä pidempi. Kyllä oli noloa. Aina osui silmään kun pari ulkoili. Nyt mies kuollut.
Noloa on vain oma rajoittuneisuutesi ja ehkä hieman alkukantainen ja tiedostamaton odotuksesi ellei präti vaatimuskesi, että miehen tulsii olla suhteessa kookkampi, - On totta, että monessa pariuhteessa varmasti mies on kookkampi mutta se kertonee vain siitä, että tällaiset asiat muuttunevat hitaasti verrattuan vaikka siihen kuinka lyhyessä ajassa nuorempien ikäluokkien naisista on tullut koulutetumpia ja keskimäärin terveempiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, sehän on eroottista.
"Tissimiehille" varmaan kätevää, mutta muuten siinä ei mitään eroottista ole.
On noloa.