Typerien culottes-housujen tyrkytysn keski-ikäisille?
Miksi vielä on kaupoissa näitä typeriä culottes housuja ja miksi niitä tyrkytetään varsinkin keski-ikäisille? Heillähän on jaloissa ruma kuiva iho joka näyttää kynityltä kannalta. Kylmäkin niissä tulee. Lopettakaa jo niiden myynti. Vai onko ne taas jotain ylijäämää joka raahataan tänne perähikiälle kun ei muualle ole kelvannut. Eipä niitä näy enää katukuvassakaan joten uskokaa jo ettei ketään kiinnosta!
Kommentit (32)
Aivan järkyttävän kamalat housut. Eivät ole mitenkään monikäyttöiset, vaan nimenomaan sarjassa käytä kerran ja osta heti toisenlaiset, joita voi käyttää. Marketitkin myyvät näitä - tai ainakin tyrkyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Culottes-housut ovat nyt jotain ihan muuta. 7/8 pituiset eli juuri ja juuri nilkan paljaaksi jättävät ylhäältä alas asti leveälahkeiset housut.
Ei vaan culottes ovat ne leveät puolisääreen loppuvat, lähes kuin pitkät shortsit, aivan hirveät.
Caprit, culottes-housut, "high water" -housut... onhan näitä termejä. Capreihin sorrun välillä, mutta onneksi on pitkät kintut. Semmoiset leveät ja laatikkomaiset (culottes?) vajaamittaiset housut taas eivät imartele ketään, mielestäni ne lihottavat optisesti kaikkia vartalotyyppejä.
Ja se on kumma että miehille eikä teineille ei kukaan tyrkytä näitä pellehousuja/samaa elttaantunutta muotia vuodesta toiseen. Miehille on tarjolla klassisen tyylikkäitä vaatteita ja teineille kivoja värikkäitä trendejä. Mutta keski ikäisille naisille myydään kaikkia monietnisiä päättömyyksiä kuten kiinalaisia culotteshousuja joissa näyttää joltain 1800-luvun huutolaispojalta ja intialaisia tunikoita ja sitä pillun/ bakteerin näköistä pashminakuosia. T: aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ja se on kumma että miehille eikä teineille ei kukaan tyrkytä näitä pellehousuja/samaa elttaantunutta muotia vuodesta toiseen. Miehille on tarjolla klassisen tyylikkäitä vaatteita ja teineille kivoja värikkäitä trendejä. Mutta keski ikäisille naisille myydään kaikkia monietnisiä päättömyyksiä kuten kiinalaisia culotteshousuja joissa näyttää joltain 1800-luvun huutolaispojalta ja intialaisia tunikoita ja sitä pillun/ bakteerin näköistä pashminakuosia. T: aloittaja.
Älä nyt..... mä oon juuri alkanut lämmetä uudelleen paisley-kuosille... viimeksi kasari-ysärillä :DDDDDDD.
Cul= perse. Mitkä nää on suomeksi? Perseelliset housut? Persiöt?😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka tyrkyttää?
Keski- ikäisten naisten kaupoissa on myynnissä useampaa mallia culotteseja, mallista joka muuten, normaalipituisena olisi hyvän näköinen ja joka on parempaa materiaalia kuin normaalipituiset polyesterihousut=kaupat tyrkyttää.
Kuka käskee hankkimaan vaatteensa keski-ikäisille tarkoitetuista myymälöistä? Sen puoleen culottes-housut ovat oikein ihania ja tyylikkäitä, jos ne on puettu muuten tyylikkään asun kanssa. Esim aasialaiset käyttävät niitä perinteisesti ja olivat muotia silloin, kun ihmiset pukeutuivat kauniisti ja huolitellusti, eli ennen 1970-lukua. Niillä saa kivan vintage-lookin.
Saisiko jonkun kuvan tästä?
Jaahans, ja miten oli sen psykoosilääkityksen kanssa? Onko resepti voimassa ja lääkkeet otettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muka tyrkyttää?
Keski- ikäisten naisten kaupoissa on myynnissä useampaa mallia culotteseja, mallista joka muuten, normaalipituisena olisi hyvän näköinen ja joka on parempaa materiaalia kuin normaalipituiset polyesterihousut=kaupat tyrkyttää.
Kuka käskee hankkimaan vaatteensa keski-ikäisille tarkoitetuista myymälöistä? Sen puoleen culottes-housut ovat oikein ihania ja tyylikkäitä, jos ne on puettu muuten tyylikkään asun kanssa. Esim aasialaiset käyttävät niitä perinteisesti ja olivat muotia silloin, kun ihmiset pukeutuivat kauniisti ja huolitellusti, eli ennen 1970-lukua. Niillä saa kivan vintage-lookin.
Saisiko jonkun kuvan tästä?
Ehkä niitä kutsuttiin silloin housuhameeksi, kun alettiin liukua hameesta pikkuhiljaa housujen käyttöön naisten muodissa. Ja helmat/lahkeet lyhenivät hiljalleen.
Mä täytän kesällä 46 eikä mulla kyllä ole kuiva, ruma ja kanalta näyttävä iho. Mä osaan rasvata jalkojani. Ilman googlettamista en kyllä tiennyt mitkä on culottes-housut. Kuvien perusteella sellaiset housut joita mä en jalkaani laita koska ei ole mun makuun. Mä puen päälleni mitä mä itse haluan ja mulle on ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Mua ei myöskään kiinnosta muiden pukeutumiset.
N45
Lihaville ja paksupohkeisille eivät culottes housut kyllä sovi. Normaaleilla ja hoikilla kauniit.
On kyllä yksi vaikeimpia housumalleja saada toimimaan. Mutta jos ulkonäöllä on vähemmän väliä kuin käyttömukavuudella kesällä, niin toimii varmaan oikein hyvin.