Neuvoja kaivataan Relatippojen suhteen
Heips.
Kyselen vaan, että miten relatippoja annetaan ja milloin. Siis ennen ruokaa vai ruuan jälkeen? Saako käyttää yhtäaikaa Disflatylin kanssa? Annetaanko tipat aamulla vai illalla? Kannattaako vauvan mahaa totuttaa ensin pienellä annoksella vai suoraan 5 tippaa? Saako 1½ kk:lle antaa?
T Makari ja Ilari 6½vkoa
Kommentit (6)
kannattaa antaa ensin vaikka 1 tippa kerrallaan. Annoin suoraan 5 tippaa (tyhmä) ja vauva sai kauheat vatsan väänteet ja kauhean hajuisia pieruja!
Annoimme aina aamulla lusikalla. Sekoitin tipat tippaan äidinmaitoa.
En muista annoimmeko vähitellen vai suoraan viisi tippaa....
Tuosta en tiedä saako antaa yhtäaikaa sen toisen kanssa mistä mainitsit, emme ole ko. tuotetta käyttäneet.
sekä Rela-tippoja että disflatyliä. ei niissä ole mitää esteitä. Ja annettii suoraan 5 tippaa/päivä, enempää ei saa antaa. Kantsii alussa joo sekoittaa tippaan äidinmaitoa/vastiketta (menee paremmin alas;)
Meidän 1kk poika sai mahavaivoja Rela-tipoista!! onneksi tajuttiin nopeesti lopettaa niiden antaminen ja mahavaivat loppuivat siihen..
Eli kannattaa seurailla sopivatko teidän muksulle.
tikru
että nuo relat on öljypohjaisia ja niistä voi tulla enempi masun väänteitä, kanattaa siis seurailla onko niistä apua vai masu vaivoihin.
Kyselen vaan, että miten relatippoja annetaan ja milloin. Siis ennen ruokaa vai ruuan jälkeen? Saako käyttää yhtäaikaa Disflatylin kanssa? Annetaanko tipat aamulla vai illalla? Kannattaako vauvan mahaa totuttaa ensin pienellä annoksella vai suoraan 5 tippaa? Saako 1½ kk:lle antaa?
Aamulla kannattaa antaa, itse olen antanut ennen ruokaa. Saa mielestäni käyttää yhtä aikaa Disflatylin kanssa (korjatkaa jos olen väärässä!). Kannattaa varmaan totuttaa ensin pienemmällä annoksella. Saa antaa 1½ kk:lle (meillä aloitettiin 2vkon iässä).