Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan parisuhteeseen vasta kun loydän täydellisen miehen

Vierailija
30.03.2025 |

Jonka mielestä myös minä olen täydellinen. Kuinka todennäköistä on törmätä tällaiseen mieheen? Ja mieluusti ilman deittiäppejä tai muuta keinotekoista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää onnea etsintään. Kissatalot on täynnä.

Vierailija
2/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, ei edes miestä.

tulet sen huomaamaan, kun vähän kasvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, joten olen alkanut suunnitella elämääni ilman parisuhdetta. Niin ihanaa kuin tuollainen olisikin niin meikä mandoliini ei moiseen enää usko. Takana ero yli 20 vuoden liitosta ja sen jälkeen suhdeviritelmä, jossa taisin rikkoa itseni lopullisesti.

Vierailija
4/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miköä tosielle täydellista voi olla enemmän ja vähemmän epätäydellistä jollekin tosielle, joten kysymykseesi on mahdotonta vastata. Myös omat mieltymykset ja halut saattavat oman kasvun ja ymmärryksen myötä muuttua. Esimerkiksi minä itse kaljuuntuneena miehenä en edelleenkään kelpaisi pelkästään kaljuuntumsieni vuoksi parsiuhteeseen joidenkin naisten kansssa, joille (miehen) kaljuuntumien on jotain ylitsepääsemättömän vastenmeielstö ja kuvottavaa.. 

Mutta osa naisista on ajatellut kaljuuntuneesta  parisuhdekumppanina eritavoin 17 vuotiaana kuin vaikka 37 vuotiaana. - Vastaavalla tavoin itsessänikin on tapahtunut muutosta,

Jos parikymppisenä kaljuuntumiseni oli sietämätöntä ja hyvin vastenmielstä, niin nykyään koen, oppineeni elämään sen kanssa, että osa meistä, kuten minä kaljuuntuu, eikäs e ole maailman loppu ei edes oman elämäni loppu. - Mieluummin olen kalju kuin kelju.

Jos joku ei halua parisuhteeseen kanssani siksi, että olen kalju, niin mitä sitten? - En minäkään välttämättä haluaisi parisuhteeseen kumppanin kanssa, jolle parisuhdekumppanissa merkittävintä tai merkittävimpien piirteiden joukossa on se, onko hän kaljuuntunut vai ei. 

Vierailija
5/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alan parisuhteeseen vasta kun loydän täydellisen miehen."

Suosittelen valitsemaan kumppaniksi ihmisen kuka ruokkii sielua. 

Täydellisiä ei ole, mutta sanotaanko sopivin. 

Vierailija
6/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli täydellinen kommentti ylempänä, jossa puhuttiin sopivimmasta. Se on juuri näin. Kenenkään kanssa ei suhde ole vörtti jos ei kumppani ole sopiva. Silloin se ei tunnu kyntöpellon ajolta eikä oman itsen kutistamiselta, saati yliyrittämisen pakolta. Silloin ei myöskään ole pas kankaan väliä onko joku kalju vai 150 senttinen. Se sinulle sopiva ei tule mistään mittatilaustyönä, vaan sellaisen kohtaa jos on onnekas. Kaikki ei kohtaa joten yksin olemisesta kannattaa oppia nauttimaan, edes kontrastina niihin surkeisiin suhteisiin. Mikään ei ole kamalampaa kuin olla surkeana ja ahdistuneena huonossa suhteessa. Yksin ollessa kukaan ei voi pilata sun fiilistä. Ainoastaan se sopiva voi lisätä sitä onnen tunnetta. 

7/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se löytäminen mahdollista, mutta saaminen onkin sitten toinen juttu 😅

Vierailija
8/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ruveta seksisuhteeseen miehen kanssa kun löytyy täydellinen. Mutta en kyllä jaksa miestä noin muuten. Huonoja kokemuksia ovat kuin roikkuvaisia ja riippuvaisia pikkulapsia.

Vierailija
9/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miköä tosielle täydellista voi olla enemmän ja vähemmän epätäydellistä jollekin tosielle, joten kysymykseesi on mahdotonta vastata. Myös omat mieltymykset ja halut saattavat oman kasvun ja ymmärryksen myötä muuttua. Esimerkiksi minä itse kaljuuntuneena miehenä en edelleenkään kelpaisi pelkästään kaljuuntumsieni vuoksi parsiuhteeseen joidenkin naisten kansssa, joille (miehen) kaljuuntumien on jotain ylitsepääsemättömän vastenmeielstö ja kuvottavaa.. 

Mutta osa naisista on ajatellut kaljuuntuneesta  parisuhdekumppanina eritavoin 17 vuotiaana kuin vaikka 37 vuotiaana. - Vastaavalla tavoin itsessänikin on tapahtunut muutosta,

Jos parikymppisenä kaljuuntumiseni oli sietämätöntä ja hyvin vastenmielstä, niin nykyään koen, oppineeni elämään sen kanssa, että osa meistä, kuten minä kaljuuntuu, eikäs e ole maailman loppu ei edes oman elämäni loppu. - Mieluummin olen kalju kuin kelju.

Jos joku ei halua parisu

Moni tuntemani nainen on parisuhteessa miehen kanssa, joka on kalju tai ajanut hiuksensa pois.

Hyvännäköinen ja mukava nuori työkaveri on kalju. En oikeasti edes huomannut, ettei hänellä ole hiuksia. Hän pahastui kommentistani, jossa mainitsin jostain kaljusta esiintyjästä. Ei sellaisen jälkeen voi sanoa, etten huomannut kaljuuttasi, koska voisin tahtomattani loukata häntä uudelleen. En huomannut edes sitä, että hänellä on paljon tatuointeja, joista en erityisesti pidä, ne sopivat hänelle. Kuten kaljukin. 

Vierailija
10/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa on yksi täydellinen, mutta siellä ei sitten enää "mennä miehelle".

Jos täydellistä näkyy täällä, niin se on yleensä narsisti saalistusmatkallaan. 

Ota vähävikainen

Vierailija
11/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaassa on yksi täydellinen, mutta siellä ei sitten enää "mennä miehelle".

Jos täydellistä näkyy täällä, niin se on yleensä narsisti saalistusmatkallaan. 

Ota vähävikainen

Aika hurja väite.

Vierailija
12/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alan parisuhteeseen vasta kun loydän täydellisen miehen."

Suosittelen valitsemaan kumppaniksi ihmisen kuka ruokkii sielua. 

Täydellisiä ei ole, mutta sanotaanko sopivin. 

Hyvä neuvo sinulta. Ap:lle neuvoisin keskittymään pelkästään itseensä ja siihen täydellisyyteen mitä hän edustaa.

Vierailija
13/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen muistutus siitä, että näin miehenä pysyn edelleen erossa parisuhtee(i)sta. Kokoajan jokin suhteessa nakertaisi naista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi