Syökö joku ihminen nykyään vielä saunan jälkeen kiuasmakkaraa?
Siis mitä ihmettä? Öö vain kaikki maalaisjuntit käy saunassa ja syö kiuasmakkaraa saunan jälkeen?
Kommentit (28)
Ei koska olen aivopesty citi.immeinen , syön hyttysiä , juon vettä , käyn pesulla vain kerran kuussa , kuljen vain kävellen ja otan kaikki rokotteet moneen kertaan.
Mää muistan tuon lapsuudesta. Oli hyvää, ja ei sitä makkaraa mukulaa kohti ollut kuin joku 5 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Mää muistan tuon lapsuudesta. Oli hyvää, ja ei sitä makkaraa mukulaa kohti ollut kuin joku 5 senttiä.
Mutta oli kyllä jumalaisen hyvää. Joskus sai hörpyt appelssiini jaffa pullosta. Silloin iloittiin pienistä asioista.
En uskalla nykyään syödä kuin vegaanimakkaroita. Sori siitä.
Syön vain 100% lihaa sisältäviä makkaroita. Perinteinen saunamakkara on vihannes.
Vierailija kirjoitti:
On teillä ollut köyhää. 5 senttiä oli lienee isänne vehkeen pituus.
Vierailija kirjoitti:
Syön vain 100% lihaa sisältäviä makkaroita. Perinteinen saunamakkara on vihannes.
Minä en ole koskaan oikein pitänyt erityisen paljon lihaa sisältävistä makkaroista
No kun makkarat on kuraa nykyään. Riistanliha kun viedään makkarakoneeseen niin se on hyvää!
Hankala sitä on ENNEN saunaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanimakkaroita kyllä. Lihamakkaroita ei enää kukaan syö.
https://fi.wikipedia.org/wiki/HK_Sininen_Lenkki
En syö mitään alumiinissa kuumennettua. Sitä liukenee ruokaan ja sieltä aivoihin. Sitten on kiva nauttia Alzheimerista.
Saunominen aiheuttaa pienhiukkaspäästöjä tai lisää sähkönkulutusta. Makkara taasen on epäeettinen ja epäterveellinen ruoka.
Lenkkiä se olla pitää. Semmonen 15 senttinen pätkä ainakin.
Kyllä minäkin oon tehny lapsille iltaisin välillä.
Meidän perheessä 80-luvulla tehtiin silloin tällöin kiuasmakkaraa taloyhtiön saunassa, asuimme kerrostalossa. Sen kanssa oli tomaatti-sipulisalaattia. Tätä muistellessani päässäni alkaa soida Bergeracin tunnusmusiikki. Bergerac tuli lauantai-iltaisin. Oi niitä aikoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vegaanimakkaroita kyllä. Lihamakkaroita ei enää kukaan syö.