Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mainoksissa miehet saa esittää tyhminä?

Vierailija
29.03.2025 |

Nainen on vastavuoroisesti fiksu näissä samoissa mainoksissa.

Mihin tämä nykytila perustuu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa esimerkin tällaisesta mainoksesta. 

Netissä ainakin on mainos, missä läski emäntä huijaa isännän lenkille ja jää itse sohvalle shoppailemaan. Sillä myydään verkkokaupan palveluja lihaville ja laiskoille naisille. Inceleitä harmittaa nyt tämä. 

Vierailija
22/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa esimerkin tällaisesta mainoksesta. 

Yksi on tämä missä mies myy auton, ja nainen taivastelee, että miten tyhmä mies voi olla, kun naisella on molemmissa käsissä ostoskassit ja kotiin pitäisi päästä.

Toinenkin on pyörinyt, vaan nyt ei tule juuri mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset mainokset ovat varmasti naisille suunnattuja. Vaikea kuvitella, että miehille suunnatussa mainoksessa mies esitettäisiin tyhmänä. Ja tietysti sama toisinpäin.

Vierailija
24/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kaupan mainos, jossa mainostetaan ruoan tilaamista kotiin on sellainen. Vaimoa ärsyttää, kun mies esitetään niin tyhmänä. Minulle ihan sama. Jos roolit olisivat toisinpäin, mainos jouduttaisiin hyllyttämään naisjärjestöjen vastarinnan takia.

Vierailija
25/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Aina mies on tossun alla ja nainen käskyttää. Sinkkunaisena ärsyttää tämä asetelma. Parisuhteet saadaan näyttämään epätasa-arvoisilta. Suurin osa mainoksista on todella ala-arvoisia. 

Vierailija
26/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa! Joskus tulee 3 radiomainosta peräkkäin jossa nasenvannokkava nainen ja hömelö ukko sanailee (puolitappelee). Raskas mielikuva suomalaisista ihmisistä ja pariskuntien arjesta syntyy kyllä

Vierailija
27/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mainos, juntit juntteilee, miehet ja naiset.

Vierailija
28/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä matala äo on tutkitusti naisia yleisempää. Nytkö nämä miehet pitää piilottaa kaappiin?

Pilullasiko tutkit?

Vierailija
29/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä matala äo on tutkitusti naisia yleisempää. Nytkö nämä miehet pitää piilottaa kaappiin?

Pilullasiko tutkit?

Kullillako vastasit?

Vierailija
30/30 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pågen-mainos, siinä se Hönö-leipä ja hönö ukko. Todella typerä mainos joka vaan ärsyttää mua. En vaan ymmärrä. Se syökää leipää viittaa varmaan siihen syökää kanaa hokemaan? Verenpaine nousee kun ton näkee. Muita en ole sattunut itse huomioimaan enkä ota aloitukseen sen paremmin kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme