Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelisit, jos kuukausia sitten äkillisesti häipynyt deittinainen ottaisi uudelleen yhteyttä?

Vierailija
29.03.2025 |

Tein älyttömän tyhmän teon, kun suutuin viime vuoden puolella ihan olemattomasta ja laitoin välit poikki erään miehen kanssa. Olen kaivannut häntä lähes joka päivä, mutta en ole uskaltanut ottaa yhteyttä. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole syyllistämässä, kun mies ei oikeastaan tehnyt mitään väärää. Itse vaan aloin epävarmuuksissani sekoilla.

Ap"

Luulen, että tunnistan itseäni (miestä) tuossa. - Tai voin kuvitella, että istelleni kävisi mahd. juuri noin. - Kun ei ole koskaan saanut mahdollisuutta edetä parisuhteeseen kenenkään kanssa, niin varmasti jos sasiin mahdollsiuuden -joka lienee aika pieni todennäköidyys koska oa on osioittanut jo niin kirpaisevaa epäluulosisuutta kun olen avoiemsti kertonut kokemattomuudestani; en oma aloittesesti vaan heidän kysymyksiinsä ex kumppaneiden määrästä. 

Mutta siis voin kuvitella, että pilaisn mahdollsiuutenio joko liiallisella innokkuudeela tai sitten vetäytymällä kuoreeni; koska kukla minsta haluaisi mitään muuta kuin korkeintaan olla kaverin tai ystvävän -jolloin saat arvailla, että oliko noin tai vastaavalla tavalla sanoessaan kohtelias. -  mutta kun ei kukaan ole halunnut tähänkään mennessä, niin miksi tulevaisuudessakaan'

Haluaisin itse löytää ja kohdata ja saada mahdollisuuden mutta ei se riitä kun se -kuten olen kuullut se oikea kemia ja kipinä  on puuttunut. 

Vierailija
22/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran jo häippässyt, niin mistä voin tietää, että kuinka monta päivää viihtyy kanssani jatkossakaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta melkoiset punaliput alkais liehua suutahtelevasta ja sitten taas yhteyttä ottavasta tyypistä. Olen pari tuollaista estänytkin, jotka ensin draamailevat tyhjästä jotain käsittämätöntä ja sitten ilmaantuvat takaisin. Toinen vaihtoehto on, että sinulla oli hyvä syy suuttua, eikä yhteyttä kannata siitä syystä ottaa. Eli kummasta on kyse? Oletko epävakaa sekopää vai lapanen, joka yhtäkkiä onkin valmis hyväksymaan mitä vain?

Olin sekopää ja tuon tapahtuneen jälkeen hakeuduin terapiaan, jossa on edistytty aivan valtavasti.

Ap

Vierailija
24/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
25/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nais ystävä alkoi aikoinaan pohtia suhteen tilaa ja jatkoa sanoin hänelle, että ajattele tarkkaan minut jätetään vain kerran; jos lähdet niin ovi ei enää aukea.

Edelleen sama mielipide. Jos lähdet niin pysy poissa.

Vierailija
26/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa MT-tapaus ei jatkoon.

Vierailija
27/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että nainen ei ole löytänyt parempaakaan ja on tullut katumapäälle.

Riippuisi sitten mielentilasta, että miten kyseisen ajatuksen jälkeen yhteydenottoon reagoisin.

Mun tapauksessa ei ole siitä edes kyse. En ole tässä välissä ollut kenenkään kanssa enkä edes etsinyt ketään.

Ap

Mistäpä mies sen voi varmaksi tietää minkälaisessa pyörityksessä olet taukosi aikana ollut.

Vierailija
28/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausia? Ignooraisin ja laittaisin estoon. Joku kaheli kuitenkin. 

Vierailija
29/29 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vedit tuollaiset kilarit tyhjästä, niin kunnioittaisin itseäni sen verran, että en olisi kanssasi enää tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi