Mielessäni pyörivät kaikki ne kerrat, jolloin olen kuullut miesten kommentteja. "Miksi et sheivaa?" "Sinun pitäisi huolehtia itsestäsi"
Mielessäni pyörivät kaikki ne kerrat, jolloin olen kuullut miesten kommentteja. "Miksi et sheivaa?" "Sinun pitäisi huolehtia itsestäsi enemmän." Minua ahdistaa ajatus siitä, että he inhoavat minua vain siksi, että en vastaa heidän odotuksiaan. En voi muuttaa kehoani niin kuin he haluaisivat, mutta silti tunnen itseni epävarmaksi.
Olen juuri sheivannut alapääni ja takapuskurin, mutta karvani ovat jo alkaneet kasvaa takaisin. Ne ovat paksuja ja tummia, ja vaikka olen yrittänyt kaikkea, mikään ei tunnu auttavan. Kerran ajattelin, että ehkä se on vain osa elämääni, mutta mitä enemmän katson itseäni peilistä, sitä enemmän tunnen, että tämä ei ole normaalia.
Kommentit (46)
Lyllä paljon pahempiakin kommentteja voi ollakun nuo , vsikja voi hieman ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sheivaa, karvat tekevät naisen, pedofiileja kiinostaa posliini
Ei vaan kiinnosta upottaa naamaansa mihinkään majavaan.
Nimenomaan kyllä. Tuoksu ja pöheikkö.
Miehillä myös.
No paljonko sitä rytömajavaasi sitten tarjoilet ympäriinsä?
Huh minkälaisten urpojen kanssa olet ollut. Minulle ei ole kukaan noin kommentoinut. Mies ilahtui, kun kokeilin brassia omasta ideastani (en edes kertonut ennalta), mutta ei ole sitä uudestaan pyytänyt koska tietää asian olevan henkilökohtainen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saat edes mahdollisuutta siihen.😅
Sano ap ukoille, että heti alkaa karvojen ajelu, kun sulle alkaa kasvaa aivot yläpäähän.🤯
Itseäni ainskin on haitannut eniten ne keskustelut, missä on meinannut tulla totaalinen rageeminen miehen puolelta. Ne eivät ole liittyneet tuollaisiin aiheisiin.
Ap on mies ja teeskentelee erittäin surkeasti naista. Joten 0/5
Ap:lla on ongelma mutta se ongelma ei ole kehossa vaan seuran valinnassa.
Luomuna hyvä. Alapään sheivaus tunnetusti altistaa naisen erinäisille terveysongelmille.
M60
Karvasadun tunnistaa sanastosta miehen kirjoittamaksi. "Tämä on epänormaalia", sanoo hän. No niin on. Jotain on pojalla pielessä kun pitää teeskennellä naista.
Outoja vastauksia joillakin.
Ap. kirjoitti:
Ne kerrat, jolloin olen kuullut miesten kommentteja. "Miksi et sheivaa?" "Sinun pitäisi huolehtia itsestäsi enemmän."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas siihen pakottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun ongelma.
Ei sheivaaminen ole itsestään huolehtimista kyllä.
Onko sinulla siis epänormaalin paljon karvaa? Jos, niin sen takana voi olla PCOS ym., kannattaa tutkituttaa.
Kun ei sheivaa iho voi hyvin, eikä tarvitse kärsiä jatkuvasta kutinasta.
Hitto mitä urpoja. Toivottavasti kohtaat jatkossa MIEHIÄ, et sellaisia esittäviä.
M45
karvat ei ole kivoja.näyttääkin likaiselta.posliini on pop.
Hankkisit kuule elämän, niin ei tarvitsisi koko ajan märehtiä menneitä...