Haittaako sinua jos ihmisellä on muuten siisti olemus mutta hampaat vinksin vonksin?
Kiinnitän siis itse huomiota toisten hampaisiin kun itsellä se on suuri suru ettei ole tasaista hammasrivistöä. Mutta nuo muut eivät tunnu olevan moksiskaan! Esim. juuri oli jotain tarkkoja kuvia siitä meikkitaitelija Hulkkosesta niin kiinnittikö kukaan huomiota hänen hampaisiin kuinka epätasaiset ovat? Ja kuitenkin tuollainen julkinen ammatti että kasvoja katsotaan läheltä ja tarkasti?
Niin onko sillä loppujen lopuksi väliä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hampaiston kunto riippuu kuinka moderni ruokavalio on. Metsästäjä-keräilijöillä oli suorat hampaat. Viljan ja muun kypsennetyn ruuan myötä hampaat alkoivat menemään vinksin vonksin. Tuo suoran hammasrivistön ihailu on siis hieman paradoksaalista, sillä sitä esiintyy luonnostaan vain alkuperäisväestöillä. Mitä modernimmin elää, sitä sekopäisemmät hampaat on
Miksi hevosilla on suorat hampaat?
Enemmän haittaa jos hiukset on ohuet lättänät haituvat. Suun voi pitää kiinnikkin. Hiirenhäntää on vaikea piilotella pipon alla koko vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaiston kunto riippuu kuinka moderni ruokavalio on. Metsästäjä-keräilijöillä oli suorat hampaat. Viljan ja muun kypsennetyn ruuan myötä hampaat alkoivat menemään vinksin vonksin. Tuo suoran hammasrivistön ihailu on siis hieman paradoksaalista, sillä sitä esiintyy luonnostaan vain alkuperäisväestöillä. Mitä modernimmin elää, sitä sekopäisemmät hampaat on
Ne syö ruohoa. Ihmiset syö lihaa kanssa. Tyhmähän sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamani viesti kertoi, että lihansyöjillä oli suorat.
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä mitään huomiota, ei kiinnosta. Ihmisillä on hampaat miten on jos on. Amerikkalainen barbienukkeilu on sekopäistä, kaikki pitää olla feikkiä muovia.
Nettikauppa eBay myy silikonisia omien hampaiden päälle laitettavia tekohampaita jos haluaa barbienukkeilla kirkkaanvalkeat hampaat suussa. Ne kiinnitettään kuvasta päätellen ikeniin samalla aineella kuin tekohampaat kiinnitetään suuhun.
Mulla on vinot hampaat. Naiset ei halua seurustella kansani sen takia. Niitä ei voi oikoa ja poistaminen ja uudet hampaat maksaisi 10000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaamani viesti kertoi, että lihansyöjillä oli suorat.
Idiootti.
Jos puhutaan alkuperäisväestöistä ja metsästäjä-keräilijöistä, niin viitataanko silloin hevosiin, kaneihin vai ihmisiin, idiootti?
Jos hampaat on ehjät ja puhtaat niin ei haittaa.
Se haittaa, että on 8 keltaista etuhammasta, röökinhajuinen hengitys ja hampaiden takana mustia tynkiä.
Tai jos näkyviä hampaita puuttuu.
Yök, siitä tunnistaa päihdeongelmaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä on pitkät leuat. Mahtuu hampaat olemaan suorassa.
Ihmisellä on evoluutio vähentämässä hampaita koska leuat on pienentyneet. Johtuneeko siitä, että emme järsi raakaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vinot hampaat. Naiset ei halua seurustella kansani sen takia. Niitä ei voi oikoa ja poistaminen ja uudet hampaat maksaisi 10000 euroa.
Sä oot itse kuvitellut tuon syyksi. Todellinen syy on asenteesi naisia kohtaan.
Just oion hampaitani kalvo- oionnalla ja onpa nerokas systeemi. Hampaat ei kipeydy yhtään! Haluan oikoa siksi, että jos joku hammas on taaempana kuin muut, muuttuu se ruskeaksi, vaikka kuinka pesisit aamuin illoin. Ja olen puhetyöläinen.
En usko että on väliä ja persoonallisuus on hyvä asia.
Hyvin monilla on vinot hampaat tai ihan jopa siksakkia.
Ei kannata välittää, eihän niille voi mitään.
Nautitaan vain elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä on pitkät leuat. Mahtuu hampaat olemaan suorassa.
Ihmisellä on evoluutio vähentämässä hampaita koska leuat on pienentyneet. Johtuneeko siitä, että emme järsi raakaa lihaa.
Lihasongelmat vaikuttavat myös hampaiden kuntoon sekä asentoon.
Kun lihakset liikkuvat niin hampaatkin saattavat liikkua.
Tämä on ihan normaalia.
Mä olen hyvätuloinen ja miesystävänikin on. Molemmat olemme varmasti melko hyvännäköisiäkin - ei siis todellakaan mitään missitasoa, vaan naapurintyttömeiningillä, mutta kuitenkin. Kummallakaan ei koskaan ole oiottu hampaita. Toisella on isot raot hampaiden välissä ja toisella ihan vinksinvonksin hampaat. Ei siihen oikomisrumbaan jaksa lähteä, vaikka varaa olisikin. Tuskin se suora hammasrivistö mihinkään vaikuttaisi. Molemmat ollaan hyvin kelvattu parisuhdemarkkinoilla (jo ennen meidän parisuhdetta) sekä työmarkkinoilla.
Kyllä haittaa, jos itse olen se henkilö.
Mitäpä muiden hampaiston minulle pitäisi kuulua, ellei sitten siinä vaiheessa, jos rupeaisin hammaslääkäriksi.
Kiinnitän, häiritsee kuinka sairauden takia kivi kovaa plakkia kertyy 10 kertaa nopeammin kuin normi ihmisillä. Ja telkkarissa suomalaisissa ohjelmissa jenkki hymy yleistynyt viimeisen kahden vuoden aikana räjähdysmäisesti.
Minua kyllä vähän haittaa. Aion mennä itse Invisalign-oikomishoitoon, osittain esteettisistä, osittain purennan vuoksi. En ottaisi laminaatteja, mutta omat hampaat on kiva saada suoraan riviin.
Alkanut epäilee, että pitäiskö hankki vitivalkoiset hampaat mutta osalla lopputulos luontaantyöntävä
Jos hampaat on puhtaat ja eikä henki haise niin ei haittaa. Epätäydellinen hammasrivistö voi olla jopa tosi hot!