Joko sitä ollaan humalassa?
Kommentit (32)
Mä oon sokerihumalassa. Älkää tarjotko mulle enää tänään yhtään karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aamusta juonut.
Ryypätä saa vaikka koko ajan. Mitään muuta ei saa ollenkaan vaikka se olisi vähemmän haitallista. Ärsyttävää.
Ei. Juuri istahdimme lentokoneeseen. Ehkä lasilliset hyvää punaviiniä, kun pääsemme kotiin Espanjaan.
En ole valitettavasti. Pitäs nyt ekana joku jallittaa hakemaan mulle viiniä. Siitä sitten pikku hiljaa.
Itse en jaksa, mä jo puuhastelin takapihalla ja siivosin alakerran.
Pyörätuoliirmeli.
Pikkuhiljaa alkaa olla plussan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Juuri istahdimme lentokoneeseen. Ehkä lasilliset hyvää punaviiniä, kun pääsemme kotiin Espanjaan.
Eihän siitä yhdestä lasillisesta muutu olo miksikään. Tärkeintä päihteissä on niistä saatu olo. Viinin tai minkä tahansa alkoholin kanssa on se huono puoli että pitää juoda jatkuvasti tai kärsiä krapulasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kehtaa lentokoneessa lukea vauvaa. Viimeksikin yritin viihtyä muilla saiteilla.
Tänään välipäivä, ei vaan jaksa kokoajan ryypätä.
Olen juonut 25 vuotta kerran-kaksi viikossa enkä ole käytännössä koskaan kärsinyt krapulasta. Mulla on varmaan jokin geenipoikkeama tai jotain. Kaksi 8% siideriä jo nykäisty, hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut 25 vuotta kerran-kaksi viikossa enkä ole käytännössä koskaan kärsinyt krapulasta. Mulla on varmaan jokin geenipoikkeama tai jotain. Kaksi 8% siideriä jo nykäisty, hiljaa hyvä tulee.
Jos ei juo humalaan asti niin ei tule krapulaa. Tosin ilman humalaa ei juomisesta ole mitään hyötyä.
Niin on ja ainoa laillinen päihde. Surkeaa...