Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies aidosti kiinnostunut?

Vierailija
29.03.2025 |

Olen tuntenut miehen 3kk. Tapasimme netin kautta, emmekä ole vielä edes tavanneet, sillä välimatka on pitkä.

Tunteet ovat tulleet peliin. Olemme rakastuneet. Hän on kertonut, että ensimmäisen kerran elämässään hän on rakastunut. Minulla suhteita kaksi takana.

Yleensä minä aloitan keskustelun hänen kanssaan, hänkin joskus. Sanomme usein rakastan sinua. Minun aloitteestani usein.

Olen myös kysynyt mieheltä moneen otteeseen, onko hän oikeasti kiinnostunut ja hän on sanonut että kyllä on. Hän on myös kertonut, että on vähän huono kommunikoimaan tai aloittamaan keskusteluja.

Hän laittoi viestin, jossa toivoi, että olisin hänen kaikkensa tulevaisuudessa. Kun kysyin, missä hän näkee itsensä muutaman vuoden päästä, hän sanoi, että kanssani.

Emme ole vielä siis koskaan tavanneet, mutta asiallisia mielipiteitä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, kunhan tummaa kalua saisi.

Vierailija
2/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut mielikuvaan, et rakastunut. Mies vedättää sinua, rakastuneella miehellä ei ole esteitä tulla luoksesi. Pidä tauko omasta aloitteistasi ja katso miten mies reagoi. Näin vanhempana miehenä tuntuu, että haluat tulla rakastetuksi ja siksi sinua on helppo vedättää. Mielestäni mies vedättää ja on todennäköisesti varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Hertta-sarjan lällytarina tääkin on! Huoh.

Vierailija
4/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin olette tavanneet edes yhden kerran  live:na ja kasvotusten ja selvinpäin, niin puhuisin itse ihastumisesta tai vaikka palavasta ihastumisesta, enkä vielä rakastumisesta. - Mutta ehkä itse olen vain pessimisti kun olen niin monta kertaa odottanut ja toivonut läytäneeni ja kohdanneeni oman elämäni rakkausen huomatakseni vain, että se oliksin vain untani tai haavettani. - Ja minun paikkani on ollut päästä tai joutua kuinka vain ns. friendzonelle, joka on parhaimmillaan ollut ooikein hyvä kohtalo ikävimmillään...miten tämän sanoisi kauniisti no olisi ehkä ollut parempi, jos tosien olisi voinut vain unohtaa.   

Vierailija
5/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemättä ei voi rakastua.

Vierailija
6/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaanko oikein kun veikkaan että välillänne on välimeri+itämeri + Saksa ja pari muutakin maata?

Silloin kun nettituttuun oikeasti rakastuu, niin sitä ilmoittaa työnantajalle että käyttää perjantaina vapaapäivän ja hyppää ekaan bussiin tapaamaan ihastustaan. Minulle on käynyt näin ja asuimme yhdessä pari vuotta. 

Vierailija
7/7 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 16 vuotta oillaan nökötetty yhdessä hyvässä ja pahassa. Puhelin + netti oli hyvin aktiivisessa käytössä. Ja kun tapasimme niin minut siiretiin heti makkariin. Dom ja Domme - huonominkin voisi käydä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän